Best wel lame-joke.
Deze is beter: http://www.audentio.com/shop/jb
Posts by Yoichi
-
-
Waarom zijn deze zo sterk ?
Stats mischien.... -
Citaat van Alex
Ik denk dat je een systeem moet maken met misschien sessies en in een folder bv. language/ nl.php en en.php zetten en daar alle zichtbare tekst in variabelen zetten, dan in je index of ergens anders zetten dat als sessie nl is die nl.php file pakken,
ik zou anders niet weten hoe het moet
[offtopic]Zo devana xD[/offtopic]
Maar bovenstaande is inderdaad hoe je het, het beste kan aanpakken.
Ipv wat Diestro zegt kan je ook twee buttons maken ( engels / nederlands / welke taal dan ook ) en dat ie automatisch in een taal laat zien en de keuze opslaat in een cookie. -
diestro, je snapt blijkbaar niet wat ik bedoel, laten we er dus maar over ophouden.
-
Citaat van diestro
Er zijn hier toch echt een aantal mensen op dit forum die een succesvolle eigen bedrijf hebben in webdevelopment en heel veel websites hebben geschreven
Ben het er dus niet mee eens dat je zegt dat er weinig gescript wordt.
Weinig, zei niet geen.
Maar dan alsnog, heb jou hier nog geen complexe problemen zie oplossen of rijen scripts zien posten, dus valt niet over te oordelen. -
Aan het gemiddelde hier zul je denk ik twee a drie uitschieters hebben boven de rest, maar er is in het algemeen al te weinig werkelijke scripting hier, dus over "wie is de beste" valt niet te praten.
-
Waarom laat je niet de error zien en het stukje code waar het om gaat...
Als ik meer dan 10 regels moet zoeken en scrollend al weet dat er nog 10 zijn stop ik al met lezen. -
Je section#content moet je voor scrollen in de hoogte, mischien fluid maken aangezien hij er prima oppast ?
Je fishhall of fame geeft een 404
Laden van de pagina's kan sneller.
Ik zou zeggen haal die door de kleuter getekend XD vis weg, maar het brengt wel de charme in het concept.
Het is creatief en origineel (layout), maar wel met een kinderlijke uitstraling. -
What's the catch, there's always a catch.
Moet trouwens zeggen dat er laatste tijd veel van dit soort sites zijn ( en ze lijken grotendeels precies op elkaar ) -
Maar waar halen hun dat antwoord dan vandaan ?
-
Hoeveel bezoekers telt uw website zelf ?
-
Citaat van sloosmedia
Koen ik denk ook dat ze Blogger/Google nieuws gaan koppelen maar bijv. Michael Jackson.
Maar wat jij zegt het wordt uiteindelijk een eigen antwoord-omgeving.
En dan is mijn vraag, hoe komen ze aan dat antwoord... -
-
-
Google kopieert antwoorden zonder bron te vermelden =
1 bron niet betrouwbaar
2 copyrightschending -
Als Skype opstarten hem in je PC brengt, herinstalleer Skype ?
Daarnaast, scannen is geen garantie dat er niks is als de scan niks opleverd.
Zoals ik vaker al zie bij topics hier is dat ik vindt dat mensen ook willen dat ze geholpen worden, want beetje afsnauwen helpt je geen ruk. Als je geen suggesties wil, vraag dan geen hulp. -
wolfcms.org
Voorbeeld:http://www.bakehouse-cafe.com/ -
-
Citaat van Hood
Op het profiel van Koen en Lodewijk zie je de Follow me.
Wanneer komt die voor de leden.
Dat zou toch getest worden en daarna ook beschikbaar worden voor de leden.
Eigen promotie -
Citaat van XD001
ok, nu nog steeds het probleem van de traders
hoe valt die op te lossen?
Mijn auto wilt niet uit zichzelf naar schiphol, hoe kan ik dit oplossen.
Jou vraag komt op hetzelfde neer, geef nuttige informatie en stukjes code met een error log, dan kunnen wij uitvinden wat er fout is.
Wat wil je precies dat wij er nu aan doen ?
Niks, want dat is wat we kunnen doen.