Posts by dinand
-
-
-
werken die het zelfde als Dw?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.10 23:59:01:
dan bodoel ik dat ik hem kan bewerken terwijl ik zie hoe die er uit ziet )
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.10 00:50:31:
Warning: include(config.php): failed to open stream: No such file or directory in /- on line 3 Warning: include(): Failed opening 'config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /- on line 3 Fatal error: Call to undefined function check_login() in /- on line 4Wat betekent dit ?
-
Is er ook helemaal geen mogelijkheid om goed te werken via dreamweav*r? aangezien al die programma's niet ziet het het er uit zou zien als je het op de site zet! dit heeft dreamweav*r wel; of is er geen mogelijkheid dat je die 2de pagina kan zien( als je bvb met misdaat een misdaat doet dat je krijg te zien hoeveel de buit was... ) of is dit echt niet mogelijk of heeft iemand een goede vervaning voor dreamweav*r inieder geval bedankt !:D
Ps:jullie zullen vast wel denken wat een mongool maar ik probeer gewoon een beetje te leren hoe ik moet php scripten :$
-
-
ik heb nog een paar vragen:)
~ik begin net~
~ik wil graag een Criminal site :$)
als eerste ik gebruik dreamWeav*r, raden jullie me dit af zoja wat is een betere dan ?:$
zo niet en gebruik je het zelf ook,
dan heb ik een vraagje of meerdere
met BVB:misdaat jat 5000-10.000(bijvoorbeeld) hoe kan ik dit verandere ? kan dit in dreamweav*r of moet ik dat gewoon in kladblok doennog iets je hebt ook met misdaat dat je moet klikken op welke misdaat je wilt... dan krijg je als het goed is een andere pagina, maar hoe krijg ik die pagina in op dreamweav*r(want het is geen andere script)
er zal binnen kort wel meer vragen kommen:$als er iemand verstand heeft van dreamweav*r kan die me dan mailen :$:$
Alvast bedankt
PS:geen lulige opmerkingen reageer dan gewoon NIET.
-
ik heb hem al in ieder geval bedankt allemaal :$
-
help me gewoon of reageer niet :XD:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.10 19:43:44:
k kan niet op download klikkenik werk onder mac btw
-
oke dankje maar nog 1 vraagje klinkt er dom maar hoe moet je ingods naam dat downloaden ;S ik kan nergins op drukken :XD:
-
Cruelty
ik heb het al eens eerder gedaan ; )
ik wil alleen gewoon graag dat script hebben, het is volgens mij niet illegaal,wat er zijn erggg veel sites die heb gebruiken en is dit niet illegaal ! (h)(h)nog ff over crimecl*b is WAS gewoon zoon site van zoon site als http://www.mijnmaffia.nl die ze een beetje verandert hadden
want ik had en script die er op leek die gewoon van iemand had gekregen die hem van zoon site af had : ) maar als je het script hebt ben ik je zeeer dankbaar!:$
-
ik zoek het script van camorraworld(V1) heeft iemand die liggen toevallig/?
-
ik heb niet veel verstand van site's en soucre enzo
maar heb 2 vragen
-wat is het verschil tussen scoure en scrips,ik dacht dat scoure een gedeelte is en script helemaal :(A)
-heeft iemand het script van camorraworld toen nog gang-wars liggen(compleet zonder bugs?) zoja zou je die link dan naar me willen mailen ?:$ als je dat doet ben je me groote held :$:$(A)(xD)