Posts by jopitan

Zoals je ziet kan hij wel een poort openen over poort 80, dit is omdat deze staat geforward. De andere poorten staan gesloten bij de host. Om dit probleem om te lossen moet je of een VPS nemen of een Dedicated Server, waar een VPS natuurlijk het goedkoopst is. Het neemt alleen wat tijd om het in zijn geheel op te zetten.

Even snel getypt

In je html code in de HEAD tags zet je:

Code
    <base href="basisurl">

Dat komt omdat je de URL's rewrite. Hierdoor zal hij ook de CSS en de JS bestanden gaan rewriten naar de huidige url.

Stel jij hebt:

Citaat

<link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

En de URL in de bar is:

Citaat

Dan wordt de url van de CSS file:

Citaat

Hoe kun je dit oplossen?

1. Overal een / voor zetten --> Kan met sommige server instellingen problemen opleveren
    2. base tag toevoegen.

Wat is een base tag?

Citaat

<base href="http://jouwdomein.nl/">

Misschien handig voor jou om deze documentatie door te lezen naar wat je zoekt:
    http://msdn.microsoft.com/en-u…201%28v=office.12%29.aspx

Als je in die documentatie kijkt zie je dat Outlook 2007 geen support heeft voor background image styling.

Citaat

CORE
    The following cascading style sheet properties are supported:
    background (only color)
    background-color

en

Citaat

Unsupported Cascading Style Sheet Properties Compared with Cascading Style Sheets, Level 1
    background-image

en

Citaat

Unsupported Cascading Style Sheet Properties Compared with Cascading Style Sheets, Level 2.1
    background-image

Een outlook mail account is gratis.
    Het programma Office Outlook van Microsoft is daarentegen niet gratis. Je kunt een proefversie van de MSDN website van Microsoft downloaden.
    Wil je de software overigens blijvend gebruik dan zal je hem toch moeten kopen (er zijn natuurlijk ook andere wegen).

Als je bijvoorbeeld ICT student bent kun je Office 2010 gratis downloaden via Dreamspark (als je hogeschool/universiteit daarbij is aangesloten).
    Je kunt het eventueel ook via andere websites met studentenkortingen krijgen als je student bent.
    Of je kunt hem natuurlijk illegaal downloaden, maar dat is aan jou of je goede software wilt supporten of niet.

Microsoft heeft zelf een paar pakketten:
    Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen (Word, Excel, Powerpoint, Onenote & Outlook) €269,00
    Office Professional 2013 (Word, Excel, Powerpoint, Onenote, Outlook, Publisher, Access) - €539,00
    Office Outlook 2013 Los - €135,00

ON k.id = b.klant ?

Dus:

Ik neem aan dat je die $_GET['id'] wel eerst afvangt en een (int) overheen gooit?
    Zoals:

PHP
    $id = isset($_GET['id']) ? (int) $_GET['id'] : 0;

Ik heb dit spel al gespeeld tijdens de closed alpha. Niet veel verandering vergeleken met zijn voorgangers. Een boogje toegevoegd. Had betere verwachtingen van het spel eerlijk gezegd.

Mogelijk dat de hunter mode nog wat heeft te bieden. Ik lees wel wat reviewtjes, vind het helaas zonde van de schrijfacties van mijn schijf.

Als ik jou was zou ik wel naar het bureau gaan en dan eerst vragen wat het betreft qua computercriminaliteit. En als het je inderdaad te binnen schiet dat je wat hebt gedaan moet je vragen om een advocaat.

Als je twee jaar terug inderdaad iets hebt gedaan kunnen er sowieso meerdere dingen een rol spelen. Was je bijvoorbeeld twee jaar terug minderjarig of niet. Zo zou je, als je een advocaat in de arm moet nemen, ook kunnen informeren naar schadevergoeding mocht het een onjuiste beschuldiging te zijn.

Kun je misschien die verklaring inscannen en uploaden hier naar toe? Wel even persoonlijke/betrouwbare gegevens blurren.

Wie is de aanklager?
    Wat is de aanklacht naast alleen maar 'computercriminaliteit'

Laat je eerst maar eens informeren waar ze het over hebben.

Tim, voor VMWare of VirtualBox heb je Intel Virtualization Technology nodig om een virtuele OS te installeren. Als Intel Virtualization Technology niet aan staat wordt er de CPU i686 architecture gedetecteerd. Wanneer Intel Virtualization Technology aan staat is dit vaak X86_64.

Bij de meeste Windows 8 laptops (Dell, HP, Lenovo) moet je bij het booten van je laptop snel op de ESC knop drukken om eventueel de optie krijgen om in je bios te gaan.

Ik snap niet waar ze hierover klagen in dit topic en vind ik ook onnodig gebash.
    Dat je het logo icoontje hebt gekopieerd is natuurlijk niet zo netjes. Zeker omdat hier namelijk wel rechten op staan.
    Verder is de HTML en CSS opmaak geheel verschillend. Niks komt overeen in principe.
    In dit geval spreekt men van mogelijke inspiratiebron naar mijn mening.

Overigens dat hij een logo gebruikt dat aantoonbaar rechten heeft is niet bepaald netjes en daar mag dan ook best op gewezen worden. Nou zegt de topic starter wel dat je een ander logo erbij krijgt, maar ik zie momenteel nog steeds een ander logo op de website (met het copyrighted icoontje). Dit is naar mijn mening een beetje een appel showen en verkopen en dan gewoon een peer meegeven. Wat ik hiermee bedoel is dat je niet krijgt wat je ziet.

Naast het copyrighted icoontje verder niks op aan te merken. En is naar mijn mening zelf in elkaar gezet.

Als de topic starter het logo veranderd op de website zelf ook, dan is er volgens mij verder geen probleem met dit topic?

Welke PHP.ini pas je aan?

Er staan bij usbwebserver altijd twee php.ini in de map.
    {path}/php/php.ini
    {path}/settings/php.ini

In dit geval zou je de eerste moeten hebben, omdat deze standaard staat ingesteld.

Als windows 8 ergens niet op wil draaien, dan ligt dat niet aan windows 8, maar ik denk meer aan de gebruiker die niet het denk vermogen heeft om er net zolang mee bezig te zijn om zijn eigen fout te realiseren.

@TS: Mooi dat het is opgelost! Dat je de laptop/pc uitdrukt omdat hij vastloopt is natuurlijk nooit slim. Zeker niet met Windows 8 aangezien Windows 8 vaak in de background dingen schrijft (vaak zijn dit updates, die nu in de achtergrond gebeuren).

Overigens zie ik dit niet als een probleem van Windows 8, maar meer het ongeduld van een persoon zelf. No offense natuurlijk ;)

Zie het als dat jij je complete essay aan het typen bent op je laptop en iemand jat in één keer je laptop onder je vingers vandaan en rent er mee weg. Dan staat er in dat document een tekst die niet af is, zo zal dit dan ook zijn geweest tijdens het vastlopen van je laptop/pc en je hem ineens uitdrukte.