Posts by bboy

Maak hem langer, en maak een paar lange opnames en alleen de nice/geraakte kills eruitknippen en dan van al die knipsels een montage maken en aan elkaar plakken.

Beste,
    Omdat ik de laatste tijd nogal geintresseerd ben in gsm's vroeg ik mij af of het mogelijk is om gsm's te krijgen om te reviewen?
    Er zijn nog niet zoveel mensen die gsm's/smartphones reviewen maar die dat wel doen gaan ze ook niet zelf aankopen om te reviewen ( en dat zou ik dus ook niet doen) maar wat ik mij dan afvraagd hoe krijgen ze die gsm's dan? en via wie/wat?

Dus jullie raden de ace aan?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.02.12 19:30:04:
    Want als je nu kijkt naar deze sony ericsson:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    dies toch wel nice? en 1ghz processor meer als de ace dus?

@TrueCrime ik ga geen acer nemen ik vind dat zo raar :p en als mijn budget euro250 euro is wil ik het liefst ook uitgeven aan een goede gsm.
    Maar maviose, lagt de ace niet als je 30 games ofzo er op hebt ? ( een vriend vanmij zei dat.)

Beste,
    Nu vraag ik me al een tijdje af welke gsm ik moet kopen.
    Nu twijfel ik tussen deze 2 :
    Samsung galaxy ace
    of de Sony Ericsson xperia neo v.
    Welke raden jullie aan?
    En kun je eigenlijk op elk android toestel (met zelfde android versie) dezelfde apps op afspelen?

Ik heb nog even zitten kijken en ik denk dat het ideale WordPress is of heb ik het fout?

Beste,
    Aangezien ik aan een project bezig ben vraag ik mij af ofdat 9GAG helemaal zelf gescript is of het een CMS kan zijn?
    Want het ziet er een beetje uit als een CMS moet ik zeggen.
    Zou iemand het weten.

Bedankt

Link:Heb ik niet maar als je echt wil zet ik hem wel online het gaat over een community layout.
    Reden:Ben bezig met een community en de slice die ik nu heb trekt op geen kl*t*.

Nu beginnen zij ookal met blokkades ^o)
    Maarja ikzelf ben ook een belg maar ik kom er gewoon op via een ander url dat ik hier niet mag noemen want dat is tegen de regels :p