Posts by JoellekeB

Ikzelf host bij mijndomein en daar kan ik mijn domein selecteren en dan doorverwijzen naar en dan de site invoeren. Ik weet niet waar jij geregistreerd staat?

Goedenacht beste CPers,

Ik had een vraagje aankomend schooljaar ga ik naar het Grafisch Lyceum Rotterdam met de trein. Ik woon net over de grens @ België en mijn vraag is daarom ook kan nu wel een OV-Studentenkaart aanvragen.

Als iemand mij daarmee kan helpen zou dat geweldig zijn, want zit er namelijk wel mee nu. :cheer:

Het probleem is dat banditi het niet doet op de nieuwste versie van Xampp blijkbaar. Heb nu dus 1.7.1 gedownload en hij doet het perfect :)

:slotje::slotje:

Alle 2 de connections zijn goed ingesteld database geeft geen error maar maakt geen connectie. Ik ga nu even de tip van Lars uitproberen. ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.10 22:38:15:
    @larsisgoed9 Harstikke bedankt ik heb de 1.7.1 gedownload en hij draait nu perfect! :cheer:

@derest Ook bedankt voor helpen zoeken naar oplossing! :D

Mods hier mag een slotje op :slotje:

Dus wachtwoord van database van xampp weghalen en dan deze in config:

PHP
    <?php
    $host        =    "localhost";                            //de host meestal gewoon localhost
    $user        =    "root";                            //je database username
    $pass        =    "";                                //Je database wachtwoord
    $tablename    =    "banditos";                                //Je database naam
    $sitelink      =     "http://localhost/banditos";                   //Je website link. GEEN v3 of een / erachter!

?>

Zo dan?

Edit:
    Ik heb dit nu gedaan, maar hij werkt alsnog niet... :(

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.10 18:43:36:
    Niemand die mij kan helpen? :?:

Ja, de database is gewoon localhost
    Hier code uit connection.php

PHP
    <?php
    $host		=	"localhost";							//de host meestal gewoon localhost
    $user		=	"root";							//je database username
    $pass		=	"*******";								//Je database wachtwoord
    $tablename	=	"banditos";								//Je database naam
    $sitelink  	= 	"http://localhost/banditos";   				//Je website link. GEEN v3 of een / erachter!

?>

Nu zegt hij als ik wil inloggen in de phpmyadmin:
    #1045 - Access denied for user 'Root'@'localhost' (using password: YES)

Ik heb een beetje rond gezocht maar kan niet vinden hoe ik Banditi op localhost moet draaien op Xampp.

Heb database geïmporteerd, connectie goed ingevuld, maar hij pakt hem niet. Weten jullie misschien wat ik vergeten ben? 8-|

Alvast bedankt :cheer:

Oceans die is wel mooie alleen letters zijn nog wat blokkerig kan je dat veranderen :$

Toontjuhh bedankt dat je nogmaals eentje maakt :cheer:

Cas ik vind die ook wel mooi alleen achtergrond te erg gebrusht en lettertype vind ik beetje standaard :$

Erg mooi maar helaas niet wat ze zoeken.
    Ik zal even een voorbeeldje zoeken van iets wat ze willen (A)

Voorbeeldje:

Hoeft niet precies hetzelfde ook niet zelfde kleuren dit is maar een voorbeeld. Zoiets willen ze hebben ;)

Dat maakt niet uit kies maar iets naar eigen smaak :)
    Niet al te donkere maar ook niet al te lichte kleuren..

Leef je uit zou ik zeggen :cheer: