Superior oke dat wist ik niet,
Nu zie ik het ook weer. Zo zie je maar weer met liegen kom je nergens daarom heb ik je ook uit mijn MSN lijst gehaald.
PS vind het jammer dat je je zo gedraagt Ferhat. Had anders verwacht van je.
MVG Mike
Superior oke dat wist ik niet,
Nu zie ik het ook weer. Zo zie je maar weer met liegen kom je nergens daarom heb ik je ook uit mijn MSN lijst gehaald.
PS vind het jammer dat je je zo gedraagt Ferhat. Had anders verwacht van je.
MVG Mike
Echt waar mensen. Hier word ge vraagt om iets en jullie beschuldigen meteen iemand. Beetje jammer is dat. Ga eerst vragen voor dat jullie iemand beschuldigen. Heb deze ook meteen ge report.
Ontopic.
Helaas kan ik niet desigen maar hoop dat iemand dat wel voor je kan. MVG Mike
Cijfer: 8/10
Pluspunten: Mooie kleuren opbouw
Minpunten: Lijkt een beetje op de layouts van mijnmaffia
Evt. Waarde:
Zal wel leuk zijn als je de menu anders opbouwt. Weet niet hoe maar is een idee. Wel een leuke design. Gr Mike
Citaat van ExtremePas op wat je zegt he 10 t/m 18 jaar. Ben zelf 19 maar toen ik jonger was wist ik al veel over PHP en programmeerde in OOP.
Je moet wel op je tellen passen!
Ik weet niet waar jij op uit bent, Maar dit was algemeen dat jij dit persoonlijk op pakt is jou pakkie aan niet de mijne.
Back ontopic. Vind het een goede idee van K.Rens. Met de SVN.
Gr Mike
Ik ben hier geen voorstander van. Net als wat eerder werd gezecht OSvendeta zou ook uitkomen. Er werden door gebruikers mooie designs opgebouwd en geholpen. En in eens plof weg!! je hoort niks meer van jullie.
Maar jullie zijn niet de enige hier zo zijn het er 80 misschien. Het zijn 10 t/m 18 jaar die een source willen bouwen maar TOTAAL geen kennis hebben van scripten dan alleen scripts aanpassen en dat is het ook weer een beetje.
Het zou fijn zijn als er iets komt dat eerst de source er al is zo dat de rest er verder aan kan bouwen. Dan pas ben je een opensource. Maar niet om Ideeën en dan misschien uitwerken.
Ik zie het wel weer ik denk dat er wel meerdere hier zijn die zo denken als ik.
MVG Mike
Citaat van jgdonleach[offtopic]@ stan en mrmike kunnen jullie dit via pb doen en dus niet onnodig dit topic vol maken. bvd[/offtopic]
Misschien komt er nog wel template systeem later, we willen eerst bugs eruit halen.
Weet je snap dan ook niet wat je bedoelt met je topic dit zeg jij
Indien iemand tips heeft post ze. Graag niet te veel afwijken van het onderwerp.
En dat doen wij niet wij geven je een tip en dan kan je niet tegen een beetje kritiek over een template systeem.
Jij verwacht van ons dat wij testen wij zien iets wij melden. Dus wat wil je nog meer..
Oja ook een melding naar jou bouw de template die je nu hebt beter wand als ik de broncode nakijk mag er nog wat aan gebeuren.
Is weer een tip van mij die ik meld.
MVG Mike
Ben zelf nu zelf bezig met SMARTY. Heerlijk template systeem.
Leuk dat mensen weer meteen geld vragen en niet ontopic zijn. Hij wil een gratis host. Ik ken er wel een moet ik alleen even thuis inloggen op me pc. Dat lukt me niet vanaf me werk. Zal je dan wel een PB sturen
Omdat ze meschien niet weten hoe ze het moeten bouwen in hun systeem.
Is van een gratis source volgens mij. Als ik de code nakijk zie ik dat je de users tabel aanroept in de database. [users] <- deze zie he in 90 procent van de scripts source wat je kan downloaden hier. Dus uniek is hij al niet. Wel mooie design daar blijft het ook bij,
Met vriendelijke groet Mike
Gewoon een eigen VPS nemen kan je meteen acties en zelf de beveiliging beheren. Tip van mij
Oke leuke iedee Joshua.
Dat is zeker een punt dat de source van u is. Zal vanavond als ik klaar ben met werken u een PB bericht sturen. MVG Mike
Ben zeker berijd zoveel er voor te betalen. Echter vertrouw ik dit niet aangezien ik op Sitedeals en TBForum niks zie. Daar worden altijd deze source verkocht namens stida. Dat je hier komt vandaag en dit zo aanbied. Geeft mij totaal geen vertrouwen. Dus mij de vraag aan u wilt u mij de bewijs leveren dat dit de echte source is. Bewijs heb ik nodig om te kijken of dit juist is, vooral het bedrag waar het om draait.
MVG Mike
Dacht al dat de scripting me bekend voor kwam. Als ik mag vragen u heeft deze gekocht op site deals en de layout verandert. Wand ik heb daar een script gekocht van een gebruiker daar die precies op deze van u lijkt.. Heb hem nu ook even gemaild om te kijken of dat ook zo is.
Ontopic. Wel een leuke script vooral deze prijs. ik heb er 50 euro voor betaald op sitedeals.
Leukste is door verkoop rechten een paar weken geleden was wel heel veel. Heb hem toen gehaald voor 40 euro. Echter admin beheer is matig. Voor de rest een beetje debugen. En dan heb je wel een mooie script source
Gr
Ga daar maar van uit. Zie je ook aan de prijs. Normaal is het met slice 60 euro bij hem.
Ben even de forum van Banditi aan het kijken. Zie dat je vele scripts gratis kan downloaden. En sites waar je uopdates kan kopen.
Tip van mij kijk daar rond.
Weet je wat het leukste is. Als je nu naar zoon bedrijf kijkt. De site wel te verstaan. Zie je al meteen dat ze echt zakelijk zijn gericht en daar betaal je ook voor. Het is niet zoon site als net beginnende hosting bedrijven. Dat kan je ook niet verwachten van hun. Deze Combell bestaan al jaren. Zoek op google vind je genoeg antwoorden.
Maar een ding is wel zeker voor dat bedrag heb ik een vps server voor een jaar.
Update. Lees hier dan heb je je antwoord al.
http://www.combell.com/nl/over-combell