Posts by joshua-S

beste,

ik heb een probleempje ik gebruik de vendetta source en mijn captcha doet ut niet ik krijg geen plaatje te zien hier img.php

hoop dat iemand mij kan helpen

geachte,

ik heb een vraagje ik zoek een script voor een crime game waar je met energie hitman en Prostituees kan maken. met de hitman kan je aanvallen en met de Prostituees kan je als je er genoeg van heb en genoeg energie geld mee maken de energie is te verkrijgen door fabrieken of credits weet iemand hoe ik dit kan maken of is hier al een script van.

ik moet er wel bij zeggen dat ik nog niet goed kan scripten :)

mvg joshua s

Geachte,

ik speel een tijdje een crime spel en die heeft een beurs script die elk half uur veranderd daarover had ik een vraag is er een manier om uit te vinden wat die doe via een scriptje ofso

mvg joshua

Geachte,

ik heb een tijdje een vps ( voor private servers ) maar ik ben t al een tijdje beu en wil een site hosten op mijn server daarom heb ik dus de vraag hoe moet ik dat doen kan iemand mij hiermee helpen

mvg Joshua s

beste,

ik ben bezig met een forum maken voor de ds
    hier wil ik roms op zetten reviews en artikelen over problemen met de ds hiervoor zou ik graag willen weten wat er allemaal op de site moet zijn commentaar op dit idee is heel welkom

mvg joshua

play.php

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.10.10 16:06:48:
    Mag slotje op sorry heb het al gevonden:slotje: