Posts by Mrholiday

Ik wil een outcome creëren van een 50/50 voor een straatrace, dit is wat ik heb voor in de database straatrace:

}

CREATE TABLE straatrace {

id INT 6
    naam VARCHAR 20
    inzet VARCHAR 20
    type VARCHAR 20

}

want de id van de speler die een bepaald bedrag inzet. De naam die er ok bij hoort van degene die het inzet. De inzet zelf en het type dat uiteraard straatrace hoort te zijn.

Kan iemand mij tips geven hoe de php/mysql voor een straatrace script een beetje in elkaar zit? Met het pakken en de uitkomst van 50/50

Alvast bedankt voor het lezen ;)

Delete die lijnen en dat kleine stukje daarboven wat erbij hoort. Dan krijg je die melding niet meer en het werkt dan nog steeds goed

Citaat van alraco

Zelfde probleem ;) zie dat ik wat dingen in de database mis
    Heb je de SQL uit criminolz van criminalspoint zelf?

Ik heb inderdaad de SQL van Criminalspoint zelf afgehaald en geupload.

Ik gebruik/probeer iCriminals en ik kan me niet aanmelden/registreren omdat het zegt:

Field 'notes' doesn't have a default value

Ik kan ook geen account aanmaken in de database. Ze zeiden dat je criminolz database kon gebruiken en die gebruik ik er ook voor.

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?

Kijk, bedankt. Ik kon daar iets niet vinden. Dat was een hele waslijst met crime sources die daar ook op stond maar bedankt iig

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.11 10:59:57:
    Alleen doen al die links het niet -.-

Ik ga niet rippen, en er zitten overal bugs in die sources en niet zo een beetje ook. Plus sommige kan je niet eens meer downloaden.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.11 10:25:16:
    En waar kan ik die source vinden: major crime source? Want ik zoek overal maar ik kan geen download link vinden

Ik wil liever 1tje gratis, want ik heb geen geld hiervoor over. En ik gebruik het toch alleen voor een vriend en ikzelf voor de fun

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.11 20:23:34:
    Kan iemand hem wel gratis voor mij maken met sql en al dat?

Alvast bedankt voor degene die hem heeft/maakt (ik betaal er niks voor)

Wie heeft er een straatrace script zoals mafiaway heeft? Ik ben er namelijk naar opzoek maar kan het nergens vinden.

Alvast bedankt