Ik zit met het zelfde dilemma...
Posts by Guitar
-
-
Heel erg simpel, het ziet er mooi uit en werkt soepel maar qua functionaliteit valt er verder weinig over te zeggen.
-
Hallo Frenzo,
Waar je naar opzoek bent is SaaS: Software as a Service. Deze site geeft je een idee van hoe je te werk zou kunnen gaan.
-
Ik heb mijn Facebook account al lang en breed verwijdert.
Gebruik ook geen WhatsApp/Instagram.
-
Zou ik (per PM) wat meer informatie over Maffiastart kunnen krijgen? Denk aan structuur (MVC?), stukje voorbeeldcode, statistieken. Bedankt.
-
Wordpress met Buddypress is ideaal voor kleinere community's. Ik raadt je wel aan een ander thema te nemen, degene die je nu in gedachten hebt is foeilelijk naar mijn mening. Neem eens een kijkje bij Buddypress themes op Themeforest, er is veel leuks te vinden voor rond de $60.
-
Misschien enigszins offtopic, maar waarom zit je nu nog te twijfelen aan een Wordpress theme als je al een VBulletin licentie gekocht hebt voor $249/$209?
-
Gelukkig nieuwjaar.
-
Na nog wat prutsen is het gelukt, toch bedankt voor de moeite. In de toets zitten twee witte plasticjes, waarvan de een aan beide kant een gaatje heeft en de andere een pinnetje. De pinnetjes waren dus uit de gaatjes geschoten waardoor de toets niet goed in te drukken was en niet te monteren was. Ik heb de plasticjes van de toets gehaald, de pinnetjes in de gaatjes gedaan en weer aan de toets vastgemaakt. Daarna kon ik hem er gewoon opklikken.
Slotje.
-
Hallo allemaal, bedankt voor het lezen.
Op mijn Acer Aspire E5-572G laptop had ik al een tijdje dat de O toets lastig in te drukken was, dus besloot ik vandaag om hem eens los te halen om de boel eens schoon te blazen. Nu krijg ik de toets er echter niet terug op. Ik heb de toets heel erg voorzichtig losgemaakt, maar toch ben ik bang dat ik hem gesloopt heb, het ging ook niet erg makkelijk. Er zijn nergens tekens van gebroken plastic.
Wat hebben jullie voor advies?
Bij voorbaat dank.
Guitar -
Voor meer details, stuur een berichtje.
Ik hoor het graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Guitar -
Hallo,
Ik ben op zoek naar een schrijver voor een gamingblog. De opdracht betreft een klein aantal artikelen over een aankomende game. Ik ben opzoek naar iemand die de Nederlandse taal goed beheerst en artikelen kan schrijven die goed lezen. Een pre is natuurlijk als je ervaring hebt met het schrijven van gameartikelen en/of de voorganger van de game in kwestie gespeeld hebt.
Voor meer details, stuur een berichtje.
Met vriendelijke groet,
Guitar -
Ik heb nog een paar gebruikte PSC kaarten met kleine restjes liggen, zie PM.
-
Ik heb mijn code nog liggen, en wil graag met iemand ruilen. PM me.
Edit: n.v.t.
-
Kwam deze hoster net tegen op Sitedeals. Vond het wel grappig, en ik ben vast niet de enige.
-
Ik ga eerst even wat eten, daarna zal ik er mee aan de slag gaan.
-
-
Deze website is zo fake als het maar kan. Het is een CPA website, die werken zo:
1. Je komt op de landingpage. (scooterwinnen.nl)
2. Je klikt op "Doe nu mee".
3. Nu krijg je een scherm te zien waar links op staan naar enquetes van 3e partijen. Deze website gebruikt daarvoor het netwerk CPAGrip.com4. Voor elke lead (voltooide enquete) krijgt de eigenaar van de website een klein bedrag bij gratis enquetes (~$0.50-$1) en tot ~$30 bij PIN SUMBIT enquetes.
En die scooter die je kan winnen? Bestaat niet.
-
"Potentiëel?: Ja, per dag komen er ongeveer 100+ verkorte URLs bij, er wordt per dag verschillend geklikt op die URLs met pieken van 1800 clicks bijvoorbeeld." - TS
"975 Unforgettable Clicks" - website
Hoe zit dat? Heb wellicht in interesse.
-
Ik heb het idee dat de slice niet helemaal klopt, en zoals WebMobiel boven mij zegt geperfectioneerd moet worden.
Kan je een screenshot van de PSD laten zien?