Posts by Spinazie
-
-
Naja spinazie zie ik niet echt als een snoepje, maar meer als groente...
-
Dan zijn criminals ook kansspelen. Daar heb je ook geen zekerheid dat je wint
CitaatJij moet je toch eens in de internet rechten/wetten gaan verdiepen
Geen overhaaste conclusies trekken graag. Iemand verbeteren doe je op een andere (beleefdere) manier. -
Citaat
Studentenhaver zijn toch nootjes?
Nootjes, rozijnen, walnoten, enzovoort. Ik eet er meestal de rozijnen uit :pMijn lievelingssnoep is zonder twijfel Mentos! De smaak kan me geen hol schelen!
-
Dat mag gewoon, als je de beloofde beloningen maar werkelijk uitdeelt. Wat doet jou vermoeden dat het illegaal is?
-
-
Citaat
Meld in dit topic bugs die je bent tegengekomen op deze site en dan voeg ik ze meteen toe aan onze interne takenplanner!
Als er een compleet nieuwe versie komt, neem ik toch aan dat de gehele code wordt herschreven? Hoe kunnen wij weten welke bugs achterblijven in iets wat we niet eens getest hebben? -
-
-
Ontopic alsjeblieft
CitaatNice erg nice. Maar om uniek temaken zal leuk zijn als je een minni maffia game in flash maakt.
Over het hoofd gezien. Ik krijg op school flash 8, maar inmiddels werken échte developers al met flash 11 en AS 3 dus wordt dat een grote uitdaging. Misschien ga ik het wel eens proberen. -
Het Zend Framework heeft ook zoiets wat ik gebruik...
self::$session->setExpirationSeconds(600);Ik vermoed dat deze methode een sessie aanmaakt met de datum dat de sessie verlopen is. Een 'zelf-destructieve' sessie in principe dus.
Pruts er maar wat mee -
Hé Nillas, ik had jouw reactie nog niet gezien. Zoiets was ik van plan. Bijvoorbeeld een pistool vuurt sneller dan een bazooka. Die krijgt dan voorrang. De javascript games had ik ook al in gedachten.
Bedankt voor de suggesties.Ik heb even een backup gemaakt van mijn werk tot nu toe. Kan het dus net zo goed even online zetten zodat iedereen een idee heeft wat ik van plan ben.
http://www.crimeshot.nl/
Gebruikersnaam: Criminalspoint
Wachtwoord: criminalspoint
Alleen de outgame, het inloggen en het hoofdkwartier werkt nog. De rest ben ik druk mee bezig.Hopelijk kunnen jullie nu relevantere ideeën brengen!
Layout niet jatten aub... Staat 100% copyright op.
-
Die was van mij. Het heet officieel de 'web bug', ook wel 1x1 gif, tracking pixel, clear gif enzovoort genoemd.
Ik zou aanbevelen alleen images van officiële plaatjes upload websites (zoals imageshack, flickr, twitpic, tinypic, enzovoort) toe te staan. Op die manier garandeer je veiligheid.Op zich is het niet echt een veiligheidslek, maar met een IP adres ben je toch een deel van je privacy kwijt, en dat moeten we niet hebben natuurlijk
-
De server is niet illegaal, de client is illegaal.
De client bevat auteursrechtelijk beschermd materiaal van Jagex Ltd.
Ja, ook als je het met alleen vrienden speelt is dat niet toegestaan. -
Als je niet weet, of te lui bent om uit te zoeken hoe je naar je phpmyadmin moet gaan om daar wat aan te passen, kun je je website wel verkopen.
-
Je kunt de laatste datum gewoon aanpassen en hem zelf activeren.
-
-
Whoops!
@Ferhatje, Ik had niet goed gelezen. Sorry. -
Ik denk dat de persoon wel wil luisteren als hij/zij een e-mailtje krijgt met een waarschuwing van de eigenaar zelf.
Iedereen die denkt dat dit legaal is, heeft het mis. Als je geld wilt vragen voor dataverkeer, hosting kosten, et cetera, dan zul je dat netjes met een doneerknop moeten doen.
Wat er ook bij staat, het is en blijft het verkopen van mijn script. Als dat niet mag, dan mag dat niet! -
Hij heeft hem gekregen door mij te hacken. Aangezien ik zie dat jij er nog rechten op hebt, overzie ik mijn overwegingen