Je wilt er dus mee gaan gamen?
Dan zou ik de i7 vervangen door een i5 2500k aangezien het tijdens gamen hetzelfde performance geeft als een i7.
Posts by bboy
-
-
Maak hem langer, en maak een paar lange opnames en alleen de nice/geraakte kills eruitknippen en dan van al die knipsels een montage maken en aan elkaar plakken.
-
Ter tevoeging van het bericht van markisoke : voor DA heb je wel centos nodig om je vps.
-
Oké dan zal ik eens langs gaan bij een provider/gsm aanbieder. Alvast bedankt voor uw informatie Maviose.
-
Oké maar ik denk niet dat je zomaar een gsm meekrijgt hé? zou dit via een contract werken? (hoop vanwel :d)
-
Beste,
Omdat ik de laatste tijd nogal geintresseerd ben in gsm's vroeg ik mij af of het mogelijk is om gsm's te krijgen om te reviewen?
Er zijn nog niet zoveel mensen die gsm's/smartphones reviewen maar die dat wel doen gaan ze ook niet zelf aankopen om te reviewen ( en dat zou ik dus ook niet doen) maar wat ik mij dan afvraagd hoe krijgen ze die gsm's dan? en via wie/wat? -
-
Dus jullie raden de ace aan?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.02.12 19:30:04:
Want als je nu kijkt naar deze sony ericsson:External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
-
-
-
-
-
Hmmmm ja nice, ik laat je iets weten als ik eventueel interesse heb want ik wil zelf een game pc bouwen of een kopen dusja :p
-
Ik zie dat er waterkoeling inzit?
Wat is de temperatuur als hij games speelt of stabiel draait? zowel cpu als hardeschijf? -
Patrick mijne verstuur ik zo,
maar ik vind sourceshop zijn idéé eigenlijk nog beter
Zo heeft iedereen er iets aan. -
Haha nice!
Degene die dit waar heeft kunnen maken kent er toch wat van hoor -
Zeer creatief gedaan!,
Ik schrok me een beetje toen ineens dat zombie achtig ding tevoorschijn kwam met al dat bloed :p -
Link:Heb ik niet maar als je echt wil zet ik hem wel online het gaat over een community layout.
Reden:Ben bezig met een community en de slice die ik nu heb trekt op geen kl*t*. -
Nu beginnen zij ookal met blokkades ^o)
Maarja ikzelf ben ook een belg maar ik kom er gewoon op via een ander url dat ik hier niet mag noemen want dat is tegen de regels :p