Posts by gocrime

Hallo,

Ik heb heel vroeger (begin dit jaar:P) met banditi gewerkt, nu gebruik ik het niet meer en biedt ik jullie mijn Outgame layout aan.

Files:
    -Index.html
    -Index.php
    -Images/

Previeuw: Klik Hier!

Download: Klik Hier! LINK WERKT NU WEL! :)

Kosten per Layout bedraagt: € 1,30
    Je mag alles met de layout doen. Alleen zou het natuurlijk wel triest zijn als je hem zelf doorverkoopt.

Mocht het niet lukken met het installeren ervan, of is er iets mis gegaan met het kopen kun je me natuurlijk altijd PMen

Design by dennismars.nl

-GoCrime

Hallo,

Het is me nu gelukt om de register + login om te bouwen naar MD5.

Maar nu is de wachtwoord vergeten aan de beurd en ik loop nu vast.

Ik heb dit:

hij slaat hem wel op in de database, maar hij stuurt vervolgens het MD5 wachtwoord naar de gebruiker.

Je begrijpt me verkeerd denk ik..

Ik wil graag dat hij alle pagina's blokkeerd behalve, credits.php (kopen van calcredits) en spendcredits.php (uitgeven).

Maar omdat het systeem opgebouwd is met een index?p= systeem worden alle pagina's geopent met één bestand, namelijk ingame.php, mijn vraag is, hoe kan ik het zo krijgen dat credits.php en spendcredits.php niet worden geblokkeerd?

Hallo,

Ik ben met een script bezig dat als je dood bent je voor een bedrag van 1,30 je weer levend kan laten maken.

Nu ben ik al zo ver dat ik de koopoptie in de shop heb staan, maar nu heb ik het volgende probleem:

Als iemand dood is dan kan hij Geen pagina meer openen, maar ik wil graag dat hij buycredits en spendcredits kan openen voor de aankoop die je dan kan doen.

Nu weet ik dat in Templateparser je in de ingame.php die code weg moet halen, maar dan kan hij ineenkeer weer alles openen. Nu is dit wat ik heb gedaan, ik heb nog een ingame1.php aangemaakt, en in dat bestand de 'dead code' verwijderd. Maar hoe krijg ik deze werkend op mijn 2 bestanden, credits.php en spendcredits.php?

-GoCrime

Hallo,

Ik wil een gedeelte van het menu maken dat alleen bestemd is voor de admins, nu heb ik dit: maar dit werkt niet, hoe doe ik fout?

Databases van internet af halen en daar emails naar toe verzenden

Is dat niet illegaal?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.10.10 19:46:30:
    Databases van internet af halen en daar emails naar toe verzenden

Is dat niet illegaal?

Hallo,

Kunnen jullie mij wat tips geven hoe ik het beste mijn crime kan promoten?

Het promootbudget wat ik nu nog heb is 5,-
    Letop: Kom niet aan met "5 euro is veel te laag" want dat weet ik ook wel, maar misschien hebben jullie toch nog wat Nuttige tips voor mij..

Pas, de banneradvertentie die ik hierboven heb geplaatst is niet helemaal goed geplaatst, ik heb al contact op genomen met Rens.

-GoCrime

maar clonen zijn volgensmij zowiezo illegaal, als ze tenminste niet vrijgegeven zijn, ik zal het ff navragen als ik jullie was want anders steek je er tijd in terwijl het je in de problemen kan brengen.

Geachte criminalspointerssss,

Ik heb sinds kort {KNIP} op 'de markt' gezet.

{KNIP} is de Criminolz source dat:
    - Bugs gefixed heeft
    - Beter beveiligd is
    - layout veranderd heeft.

Ik hoop dat jullie het wat vinden, want ik zoek namelijk nog 1 admin en 2 moderatoren.

-GoCrime

Totaal: 1/10 8
    Tips: Iets meer Graphics gebruiken, bijvoorbeeld een header met een mooie 3D 'Tekening'
    Opmerkingen/Feedback: Knap, ik zou het niet kunnen :)

E.v.t waarde: Ik heb er niet echt verstand van maar ik schat (gekeken naar de vorige reacties) de prijs op zo'n 25/30,-

-GoCrime