Lekker, heb gister dit script gekocht en het bevat dus een systeem dat bij elke connectie checkt of hij wel legaal is qua licencie. Nu is hun site offline, en kan dat systeem niet checken of hij legaal is of niet. Kortom, mijn website is offline als die van hun dat ook is. Nu kan ik ze dus ook niet bereiken via email, niet erg netjes vind ik dit.
Posts by Sacrome
-
-
Beste allemaal,
Ik ben net even begonnen en heb in veiling.php ervoor gezorgd dat je Stations en Vliegvelden met CallCredits koopt. Nu wilde ik ook graag ervoor zorgen dat als iemand vermoord word, zijn station en/of vliegveld eigendom word van de moordenaar. Nu ben ik niet zo handig met MySQL en heb ik in veiling.php zelf niet echt een duidelijke query kunnen vinden waarin het inserten van een eigenaar aan bod kwam.Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
-
WOW. Echt precies waar ik ook naar op zoek was. Thanks dude.
-
-
-
Beste allemaal,
Ik zoek een scripter/designer die voor mijn op de Banditi Source gebaseerde website een volledig nieuwe layout kan maken/inbouwen. Hierbij hoort de volledige ingame, de inlogpagina en de registreer pagina.
Ik wil graag weten wat dit mij ongeveer gaat kosten en hoelang dit ongeveer duurt om te maken.
Groetjes, Tim
-
-
-
-
Citaat van Perrytje11
Maak van 16 tot 23 dit:
PHP
Toon Meerif(isset($_POST['go'])){ if(preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['drug_1']) && preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['drug_2']) && preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['drug_3']) && preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['drug_4']) && preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['drug_5']) && preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['drug_6'])){ if($_POST['drug_1'] <= $data->nederwiet && $_POST['drug_2'] <= $data->paddo && $_POST['drug_3'] <= $data->xtc && $_POST['drug_4'] <= $data->lsd && $_POST['drug_5'] <= $data->speed && $_POST['drug_6'] <= $data->opium){ if($_POST['drug_1']+$_POST['drug_2']+$_POST['drug_3']+$_POST['drug_4']+$_POST['drug_5']+$_POST['drug_6'] > 0){ $error = niks; $gelderbij = $ditland->nederwiet*$_POST['drug_1']+$ditland->paddo*$_POST['drug_2']+$ditland->xtc*$_POST['drug_3']+$ditland->lsd*$_POST['drug_4']+$ditland->speed*$_POST['drug_5']+$ditland->opium*$_POST['drug_6']; mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'$gelderbij',`nederwiet`=`nederwiet`-'{$_POST['drug_1']}',`paddo`=`paddo`-'{$_POST['drug_2']}',`xtc`=`xtc`-'{$_POST['drug_3']}',`lsd`=`lsd`-'{$_POST['drug_4']}',`speed`=`speed`-'{$_POST['drug_5']}',`opium`=`opium`-'{$_POST['drug_6']}' WHERE `id`='$data->id'"); } } }
Alles geblokkeert behalve getallen, dus +-*spatie*
Werkt helemaal perfect! Thanks man! -
Is er niet iemand die de downloadlink kan updaten? Scheeld weer een hoop tijd en topics van andere mensen met hetzelfde probleem.
-
Dit heb ik gebaseerd op het feit dat ik de twee ctype_digit's die ik in mijn script heb gezet heb vervangen door is_numeric. Het script postte wel weer, maar ook de +- bug werkte weer.
-
Helaas, +999+ word ook gezien als is_numeric
-
Neem maar niet aan dat ik de zoekfunctie niet gebruik, bugfixes hiervoor heb ik niet gevonden/de download links waren outdated.
-
Ik ben dus aan de slag gegaan met de Ctype functie, en heb succesvol de +/- bug weten te vermijden in de bank, zwitserse bank en de kluis.
Nu heb ik dit ook geprobeerd bij selldrugs.php en createfamily.php, alleen wil hij daar niet meer posten.
Ik vraag iedereen hier om een klein beetje hulp hierbij, als ik beiden werkend krijg zal ik de hele source incl alle fixes die ik ben tegen gekomen op het forum en deze uploaden zodat we deze vragen niet meer terugvinden op het forum.
Link naar Selldrugs.php:
http://www.codedump.be/code/684/Link naar Createfamilie.php:
http://www.codedump.be/code/665/Alvast heel erg bedankt!
-
Gezellig.
-
Of als je daar geen zin in hebt, CoffeeCup Flash Form Builder, ziet er altijd goed uit voor je leden.
-
Het bestandje index.php in de map /V3/
-
Helaas is dit me niet gelukt Kevin, ik ben daarom eigenwijs doorgegaan met de alnum functie en heb nu dit:
http://www.codedump.be/code/665/
Deze pagina kapt nu het submitten af zodra het geen alnum is, maar geeft geen foutmeldingen weer! Iemand een idee? Alvast bedankt!:cheer:
-
Ik moet bij mijn Createfamily.php aanpassen dat je daar geen ' (quote) kan gebruiken. Ik heb even op PHP.net gezocht en kwam daar uit op ctype_alnum. Is dat de juiste functie daarvoor?
Alvast heel erg bedankt!