Posts by tree

Citaat van diestro

Verdien ik er iets mee?
    Inkomen wordt bij ons verdeeld door te kijken naar het aantal % dat je hebt gedaan.

Indien je je enkel aanmeld als designer, en je maakt een ontwerp van ongeveer 5 uur werk, dan is dit t.o.v. het scripten toch veel minder werk. Betekent dit dan dat je heel laag wordt uitbetaald of zoek je enkel mensen die zich willen inzetten op vlak van designen en scripten samen of het scripten alleen?

Bestaat dat dan? ...

Ik weet dat je kan doen op de hogere jaren, namelijk als je je diploma van de middelbare school hebt, maar aangezien jij nog geen 18 bent denk ik niet dat je iets zal vinden hiervoor...

[offtopic]Photosnop?[/offtopic]

Citaat van godborn

Dat je dit designen kunt noemen, tree, ik weet niet wie je bent maar jouw lay-out inclusief de andere falen super hard, enkel die van Maikel aka carneval jongen lijkt erop en toch snap ik niet wat die nog op CP rond hangt xd Ook al doe ik 2 jaar lang niks weet ik zeker dat ik nog 10 malen beter ben als je nu ziet.

Ik ben wel eens benieuwd om te zien wat jij er van bakt dan, als je toch zo'n grote mond kan opzetten...

Citaat van insaneflame

Tree zijn layout is nice.
    Only my eyes burn now

Is de kleur zo fel? :p

[offtopic]Toch nog even zeggen dat deze battle ook de ultieme kans is voor niet-ervaren designers om toch eens wat te proberen![/offtopic]

Ik heb er nu 700 (dankzij al die PLAY fimpjes :p), maar hoe weet jij wanneer de redemption is? Of bedoel jij die met die waves dat je moest kopen?

Wat ik met m'n PTZ ga kopen weet ik nog niet, ik zou ontzettend graag zo'n snowboard hebben. Maar de kans dat die nog beschikbaar zijn is zo klein, zo lang ik iets kan nemen ben ik al blij :p

Oowjah, ik had het helemaal verkeerd geïnterpreteerd :p:p Sorry hiervoor, ik ben van gewoonte om van mijn tijd naar EST om te rekenen dat is waarom ik verkeerd zat :p

Je moet er 6 uur aftrekken, niet 6 uur bijtellen...

Citaat van insaneflame

Mijn buurjongen wacht al 2 maanden op zijn SP-1 Paintball Gun.

Misschien dat die goeder is tegengehouden door de politie omdat het een wapen is? :p

Ik heb al een t-shirt ontvangen van Z-lister te zijn (was ook zo'n 3/4 weken onderweg na dat ik een e-mail kreeg dat het verzonden was), en ik heb al ?25,- Paypal cash gehad ;)

Die andere topic staat trouwens hier: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2960.html

?250,- vind ik echt al overdreven veel geld voor een layout, hoe mooi hij er ook mag uitzien...

En trouwens, dit noem ik helemaal geen battle, de topicstarter is gewoon op zoek naar een layout en organiseert daar een battle voor, wat in mijn ogen totaal verkeerd is...
    Als je naar een layout op zoek bent moet je geen battle beginnen maar zoek je gewoon een degelijke designer en betaal je eventueel een iets hogere prijs maar ben je ten minste zeker van kwaliteit en moet je niet zo'n battle beginnen...

Je kan even goed 10 designers contacteren, zeggen dat ze een layout voor je moeten maken, en achteraf kies je het beste ontwerp en zeg je tegen de 9 anderen dat je het niet meer moet hebben...

Het komt hier op neer: een battle is als wedstrijd bedoelt, voor de fun, of om een ander uit te dagen. Een battle is niet bedoelt om op zoek te gaan naar een layout dat je wilt kopen want het is net daarom dat bijna alle battles hier op Criminalspoint niet worden afgerond...

Hopelijk is het hierbij voor iedereen duidelijk!

[offtopic]Sorry dat dit net in jouw topic moest gezegd worden, maar het moest gewoon ooit gezegd worden![/offtopic]