Posts by jopitan
-
-
Het is met PHP 5 zo dat hij een witte pagina weergeeft inplaats van de error als er een PHP error is. Eigenlijk zou die twee stukjes code van mij binnen de PHP tags er voor moeten zorgen dat de errors worden weergegeven. Bij wat voor pagina's gaat het fout? Heb je ook in je error log gekeken?
-
Heb je misschien shorttags gebruikt op je pagina?
Maak even een pagina aan met phpinfo.php en zet hier het volgende in:
zoek dan naar de volgende parameter 'short_open_tag' als deze op Off staat dan kun je in je hele script geen short tags gebruiken (Eg. <?=$string?> <? if($str = $str) {} ?> )
-
-
Ik heb zelf een paar VPS's bij Yourhosting staan. Ben ik ook zeer tevreden over
-
Zou je misschien de echte specificaties kunnen geven? Een nerdgasm is altijd leuk
Schijven in RAID?
-
Dat is waarom bedrijven met hun webshops consumenten laten betalen voordat ze het product ontvangen. Eventueel onder Rembours (geld wordt betaald bij levering van pakketje.) Nou is het bij bedrijven tussen bedrijven vaak dat het op factuur kan, dit omdat ze alle gegevens van het bedrijf hebben en hierdoor dus eventueel een klacht kunnen indienen bij de KvK.
Dus kan je vriend wat doen zonder dat het geld kost?
Simpel gezegd Nee, de kosten die je bij het incassobureau maakt kun je in principe door laten spelen naar de klant. [offtopic]Of je moet naar zijn huis gaan en het persoonlijk ophalen en hem in elkaar willen trimmen.[/offtopic]Is het dom van je vriend zo'n betaalmogelijkheid aanbied?
Ja.En als aanklagende kant moet je met bewijs komen dat hij de persoon is die het afgenomen. En dat hij het product dus bij je vriend heeft afgenomen.
-
Meer info? Wat voor een pakket? Waar? Welke leverancier?
Meestal komt het dat je niet een hogere upload thuis kunt hebben omdat de kastjes die je thuis hebt die snelheid niet aan kunnen. Wat ik hiermee bedoel is dat die kastjes thuis niet de power kunnen leveren om de data 1-5KM verderop te leveren aan de centrale.
En ik vraag me af waarom je het hier vraagt en niet gewoon aan de firma zelf?
-
Citaat van scarface
Haha , dus we hebben hier een rijk man of zijn ouders moesten extreem gul zijn of bij intel werken en die processor lag nog wat te vergrijsen. Ander heb ik hier geen logische verklaring voor .
True of hij wil gewoon stoer doen, moet ie maar even met bewijs komen dat hij het inderdaad heeft.Maarja de i9 heeft nooit bestaan. Althans dit was het idee van Intel om eerst de i7 980X zoals wij hem nu kennen te noemen naar een i9 maar daar zijn ze later vanaf gestapt. Dit was al voor de release bekend en de release was in het eerste semester van 2010. Dus uberhaupt dat hij zegt dat ie een i9 heeft is klinkklare onzin, want die heeft nooit bestaan.
-
Citaat van aaron1232
ik heb anders wel een i9 quarto maar dat is wel voor pc, ik ken iemand met de i7 laptop versie en ik moet zeggen dat die ook wel zeer goed is hoor! is zeker een aanrader! zorg wel dat je genoeg ram hebt zitten want een deftige pc heeft veel ram nodig als je zwaar wilt spelen! die dat jij hebt is zelfs een iets betere videokaart dus echt een aandrader
[offtopic]Epic Facepalm... ^o)[/offtopic]
-
Krijg ik dan eindelijk mijn achterstallig loon betaald?
-
Als je een beetje into benchmarking bent:
http://www.notebookcheck.net/C…Us-in-Review.67771.0.htmlLet wel op dat de FPS zijn gehaald met een GTX 470 (mid range) en een HD6450 (low range) kaart.
-
Zoals ik al zei, zoek eerst het verschil op tussen UPDATE queries en INSERT queries. Wat jij wilt doen met je query klopt niet. Daarom krijg je die error... De UPDATE statement klopt niet.
-
UPDATE query met INSERT query properties... Seems legit.
UPDATE queries zijn als volgt: "UPDATE status SET `donateur`='1', `donatie`='1'" etc...
INSERT queries zijn als volgt: "INSERT INTO status (`donateur`,`donatie`) values('1','1')" etc...
-
De i7-3960X is inderdaad de krachtigste CPU voor een desktop PC. De processor die Brokentrack noemde is bedoelt voor Server/Workstations. Denk aan renderservers, server voor gameservers enzovoort. Deze CPU's zijn niet rendabel om in een desktop PC te hebben mede dankzij de standaard moederborden die je in een desktop propt. Een server moederbord is altijd helemaal geoptimaliseerd voor Xeon processoren -> nadeel ervan is dat server moederborden niet grafisch geoptimaliseerd zijn.
Dus de CPU die je hebt gekozen is inderdaad de beste Intel processor die er momenteel op de markt is.
-
Die beveiliging van hen zit er niet voor niets op?
-
Probeer eens cellspacing en cellpadding in de table element
-
acces() misschien naar access() ?
-
Zoals brokentrack al zegt is dit inderdaad niet de oplossing. Ik neem aan dat de verschillende domeinnamen worden gescheiden door '|'.
Doordat je hier een explode op uitvoert zul je dus een array krijgen bijvoorbeeld het volgende:
d[0] = domein1.nl
d[1] = domein2.nl
d[2] = domein3.nlenzovoort.
Wat jij doet met de foreach is elk item in die array nu bij langsgaan. Laten we nu een voorbeeld nemen met domein1.nl.
Wat dan in principe in de if statement komt te staan is het volgende:if(domein1.nl != domein1.nl)
maar bij het volgende array item krijg je de volgende if statement:
if(domein1.nl != domein2.nl)Dus dit zorgt voor de error en zal dus altijd een exit geven.
-
Nee, deze zijn niet gratis. Tenzij je het op de welbekende manier binnenhaalt natuurlijk