Hij stond op de download pagina hier op CP, maar hij is nu weg. Dus het zal wel niet mogen. :cheer:
Posts by JoellekeB
-
-
Ik gebruik cs4, omdat ik daar al een best een lange tijd mee werk.
En veel daarvan al begrijp -
Die layout :O
Ik ga hem kopenIk vind hem echt mooi
-
Bedankt voor de reacties allemaal.
Als het goed is weet Joey nu wat hij wilt hem kopen of niet.
Hij wou eerst jullie mening horen, maar aangezien hij hem voor 5 euro mag hebben vind ik het wel redelijk voor deze layout -
Kapaza.be
Tweedehands.be
:cheer: -
Bedankt
-
Ja, oke iedereen heeft zijn eigen smaak
-
Bedankt voor de tips, maar zou deze outgame leden trekken? (a)
-
Zijn er mensen die nog meer mijn layout willen rate? (A)
-
Er werd mij gevraagd om een outgame te maken voor Crimedias, omdat hij een standaard outgame had van Banditi. Nu is mijn vraag wat vinden jullie ervan?
(Wachtwoord vergeten moet nog wit) -
PHP
if(!(@mysql_connect("Hier de host meestal is dat localhost","Hier gebruiker van je mysql","Het wachtwoord daarvan") && @mysql_select_db("en deze is meestal hetzelfde als de gebruikersnaam")))
Je kan dat invullen maar je moet natuurlijk de sql die bij de source zat daar ook in importeren. Ik zou zeggen succes meer info kan ik je niet geven (h)
-
Geen animatie:
Animatie:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.10 21:40:23:
SC-Webmedia nee dan doet de animatie het nietJe moet het opslaan als 'opslaan voor web en apparaten' (a)
-
-
-
-
-
Super handig
Misschien kan ik het nog wel gebruiken (a)
-
Het is me gelukt alleen het is niet echt wat ik wil. Ik zoek namelijk een soort uitnodiging script dat als je een gebruikersnaam invoert dat diegene op een pagina dat accepteren/weigeren bijv. om in een groep te komen. :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.10 20:22:27:
Kan iemand me nog helpen? -
@TaskForce fijn dat je je mening/kritiek geeft maar ga hem niet beledigen etc.
Mijn mening:
Ik vind het niet mooi had beter gekund kleuren combineren niet.
Ga tutorails volgen -
Ik ga dit even uitproberen mocht dit niet lukken of juist wel laat ik het hier wel even weten (a) En bedankt voor de moeite