Probeer is FN-toets met F3 bij mij laptop werkt dat teminste.
Hopelijk voor jou ook
Posts by JoellekeB
-
-
Vendetta?
-
Zeer netjes, goed overzicht op alles. Kleur gebruik vind ik netjes. Hij is niet te druk en als die in een game stond lekker bespeelbaar.
-
Ik zal het even na checken aangezien et krijg.
-
Pardon?
Het is een internetbrowser die ik zelf gemaakt heb:S? -
Klopt aangezien het minder groot is dan de meeste Browsers:)
-
Beste CP leden,
ik heb me eigen internet browser gemaakt:)
het openen van de internet browser gaat sneller dan de rest.Ook kan je tabbladen openen:P wat mij na lange tijd gelukt is
Wat vinden jullie?
**
Geen off topic
-
Extreme als de cilinder is vervangen wil niet zeggen dat die is vast genaait. Pasgeleden reed ik met een maat van mij op zijn Aerox en toen reed hij een opritje op en zijn cilinder bleef er achter hangen. Toen was heel zijn cilinder gescheurt. (Dit kwam door een zwakke schokdemper)
rickown heb zelf ook een Aerox. Je moet gewoon een proefritje maken. Kijken of je geen kappen schade hebt, of er niks onder de scooter lekt. En wat Extreme zegt kijken of het frame niet krom is.
-
-
Ja, hij had de wachtwoorden niet veranderd.
@Killingdevil omdat ik naderhand er achter kwam wie het was.
Anders was ik daar nooit aan begonnen.Heb me websites terug. Voor mij kan hier slotje op ik ga morgen naar de politie.
-
Sorry had die zin verkeerd getypt ook heeft hij screen die hij gister liet zien van al jou websites.
Dat moest het zijn. -
Niels hij kan geen achterdeurtje in hebben geplaatst aangezien de source op een usb staat. Ik ga morgenochtend langs bij de politie ik ga nu informatie verzamelen en aangifte doen.
@Ferhat hij haat jou hij heeft jou sources ook heb screen die hij gister liet zien van al jou sites.
-
Oke dat zal ik zeker doen.
Die persoon is ene mootje. Ik weet niet of jullie die kennen?
Ik had van hem een source gekocht voor 50 euro netjes betaalt ik volgende dag zie ik dit. -
Banditos.be en Joelbroos.nl zijn mijn websites en die zijn gehackt door ene DonRonaldo van Crime2Club.nl wat kan hier tegen doen?
-
Goedenacht allemaal! :cheer:
-
Ik stuur u pm!
-
Terr0r zou ik die is mogen zien dan?
-
Prima layout als er een passende ingame bij zat had ik hem gekocht.
-
Je moet osbanditi installeren en dan word alles automatisch geimporteert in de database. :cheer:
-
Ok?, ik weet voorlopig voldoende ik ga van de week de OCWDUO bellen hoe dat zit. Ik laat nog weten hoe dat is gegaan :cheer:
Bedankt voor jullie hulp!
Btw ik ben woonachtig in Belgi? en ben zelf gewoon in Nederland geboren.