Posts by Yoichi

Na aanleiding van wat vrienden zijn we op een leuk idee gekomen.
    Ik ga FEAR, Amnesia en die reeks spellen aan een stuk door spelen 's nachts...
    In het donker, met wat verhelderende middelen om het extra leuk te maken.
    Nu wil ik weten, hoe kan ik hetgeen wat ik op m'n beeld zie streamen ?
    Kwaliteit hoeft niet eens perfect te zijn ( mag best youtube quality dus x360 of x240 ) maar wel dat je kan zien wat er gebeurd.
    Ik doe via skype webcam + mic ernaast.

Wie kan me hiermee helpen en wellicht mag je dan meelachen ^^.

Vriendelijke groeten, Robin.

( PS, geen betaalde software etc, Willem: Zo vraag je om illegale software en dat mag niet op Criminalspoint zie regels nog eens een keer )

Ik zou het doen ! Koop gelijk mijn verrotte fiets over voor 120 euro wil je ? als je toch zo vrijgevig bent.

[offtopic]Note the sarcasm...[/offtopic]

Ik snap het probleem niet, je gaat het zo alleen maar erger maken...

Ik heb bijvoorbeeld dingen online staan en ook openoffice etc op me USB.

Als ze gaan verbieden programma's te draaien buiten het systeem, zou ik bijvoorbeeld nooit meer documenten op school kunnen openen.
    Browser games filteren is ook geen doen, zelfde als dat ze hyves blokkeren, ga naar google, pak de eerste beste proxy en je bent er weer omheen, blokkeren ze die ga je naar de 2de link in de lijst.

Ze moeten accepteren dat er enige vorm van vrijheid is.
    Is er geen programma die gewoon al je windows kan controleren en de titels ervan, Zoals bij deze pagina zouden ze zien, hij heeft een browser window open met de titel "Wet bescherming persoonsgegevens 3 | Criminalspoint - Mozilla Firefox" zonder dat ze de inhoud van de window kunnen controleren.

Klopt voor geen drol, dat mogen ze niet doen.
    Bij mij op school hebben ze een mindere versie ervan, daar kunnen ze kijken wat je draait ( dus processen in de task manager ), ze zullen je erop aanspreken als ze weer eens minecraft.exe of ra2game.exe aan zien staan, maar verder weinig.

Gelukkig heb ik altijd een USB stick en/of livecd bij me, dus mij pakken ze er niet mee.
    Ik denk best dat je hier stappen tegen mag ondernemen als ze het probleem zelf niet oplossen.

Heb liever de laatste forum berichten artikelen etc onder de mededelingen dan erboven.
    Geeft een iets nettere look naar mijn mening. ( announcements dus bovenaan. )
    Voor de rest prima update.

Citaat van az

Lancer en wie zegt dat wij de enige zijn emt nucleaire bommen amerika verkoopt die wapens wss zelf aan taliban en dan gaan vechten tegen je eigen wapens.

Leverd geld op, beter dan hun zonder reden aanvallen en de centen zomaar afpakken vind je niet ?

Mensen die opensource verkopen, hoe laag kan je zinken...
    Dat is hetzelfde als s'ochtends de bus instappen, het stapeltje spits kranten op je schoot leggen en dat mensen voor een euro muntje er een mogen pakken.

Je moet gewoon met iets goeds komen, wat voor speciale opties bied jouw site met chats dat ze jou als 3rd party provider moeten verkiezen boven zelf een chat 100% beheren.

Zet het in een rij als posts ( tweet 1 #1, tweet 2 #2 ) en laat hem dan elke 20 seconden veranderen naar de volgende.
    Je zou hiervoor best gewoon even in de code bij zo'n slideshow kunnen kijken, die gebruikt hetzelfde alleen daar zijn het meestal alleen plaatjes en van links naar rechts in en uit faden.

Citaat van RDMNL2010

is CP tegenwoordig ook een Nieuws community geworden?

Vind binnenlands nieuws best relevant.
    Technische dingen zoals nieuws over PHP of operating systems kan ook nog wel ( voor servers bijvoorbeeld ).
    Het is maar aan jezelf of je dit daarbij wil indelen.

AMSTERDAM/PUDLESTON - Albert Heijn, ex-voorzitter van de raad van bestuur van Ahold, is donderdag op 83-jarige leeftijd overleden. Dat heeft een woordvoerder van de onderneming in de nacht van donderdag op vrijdag bevestigd.

Albert Heijn was de kleinzoon van de gelijknamige oprichter van de supermarktketen.

Heijn stierf donderdag om tien voor zes 's middags in zijn slaap, thuis in zijn landgoed bij het Engelse plaatsje Pudleston. Hij leed aan het postpoliosyndroom (PPS), zo liet de woordvoerder van de familie weten.

Heijn trad in 1949 in dienst bij de onderneming. Van 1962 tot 1989 was hij voorzitter van de raad van bestuur van Albert Heijn NV, het huidige Ahold.

Hij werd benoemd tot Commandeur in de Orde van Oranje Nassau en Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw. In België was Heijn Commandeur in de Orde van Leopold II.

Ligt ook aan wat je wilt comprimeren.
    Een .mpq bestand van je warcraft III installatie heeft geen nut, want dat is al gecomprimeerd van zichzelf, maar bijvoorbeeld een .avi of mod folder van een paradox game ( wat alleen uit plaatjes en scripts bestaat ) kan je soms 2/3de van de originele bestandsgrootte schelen.