Is er een (kleine) beloning?
Posts by Guitar
-
-
Oow..
En waarom is hij zo groot?
-
Ik heb geen script, maar kan je wel opweg helpen met er een vinden. En ik doe hem weg omdat ik grote plannen had maar geld ergens anders voor nodig heb;)
-
Bedankt voor je reactie, maar we hebben al een naam :slotje:
-
Scarface heeft een leuke naam bedacht. Binnenkort kunnen jullie de site gaan checken :slotje:
-
@markisoke
Het niveau ligt misschien hoger, maar wel hoger op de Sitedeal manier. [offtopic]Er zullen er een paar zijn die het snappen.[/offtopic]
-
Hartelijk dank voor je bod Maikel, als niemand hoger bied binnen 24 uur dan ben jij de nieuwe eigenaar!
-
*kuch* *kuch* Sitedeals *kuch*
-
Ik wil er eigenlijk toch minstens 10,- voor hebben
-
-
Maakt niet zo veel uit, als het maar geen combo is.
-
Lijkt wel wat veel op Dumpert hé
-
Hallo CP,
Ik en Scarface zijn opzoek naar een leuke naam voor een site als dumpert. Degene met de perfecte naam krijgt 5 euro! Dus als je makkelijk wat wil verdienen is dit je kans :cheer:
Mvg, Guitar & Scarface
-
Sorry dat het zo lang duurde, maar hier is de ingame V1 dan!
-
Ik vind het een beetje flauw hoe jullie Joyeria hier afzeiken. Hij heeft gewoon een scriptje gemaakt en wil er wat aan verdienen. Als je geen interesse hebt reageer dan niet. @Joyeria: succes met de verkoop
-
Ik en Scarface zijn nu samen bezig met wordpress. :slotje:
-
-
Punten op 10: 6
Commentaar: Het is je eerste layout, dus ik ga je niet streng beoordelen. Het is een goed begin, maar je moet gewoon oefenen en oefenen en je word vanzelf beter
Geschatte prijs: Helemaal niks. Eerst wat meer oefenen en dan eens gaan kijken of je beter word -
-
Waarom gebruik je een forum i.p.v. van bijvoorbeeld Wordpress?