Posts by Flaxis

    Citaat van SkyNet

    Veel mensen stoppen met Banditi omdat dat door OTG half instort.
    De mensen vinden de ingame layout erg makkelijk / mooi en overzichtelijk eruit zien.
    Tevens wil ik ook wat meer PHP aanleren doormiddel van het bugs oplossen etc.


    Gr.
    SkyNet :cheer:


    Beetje respect voor OneTwo Gaming/I-med internetdiensten hé! :p

    Pharox vraagt je niet of je weet hoe je een DDOS aanval uitvoert, maar of je weet hoe het werkt.
    Men maakt namelijk via een botnet van geïnfecteerde computers verbinding naar een bepaalde server. Dat gaat dus niet om 1 IP adres, maar vaak duizenden tegelijk. Die kun je niet allemaal met PHP traceren. Meer weet ik van DDOS ook niet af, en ik weet ook niet of ik het wel wíl weten!

    Daar is geen PHP script voor, maar programma's. Natuurlijk kun je het iets afremmen met PHP code, maar nooit helemaal tegenhouden.
    Zoek eens op google naar anti-ddos!

    (get_magic_quotes_gpc() == 1)
    mag gewoon zijn:
    (get_magic_quotes_gpc())


    En nee, het is volgens mij niet bepaald nuttig, aangezien je met ini_set magic_quotes gewoon uit kunt zetten.

    Op richardsnijders.com kun je gratis een (snelle) downloaden (Klik op script library). Denk er wel om je HTML helemaal van PHP gescheiden te houden!

    Heel mooi en creatief. Ik doe het je niet na!
    Heb er één ding op te zeggen: Blijf zo veel mogelijk van de standaard Photoshop brushes af. Verder vind ik 'm geslaagd. Je kunt wel wallpapers maken! :)

    Geweldig, Niels, vooral die waarschuwingen!
    Heb het trouwens ff druk met school (*piep*proefwerken/opdrachten), dus privéberichten moet nog even wachten. Ik zal proberen de deadline te halen.

    Jellev2,
    Patrick heeft wel gelijk hoor. Het zit vol SQL injecteerbare queries (wauw, wat een woord), het is niet duidelijk waar templatelite in godsnaam voor nodig was, noem maar op. Het was inderdaad onder andere gemaakt om wat van te leren.

    Nogmaals, (zonder opdringerig te doen hoor ^.^) als jij het beter kunt, kun je natuurlijk Criminolz een extreme makeover geven en het naar me mailen (even via contact, email uitwisseling doe ik niet aan)
    Uploads het liefste via 2shared.com, aangezien dat de enige filehosting provider is waar ik mee werk, tenzij het niet anders kan.

    Citaat

    Punt 1:
    Jullie hebben een template parser wel ingebouwd zitten maar als nog gebruiken jullie HTML in je php bestanden, waarom?


    Punt 2:
    Waarom kom ik steeds bestanden tegen die SQL injectie gevoelig zijn. Vooral bij de inlog pagina is dat belangrijk dat die er niet inzit.


    Ik noem het 'leren van mijn fouten' ^^
    Het was nooit open source geworden als het geen waardeloze rommel is!


    ...


    Right, schrap dat laatste.


    Het is inderdaad af te raden het Criminolz script online te donderen en op klanten te wachten tot je een ons weegt (die komen niet), het is wel een leuk begin als je een criminals zelf in PP wilt schrijven en je een beginnetje nodig hebt. Het is ook aan jullie hem beestjes-vrij te maken, aangezien ik daar zelf te lui voor ben :D


    Ik hoop dat je mee zult helpen met het ontwikkelen van Criminolz. Op mijn website (richardsnijders.com) kun je contact met me opnemen en een linkje naar jouw update, verbetering of grootste belediging voor Criminolz plaatsen.


    Succes!