Als iemand de files heeft staan, stuur mij even een PM graag. Ik zal je mijn email adres geven en zal de files op mijn eigen server hosten voor zolang dit duurt.
Posts by Sacrome
-
-
-
No offence, maar de meeste mensen noemen het een verhuizing.
Wel netjes zo'n snelle server, je merkt het toch wel hier en daar. -
@ Vergeten
Hmm, nu begrijp ik toeminste wat je bedoelt. Ik had het idee dat je kwijt wilde dat jij iets wel had dat ik "lekker niet krijg" als je begrijpt wat ik bedoel. Na je uitleg verontschuldig ik me daarvoor, ik heb het zo niet begrepen.
Misschien ben ik een beetje opvliegend op dat soort momenten, als ik iets gedaan wil krijgen en het me zelf dan niet lukt. Ik zal er op proberen te letten. -
Ik ben heel blij dat ik geholpen word hoor, maar zoieso zittin er nog fouten in het zoeksysteem, en zit ik gewoon totaal niet te wachten op mensen die zeggen dat ze iets hebben waar ik om vraag, maar daarbij ook vertellen dat ik het niet krijg.
DAT IS TOCH LOGISCH DAT IK DAAR NIETS AAN HEB?!?Hier kan een slotje op, en bedankt Perrytje11!
-
Citaat van vergeten
Ik heb al iets neer gezet;) Heb ondertussen al flink verbetert, want ik kan nu gwn met de rangen ook leden kicken, beveiliging dat eigenaar niet gekickt mag worden enz maar ja die hou ik zelf:P
Dat zijn echt de comments waar we hier op zitten te wachten maar niet heus >.>
Slacker fail -
Is er nog iemand die echt een samenwerking wil?
-
-
Beste allemaal,
Ik zoek iemand die een script heeft waarin je leden uit de familie kunt verwijderen. De normale die ingebouwd zat bij rangen aanpassen werkt niet zo goed namelijk (dode familieleden kan je niet verwijderen). Ik heb het liefst een aparte pagina om leden te verwijderen, want ik zet ze ook apart neer in het menu. -
Forum bug heb ik opgelost, heeft iemand de fix voor de +/- bugs liggen?
-
Beste allemaal, ik zoek een PHP scripter die graag zou willen samenwerken met mij aan Verdici.nl. De website loopt redelijk, +/- €40,- per maand, alleen zitten er alleen nog wat bugs in en wil ik er nog wat dingen bij hebben. Omdat ik hier al eens ben belazerd door Niels na het kopen van zijn Captcha ga ik hier niet direct geld voor geven, maar bied ik een samenwerking aan, waar je 50% van mijn inkomsten krijgt.
Voorbeelden van updates die
moeten worden uitgevoerd:-Familie bericht
-Donatielog
-Mogelijkheid om eigendommen op de veiling te zettenVoorbeelden van fouten die moeten worden verholpen:
-Iemand die dood is kan je niet uit de familie gooien
-Route 66 kan gedaan worden zonder dat je genoeg geld hebt
-Georganiseerde misdaad is hoofdlettergevoeligAlvast bedankt voor jullie reacties!
-
-
Gaat dit alleen over de OS die nagekeken word, of gaat het over alle illegale downloads die je pleegt?
Zoieso bewijst dit maar weer, Windows is hardstikke kut. Ze noemen het een Update, maar ik verwacht niet dat deze monitoring je besturingssysteem gaat verbeteren en al helemaal niet dat deze je computer sneller maakt.
-
Waar: Zoeken
Bug: Als bij resultaten op een download klikt, zal hij je doorsturen naar een topic met die ID, in plaats van een download post. -
-
Ga je serieus geld vragen voor iets wat hier normaal gratis op te vinden is?¿?
-
Tsja, dit is voor jullie al het zoveelste topic dat hierover gaat, alleen gezien alle downloadlinks verlopen zijn, vraag ik het toch maar.
Ik wil graag een Route 66 script dat kijkt of je wel genoeg geld hebt, en een debug voor families die bijvoorbeeld ervoor zorgt dat je geen speciale tekens kan gebruiken bij het aanmaken van een familie (een quote teken bijvoorbeeld maakt van heel de php code een grote mess).
Stel dat iemand een pakketje heeft of kan maken met alle bugfixes uit de debug topics, zou dat helemaal perfect zijn.
Alvast heel erg bedankt!!
Tim -