crimz misschien is wel bugged.
Posts by jemajeroen
-
-
jha maar zeer onduidelijk deze is duidelijk..
heb nu nog wat problemen met ledenlijst moet ik nog even naar kijken en autostelen is bugged zo ver ik nu weet.:slotje: -
@crimebrain
hartelijk dank het is gelukt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.10 22:30:49:
:slotje: -
niks betalen da heb ik nie...
wa zou je doen als criminalspoint weg ging?
-
Luc gedaan & kijk maar in het script het is niet weg.
-
script toegevoegd zie link boven aan
edit:
er moet toch wel <?php voor staan of da zelf niet? -
dat staat er inderdaad, deze heb ik al weg gehaald maar dit hielp niet en andersom ook niet.
-
inderdaad zoiets bedoel ik :p
maar dit met een forum/chat en meer te combineren is zeer fijn.. alles op 1 plek
-
ik heb er zo een af. dat is het punt niet.
heb je al een site zodat ik een snel voorbeeld kan maken.
als je het iets vind zoek je meteen een coder -
ik kan er een maken... doe helaas niet aan slicen en basen. Maar voor 10 Euro wallie maak ik er een in psd formaat
Met jou Eisen (kleuren, render, indeling, header enz.)
-
wat dacht je van een project systeem waar je met je jou project groep je documenten kunt uploaden en natuurlijk ook een eigen map.. daar bij ook een systeem waar je je opdrachten kan inleveren bij je docent + plagiaat controle
-
mattie1992
dit heeft toch geen nut of ben ik nou zo dom... ctrl+a kopieert alles ook ontzichtbare tekens@Alex_H
hier had ik al op gekekenOceans
wat bedoel je met blankspace?Voor de rest hier het stukje met het probleem...
-
-
deze is zeer lang ik pm deze..
-
Script/programmeertaal: php
Probleem (duidelijke uitleg vereist):
Ik krijg de volgende error en kan de fout niet vinden:PHPWarning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/demo/index.php:1) in /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/demo/index.php on line 2
Edit: Er is er 1 bijgekomen er is niks gewijzigd!
PHPWarning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/demo/index.php:1) in /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/demo/index.php on line 2
Code:
Edit:
Code vanaf nu hier te bekijken!
http://http://crime-hell.nl/index.phpsOverige informatie:
Dit is het crimz source dat ik heb gedownload van Crimz.nlWeet jij hoe ik dit kan oplossen dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.
-
Bump
Niemand intresse? voor 10 euro gaat hij er al uit
-
Incl. HTML bestand: Nee
Betalings wijze Wallie
Voorbeeld:]
Veiling sluit 1 uur na laaste bod starten met 5 euro. -
Hoe kun je het veilig maken:
simpel zorg dat er nergens kortsluiting kan komen en dat de lamp niet te warm kan wordenen bij de schakeling alle bedrading goed isoleren
-
ik denk dat de maffiagames terug van weg zijn geweest als je veel flash zult gebruiken...
Tegenwoordig red je het anders niet meer.
En anders zo iets als travian en zo..Of misschien wel dat je je eigen online txt based transport bedrijf runt
-
Pluspunten: Projecten bovenin
Minpunten: Kan er zo niet op komen
Wat zal jij veranderen: Miss het menu de zelfde kleur
e.v.t. waarde: 15
zou jij hem gebruiken: nee ik denk het niet ik maak geen portfolio