Posts by jonko024

jah dat is nu net het probleem zelf doen ik kom maar niet uit dat link parser systeem ik ben er wel mee aan het proberen hoe en wat maar wil nog niet echt lukken en mijn leden gaan weg rennen zonder org crime en ik ben bereid te betaalen maar dan wil ik er 1 met een code systeem dus dat de gene die hem aan maakt een code krijgt dat hij die moet door geven aan derden en dat die hem weer ergens in vult en dat de org crime dan gestart kan worden

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 23:16:12:
    ik heb het update paktje gekocht van 54nd3r en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben voor de prijs.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 23:17:09:

Citaat van jonko024

jah dat is nu net het probleem zelf doen ik kom maar niet uit dat link parser systeem ik ben er wel mee aan het proberen hoe en wat maar wil nog niet echt lukken en mijn leden gaan weg rennen zonder org crime en ik ben bereid te betaalen maar dan wil ik er 1 met een code systeem dus dat de gene die hem aan maakt een code krijgt dat hij die moet door geven aan derden en dat die hem weer ergens in vult en dat de org crime dan gestart kan worden

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 23:16:12:
    ik heb het update paktje gekocht van 54nd3r en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de service en de prijs.

Hier bij een vraag wie hebben er nog leuke update`s voor het Criminolz script. ben ook op zoek eigelijk naar de org crime.
    Maar meer updates altijd welkom.

Ik ben nu pas sins een week bezig met dit script.

Hiervoor altijd het CrimeSource v 1.3 gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

EDIT: Topic verplaats naar het Criminolz sectie.