Posts by tree
-
-
Citaat van W0utR
tree, designer != artist
Ik denk dat meer dan de helft van de goede designers geen cartoons kunnen maken, omdat het namelijk iets totaal anders is ...
Maar als designer moet je wel wat van photoshop kennen, en dan zou zoiets uitknippen in 2 minuten gedaan moeten worden
Ik bedoel ook niet die cartoons maken, maar die plaatjes uitsnijden dat hij zelf kan doen, als je een designer bent toch ... -
Wat ik me afvraag, je bent een designer dus ik veronderstel dat je dat dan toch moet kunnen, of ben jij weer zo'n designer die op 1 week designer is willen worden en enkel balkjes kan tekenen in Photoshop? :sst:
-
-
Citaat van tree
stap: 3 EINDRESULTAAT
layout link (klikbaar):evt. opmerkingen:
1ste layout: als je op de beginindex zit, en nog geen account hebt.
2de layout: als je ingelogd bent op je account en op zoek bent naar een autovakantie, zoals je ziet komt er dan ook een submenu als je met je muis over autovakanties gaat en komt er zo'n witte schaduw over die menuknop "Autovakanties".
Nog is even mijn eindresultaat quoten :p
Is al zo'n maand ongeveer geleden en ik moet zeggen dat ik persoonlijk wel beter had kunnen doen maar ik ga niet opnieuw beginnen :pVeel succes aan al de andere deelnemers gewenst
[offtopic]Ik kan die gratis basing wel goed gebruiken :p[/offtopic]
-
-
-
Citaat van tukkie
@ Tree
2. Ik kan hem niet vinden.
Even een account maken op http://planetrenders.net/ en dan kan je deze nemen: http://planetrenders.net/rende….php?pid=48636&fullsize=1 (en je kan daar ook nog naar anderen zoeken ;)) -
Citaat van Dein
Ik had er gewoon genoeg van, en indien iemand nu nog iets onnuttig report kan gewoon direct een banpunt verwachten, en als ie vraagt waarom kan ik steeds naar dit topic verwijzen.
En mensen, wij krijgen echt bijna elke dag zo'n reports binnen, daar worden wij echt niet blij van!
Doe zoiets via PB zoveel je wil, maar het report systeem dient gewoon enkel voor echt noodzakelijke dingen als offtopic reacties, schelden, dreigementen, copyright schenders, enzovoort enzovoort!
Maar die report kan toch enkel bij de starttopic gebruikt worden (en prive bericht), ik snap niet hoe je daar (in je starttopic) kan gaan beginnen reports doen over schelden of offtopic reacties... -
1: Moet door een professional worden gedaan, aangezien die rook (onzichtbare) heel moeilijk is.
2: Die kan je volgens mij wel ergens op google ofzo vinden.
3: Heb je zoiezo geen rechten op, aangezien het een cartoon is met een copyright op en die je moet kopen... -
Nog nooit gebruikt gemaakt van dit systeem... 8-|
-
Ik vind hem zeker mooi, persoonlijk iets mooier dan die van Cas maar ik zou nog wat proberen te doen aan die witte content, misschien wat meer opvulling van de menu's en die menu's zelf in het lichtgrijs doen (zoals de background).
-
Citaat van wimmpie
Bij crimegames kan je het vertrouwen als het + 2000 leden heeft anders helemaal niet en is het een noobsite waarvan de eigenaar het doet voor het geld.
Ik vind het zelf ook dus op mijn spel is het maar 30 gcoins (30 cent) voor 1 maand vip integendeel tot de 1,50 euro op sommige sites.
En in missies worden ook regelmatig Gcoins etc. weggegeven.
Mijn site heeft minder dan 2000 leden, en dan? ...
Ik geef volgende maand wel die prijzen weg waar mijn spelers recht op hebben, ook al komen ze bijna niet meer online... -
Blauw geef ineens weer een heel ander effect vind ik persoonlijk.
Misschien een ideetje om daar zo'n groen en blauw knopje te plaatsen dat je kan kiezen welke kleur de banner heeft, en dan kan je misschien nog wel enkele kleuren toevoegen? :p
-
Er is niemand die dit topic ziet bovenaan bij highlights ...
[offtopic]O, ik zie dat hij nu wel in de lijst van laatste actieve topics verschijnt (links) :O[/offtopic]
-
Bijna iedereen stemt op de 1ste dus dan neem ik die eerste wel
Misschien nog iemand die zijn reactie wilt geven op wat je van de layout vind / wat er beter kan?
Met die andere layout doe ik dus niets meer dus indien iemand geintereseerd is in hem te kopen kan hij altijd contact met mij opnemen via prive bericht
-
Citaat van Cas
Je kunt in principe bijna elke source inbouwen die je maar wilt. Als de source-layout er anders uitziet wil niet zeggen dat je hem niet kan gebruiken.
Gewoon even goed puzzelen en hij past vanzelf
Inderdaad, maakt niet uit welke source je gebruikt maar hoe je de source aanpast naar de layout, natuurlijk gaat geen enkele source passen bij deze layout als je gewoon de files in je ftp zet, je moet ook al de .css styles gaan aanpassen en dan nog wat gaan fatsoeneren -
-
Ziet d'r goed uit, ik zal straks mijn site erbij toevoegen
-