http://us.blizzard.com/en-us/securityupdate.html
Maak het drama niet groter dan dat het is.
Er zijn bepaalde gegevens gelekt en je wachtwoord moet gewijzigd worden voor eigen veiligheid.
Voor de rest valt het mee.
Zit minder gevaar in dan dat iemand zn forum DB verkoopt.
Posts by Yoichi
-
-
Citaat van Crimesite123
http://www.crimiclubz.tk
Als ik alles heb opgelost van wat ik hier boven heb gemeld ga ik over naar een .nl domein
Als je serieus genomen wilt worden, zou ik eerst die dingen doen, een beetje volwassen overkomen (duidelijk paragraafje met hoe en wat) en zorgen dat je ook echt wat te bieden hebt. -
Citaat van Crimesite123
Geen ervaring 1e site .
Werk wordt 50\50 verdeelt.
Het betaald 50% van de inkomen.
Ja heb mensen nodig.1
Mensen zouden me werk doen omdat ze ook de inkomen krijgen.2
1. Dus je hebt zoveel bezoekers dat je het bijhouden en modereren van je site, niet meer alleen aankan in je vrije tijd ?
2. Heb je uberhaupt al inkomsten ? -
Wat is jou ervaring, wat zijn de voorwaarden.
Hoe wordt het werk verdeelt, hoeveel betaald het, hoe actief is je site al.
Heb je daadwerkelijk al mensen nodig?
Indien niet, waarom zouden andere mensen jouw werk doen?Zou je begin post Hééél wat aanvullen, anders denk ik niet dat je iemand zal vinden.
-
-
-
-
Apache zorgt voor html en dat de server bereikbaar is, javascript is client-side.
Daarnaast moet je gewoon apache met een php module erbij hebben, wat best standaard is.
Beste kan je gewoon iets kant en klaars downloaden als XAMPP voor je windows xp, waar alles al bij zit. -
-
Zoals al lange tijd elders het geval is zal dit toch niet zo perfect gaan.
Daarnaast krijg je eerst waarschuwingen en zouden ze je moeten helpen om of aan hun gebruikslijnen te voldoen en cookies te vermelden/uit te schakelen door gebruikers of ze overbodig weten te maken.Als je hebt gevolgt hoe het in de andere EU landen gaat die deze wet al hebben is het net als ik in een eerder topic zei, heissa om niks.
-
En dat diegene super hard faalt.
Tenzij jij een slechte site hebt dat dit soort script gerunt zouden kunnen worden, zou ik me nergens zorgen om maken.Mischien log bekijken en het IP blokken omdat je het kan, maar voor de rest no worries.
Je kan desnoods die .js even openen om te kijken wat er inzit. -
Citaat van scarface
Het gebruiken van bots geautomatiseerde tools die voor jou klikken is niet toegestaan, punt uit mag niet klaar hou eroverop ? Hoe zou jij het vinden als iemand bots gebruikt voor jouw website waar mensen geld kunnen verdienen je hele site word verkracht. En je adverteerders gaan er vandoor er word niet 1 enkele seconde op hun website gekeken.
Goed uitgelegt, ik zat al bij pagina 2 mezelf af te vragen of dit nog ergens heen zou gaan.
Tenzij er een gebrek is aan het begrijpen van Nederlands taalgebruik (of mag ik dat niet meer zeggen, aangezien sommige mensen zo'n opmerking heel kinderachtig aan misbruiken?) is het punt van "betalen voor bezoekers, niet voor bots" moeilijk omheen te komen, dus kan dit topic eindelijk fatsoenlijk verder/gesloten worden. -
Citaat van buffy
Dat jij apart anders bent is te merken, je bent altijd negatief en je weet waarschijnlijk niet eens waar ik het over had ofwel? Ik speelde Minecraft, geprobeert op 1 core slome zooi. Hing vast, kon je niet spelen. Toen op een pentium 4, kon het spelen met lagg enz.
Dat het vast blijft hangen is dat de CPU het waarschijnlijk niet trekken kan.
Dat kan ook, maar dan zou z'n hele PC moeten vastlopen of absoluut traag worden.
Ik zeg alleen dat het een optie is jij sluit hem gelijk uit.Het jammer aan wat je zegt is dat ik helaas wel weet waar ik het over heb, als jij vindt dat ik altijd negatief ben is dat jammer voor jou. Ik ben altijd eerlijk, niet altijd aardig maar dat ligt aan jezelf hoe je daar mee omgaat.
Als er een keer iets is om positief over te zijn op deze site zal ik dat zeker doen, alleen dat moet nog steeds een keer voorkomen. -
Citaat van buffy
Yoichi, Minecraft is Java en hangt niet veel af van een videokaart.
Waarom het zo traag loopt is omdat zoals ik al zei, Java wordt gebruikt. Minecraft vraagt een goede processor en aardig wat werk geheugen (minimaal 512 MB vrij, anders kun je crashen).Kortom, ik raad je minimaal een dual-core voor 30 tot 40 FPS aan.
Anders een quad core die je boven de 60 fps kan krijgen (AMD X4 of i5).
Hallo bijdehandje, heeft er wel mee te maken want genoeg mensen hebben het als probleem oplossing gevonden en ik kan het je zo laten testen.
Perfect voorbeeld is op een XP PC Direct X10 zetten en Minecraft doet het niet meer, dus zeg niet dat het er niks mee te maken heeft.
Alstu bijdehandje. -
Kijk naar het proces javaw.exe en hoeveel dat gebruikt, als dat nonstop 100% heeft dat alles vastloop is er een probleem.
Daarnaast update directx9c, voor alle bijdehandjes waaraan ik hier geen tijd wil verspelen, directx10 en hoger heeft niet alle goede runtimes van de vorige erbij, meerdere malen zelf en ook bij andere bevonden dat het spel hierdoor gelijk vast kan lopen. -
-
Filefront
-
Doe er niks aan, ben geen amerikaan.
-
CP mentaliteit van het team, zal lang duren voordat daar iets aan veranderd, je banpunten zijn permanent (hun eigen inbreng...).
Daarnaast vindt ik het bullshit dat een site eigenaar zich niet bezigheid met de onvolwassenheid van zijn eigen beheerders en andere privilege-posities, kaatst ook weer een deel terug zou ik zeggen. -
Citaat van ZiraX
Eeyk leest gewoon niet goed, en denkt grappig te zijn met een totaal nutteloze post.
Surprised not I amCitaat van ZiraX
Je hebt je stick laten repareren, dus waarschijnlijk zat de beschadigde sector in de file van de film, en is daardoor dat "verwijderd"Herstellen is meestal alleen opnieuw downloaden, of opnieuw eropzetten, anders niet helaas.
Je kan een file recovery programma proberen, geen ervaring mee zelf maar je kan er vast een gratis vinden of gratis verkrijgen als je even zoekt.
Kan je alleen niet aanranden welke goed en slecht zijn, wel uit ervaring is van mezelf en wat ik bij andere merk is, dat hoe groter het bestand, kleiner de kans dat je hem nog terug krijgt.
Beste en snel alternatief zou zijn om gewoon de film opnieuw te downloaden.