Posts by Spinazie

Hé Roel. Nadat je mij gehackt had was ik al van plan je brakke werk gezellig met anderen te delen. Toch fijn dat jij het even voor me doet. Thanks! :)

Verder ga ik binnenkort even met de bewijzen die ik verzameld heb naar de politie en doe ik even aangifte. Je kunt verwachten dat je internet geblokkeerd wordt, je computer in beslag genomen wordt om naar bewijzen te zoeken (geen zorgen, je krijgt hem weer terug) en je krijgt een boete.
    Veel succes nog met je illegale praktijken!

Citaat

Maar ik zal wel een keer wat plaatjes van mij laten zien, dan zul je je woorden wel terugnemen

Deze mensen proberen je werk niet te beledigen, zij geven je alleen tips en kritiek om je te helpen. Als je daar niet tegen kunt, moet je geen check topics aanmaken.
    No offense!

Citaat

Of blauw daar een geschikte kleur bij is, hmm, dat denk ik niet

Blauw mag best voorkomen in een maffia layout. De eerste layout van mijn maffia spel is zelfs blauw. Het gaat erom hoe je de kleur toepast.

Je bent vrij je eigen software onder een licentie te houden of zelf een licentie aan te maken.
    Aangezien Banditi onder GPL valt, kun je aanpassingen daarop niet meer in licentie nemen en ben je verplicht alle aanpassingen te delen.

Je pagina zal er langzamer door laden, want elke keer dat je een bestand wilt laten laden, moet je browser een aparte request (als in een verbinding met jouw server) versturen. Probeer het zo veel mogelijk in één bestand te houden, tenzij het heel onoverzichtelijk gaat worden.

Hallo allemaal!

Om het Zend Framework wat te leren en een leuk spel te publiceren, ben ik begonnen met het ontwikkelen van een gloednieuwe criminals; De v2 van een website genaamd CrimeShot die ik een aantal dagen geleden af heb moeten schermen in verband met een miscommunicatie mbt. op de licentie.

Ik ben van plan een criminals te bouwen waar spelers meer mogelijkheden krijgen dan op de standaard websites. Een aantal voorbeelden daarvan zijn: een uitgebreid battle systeem, een interactieve interface en een aantal leuke, nieuwe misdaden. Natuurlijk mag optimale gebruiksvriendelijkheid niet ontbreken, wat behoorlijk aan het lukken is.

Wat zoek ik?
    Heb jij leuke aanvullingen op mijn huidige ideeën, heb je iets leuks gezien op andere criminals of weet je iets compleet nieuws voor een criminalsgame?
    Ik zou het geweldig vinden als je dat hier neer zou zetten!

Er worden geen geldbedragen of diensten aangeboden en het wordt voorlopig nog geen open source.
    Reageren graag in het topic zelf!

Bedankt!

Groetjes,
    Je favoriete groente, Spinazie.

Hoi!

Ik ben van plan de Japanse tekenstijl Manga te leren. Natuurlijk gaat dat zoals met alles niet in één keer. Daarom vraag ik om jullie hulp.
    Ik ben vandaag bezig geweest met een heel basic figuurtje. Met behulp van mijn teken tablet heb ik het in paint gezet en een snelle schets gemaakt. Vervolgens heb ik de lijnen in PhotoShop overgetrokken en verdikt.

Let erop dat terwijl je reageert, je de kritiek en pluspunten niet vergeet.

Klik hier om het resultaat te zien

Dankjewel!

Als je een licentie koopt van Chamid Media, mag je alles gebruiken, behalve de graphics. Dat omvat de layout in HTML, CSS en de images die auteursrechtelijk beschermd zijn.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.04.10 23:33:31:
    Sowieso zou ik geen licentie kopen van Jorden. G4G is lang niet zo uitgebreid als de meeste open sources. Je kunt dus veel beter een standaard als Criminolz 3 of Vendetta nemen.

Citaat

@ dein: Denken en doen is wat anders.

Dus je gaat er eerst over nadenken, maar je weet al zeker dat je het niet gaat doen? Vreemd...

Superior, als PHP6 uitkomt duurt het nog minstens 4 jaar voordat de meeste hosting bedrijven dat ondersteunen. Vind het toch raar dat ze er niet het eerste bij zijn met dat soort belangrijke updates :hmm:

Eindelijk een mededeling waar we iets aan hebben. Drie hoeraatjes voor CP!
    Heb laatst ook vernomen dat mensen mij gingen lastigvallen met die troep, omdat zij zo stom waren geweest leugens te geloven. Ik heb het niet, en ik wil het ook niet hebben. Zorgt alleen maar voor problemen.

Ik ga mijn onderschrift weer aanpassen, maar nog steeds geldt dat ik iedereen die nogmaals zeurt om die onzin ga reporten!

Bedankt, Dein!