Ikzelf host bij mijndomein en daar kan ik mijn domein selecteren en dan doorverwijzen naar en dan de site invoeren. Ik weet niet waar jij geregistreerd staat?
Posts by JoellekeB
-
-
Is hier iemand die met OV studentenkaart reist..?
-
Goedenacht beste CPers,
Ik had een vraagje aankomend schooljaar ga ik naar het Grafisch Lyceum Rotterdam met de trein. Ik woon net over de grens @ België en mijn vraag is daarom ook kan nu wel een OV-Studentenkaart aanvragen.
Als iemand mij daarmee kan helpen zou dat geweldig zijn, want zit er namelijk wel mee nu. :cheer:
-
-
Alle 2 de connections zijn goed ingesteld database geeft geen error maar maakt geen connectie. Ik ga nu even de tip van Lars uitproberen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.10 22:38:15:
@larsisgoed9 Harstikke bedankt ik heb de 1.7.1 gedownload en hij draait nu perfect! :cheer:@derest Ook bedankt voor helpen zoeken naar oplossing!
Mods hier mag een slotje op :slotje:
-
Dus wachtwoord van database van xampp weghalen en dan deze in config:
PHP<?php $host = "localhost"; //de host meestal gewoon localhost $user = "root"; //je database username $pass = ""; //Je database wachtwoord $tablename = "banditos"; //Je database naam $sitelink = "http://localhost/banditos"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! ?>
Zo dan?
Edit:
Ik heb dit nu gedaan, maar hij werkt alsnog niet...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.10 18:43:36:
Niemand die mij kan helpen? -
Ja, de database is gewoon localhost
Hier code uit connection.phpPHP<?php $host = "localhost"; //de host meestal gewoon localhost $user = "root"; //je database username $pass = "*******"; //Je database wachtwoord $tablename = "banditos"; //Je database naam $sitelink = "http://localhost/banditos"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! ?>
Nu zegt hij als ik wil inloggen in de phpmyadmin:
#1045 - Access denied for user 'Root'@'localhost' (using password: YES) -
Ja, maar je mag er niet eens om vragen. :cheer:
-
-
Voortaan beter zoeken aub. staat gewoon bij downloads. (a)
-
Graag een voorbeeld..
-
Ik ga naar bedje toe mensen gister nacht was het al half 5 |-)
Nog een fijne nacht allemaal! :k
-
Dit is het bureaublad van me oude laptop..
Zal morgen wel van me vaste pc uploaden (vista) (L)
-
Ik heb nog vakantie tot begin september :$ En over 2 weekjes gaan we 1 week varen @ friesland (heerenveen) :cheer:
-
Zijn er banditi ingames te krijgen ergens? Want vind die standaard maar niks namelijk :$
-
Mag je wel je telefoonnummer/email plaatsen?:$
-
-
-
-