Posts by tree

Gewoon tutorials volgen en na enkele maanden zal het al wel beter gaan...
    Zoals je nu doet leer je (bijna) niets bij, behalve dan voor je allereerste keer dat je ziet hoe zo'n "ding" (ontwerp in .psd) er uit ziet.

[offtopic]Ik zie je al denken, pas na enkele maanden!?
    Inderdaad, meeste leden van Criminalspoint denken nog al eens iets te vlug dat het designen een heel gemakkelijke manier is om geld te verdienen...[/offtopic]

Heb al vaak mee gedaan aan contests voor deze bepaalde website, namelijk sloosmedia en nog nooit betaald geweest of dergelijke...

Veel tijd steek ik hier niet meer in, tenzij ik als inzending een van de layouts mag gebruiken die ik al eerder voor je heb gemaakt...

Binnenkort trouwens examens dus kan al helemaal niet aan een nieuwe layout beginnen...
    Misschien kan ik na mijn examens, voor de allerlaatste keer, een layout voor je maken die meer lijkt op die van kaboemprogrammeurs. ?200,- is namelijk een smak geld.

Ik ga voor enkele dagen, tussen de werkdagen door, naar het Zilvermeer of Hengelhoef camperen met vrienden in de 2de week van augusts :p

Ik vind de layout totaal niet juist zitten, men zou vanaf het eerste ogenblik dat je op de website zit moeten kunnen zien dat het om een tv-gids gaat, en dat is hier helemaal niet het geval...

Blijkbaar vindt dit probleem zich enkel in Nederland voor, want bij ons heb ik nog niets gezien :p

Ik vind dit ook wel een onderwerp dat tot denken zet, maar ik heb me er nooit veel van aangetrokken. Volgens mij is het inderdaad bedrog dat in de hersenen zit. Toen ik klein was probeer ik wel eens een pen of weet ik veel wat te laten vliegen maar dit is me nooit gelukt :p

Citaat van mafiabase

ik vraag niks onmogelijks!!!!!!!! ik heb nu al 1 die 9 uur online kan zijn ;)

Je vraagt wel iets onmogelijks, en ik ben 99% zeker dat die persoon die zegt van dat hij 9 uur online kan zijn dat om met je te lachen zegt.

Heb jij wel vrienden misschien, anders zoek je niet iemand die 10 uur actief op je website zou moeten zitten...

Waarom zoek je trouwens hier, je weet dat de gemiddelde leeftijd hier ongeveer 16 jaar is en je hier dus bijna niemand zal vinden die 10 uur per dag vrij is, tenzij hij nooit naar school zou gaan.

En dan nog, iemand die al vast werk heeft, heeft al helemaal geen 10 uur per dag vrij.

Dan blijven er alleen nog de werklozen over, maar ik vermoed niet dat zij hun maandelijkse loon kunnen halen uit je website (zeker niet omdat het nog een beginnende website is).

Mission impossible dus...

Ik vind hem ook niet zo mooi hoor. Zeker die grote font en tekens in de eerste versie. In de 2de versie zijn ze echter te klein en dat is ook helemaal niet mooi. Het gebruik van die gradients is ook lelijk. Ik raad je aan hier iets aan te doen en hem strakker te maken.
    Tevens vind ik dat nieuwe inlogmenu niet mooi.

6/10

Ik vind hem ook niet mooi Patrick, die kleur past niet bij elkaar en die gradient is ook niet bepaald mooi...
    Ook die blokken zijn absoluut niet mooi en missen een bepaalde functie in het logo...

[offtopic]En heb je met die Pro zitten rekken want die lijkt zo f*cked up :p[/offtopic]

Je zou er wat leukers van kunnen maken, bijvoorbeeld in plaats van die "o" een blok en in die A een driekhoekje bouwen, net zoals in die v ofzo? ;)

2/10

Pluspunten:
    - cartoon is leuk
    - mooie header (mooi lettertype)
    - mooi bijpassende achtergrondkleur blauw

Minpunten: al de rest (wat enkel dat vliegtuigje is en die content, of laten we het inlogmenu noemen) is afschuwelijk lelijk... Met dat inlogmenu kan je zo veel meer doen dan enkel een totaal niet bijpassen strontkleur bruin en dan even 2 lelijke inputareas en 2 lelijke buttons erbij zetten en wat bloed...

Tips:
    - vliegtuig en inlogmenu verwijderen
    - maak een grotere content met een zwarte kleur en een opacity van 5 a 10% (dat hij dus ontzettend doorzichtig is) en begin dan verder te bouwen
    - copyright in of onder die content dan zetten

Dit kan je gewoon geen layout noemen, dit is gewoon een afbeelding met 1 vlak, met nog eens 4 vlakken en een beetje tekst op...

Toen de afbeelding nog aan het loaden was en ik zag enkel nog die cartoon en die tekst in je header (Crime naam), dacht ik dat ik iets mooi ging zien. Maar het trekt helemaal op niets met dat inlogmenu (paar vlakken) erbij...

Citaat van stan

border = 0
    :D

Misschien beter dit proberen in de css te doen, want als je dit elke keer zal moeten typen bij het aanmaken van een nieuwe tabel :(

De content (oud papier achtig effect) vind ik inderdaad wel heel mooi, samen met de ontzettend coole footer en header (met die bloedvlek) maar met de rest stel je mij ontzettend teleur. Die achtergrond (met die lijntjes) vind ik echt ontzettend storend en het menu vind ik ook niet echt zo heel veel hebben, maar ik kan hier echter geen tips voor bedenken.

Ik heb van jouw ook enkel nog maar deze layout gezien, hoe komt het dat je nu al zo lang aan dezelfde layout bezig bent?
    Ik kan op basis van dit niet bepalen of je echt zo'n goede designer bent of niet. Het contrast tussen dat super coole oud papier effect en de achtergrond met die lijntjes (wat standaard is voor een beginner) en die menu doet me een beetje twijfelen...

Wow, knap gedaan als eerst keer! [offtopic]Ben wel jaloers nu, want ik kan het zelf niet :p[/offtopic]

Ik zie inderdaad dat er iets kleins misgaat bij die menubalk bovenaan (dat het allemaal een klein beetje verschuift als er een te lange tekst vetgedrukt wordt - geen idee hoe dit komt). Ook proberen de randen van een tabel af te zetten want in dat inlog menu bovenaan staat dit niet echt mooi (vindt je volgens mij wel op Google).

Ook zou ik, indien je dit kan, de tekst van op die menutitels van die sidebar vervangen door echte tekst (en niet tekst vanuit een afbeelding).

Nog een opmerking bij de sidebar: maak van die profielfoto's een gewone foto met een rand van 2 pixels er omheen, want niet iedereen gaat zelf een rand rond zijn profielfoto zetten ;)