Een blog erover is iets anders dan een paar keer de homepage updaten hé.
Posts by Spinazie
-
-
Citaat van Robin
Pharox ze zijn toch met V5 bezig, een geheel nieuw systeem
Dan mag daar ook wel een keer een blog over komen, ik wist er niks vanaf. -
Citaat van K.Rens
Geloof me, er gebeuren nog verbeteringen, maar die zien jullie niet
Vooral op het vlak van servers zijn we nu bezig met een grote opkuis en migratie.
Alle applicaties komen op 1 aparte server.
De mailserver krijgt een eigen stekje, de helpdesk etc etc.Alles om de performantie te verbeteren en hoog te houden.
Dat achter de schermen-onzin stoort me... Met de performance en beveiliging is niks mis, op het niveau van de gemiddelde CP'er in elk geval niet.
Denk bijvoorbeeld aan de simpele oplossingen: Zet bijvoorbeeld je magic quotes eens uit! Die slashes in de quotes zijn irritant! -
Ik weet niet precies wat je bedoelt, aangezien het een beetje raar uitgelegd is, maar dat zal wel aan mij liggen.
De reden dat ik nog steeds mijn tijd verspil aan criminals is omdat ik vaak niets beters te doen heb, om meer te leren, omdat het het eerste was wat ik wilde toen ik mijn eerste code had en om een beetje geld te verdienen, wat tot nu toe nog niet echt gelukt is.Gelukkig werk ik ook aan niet-criminals systemen. Denk dat ik binnenkort maar eens een baantje moet zoeken in de web development ofzo.
-
Eindelijk die spelfouten eruit. Nu nog de volgende stap: Zorg ervoor dat die regels toegepast worden en dat er geen regels bij verzonnen worden.
Mijn advies is trouwens wat betreft die 'offtopic' berichten alleen écht offtopic gaat afstraffen, dus iets wat totaal geen link met elkaar heeft. Verder is het één van de zeldzame verbeteringen hier. Keep it up!
-
SELECT * FROM tabel WHERE kolom LIKE '%A'
Ik weet bijna zeker dat het geen van beide is |-) -
-
Er is niks mis met UNIX_TIMESTAMP hoor, werkt hetzelfde als de php variant 'strtotime'. Je hebt het zelfs nodig voor sommige resources uit je database.
-
Ubuntu is sowieso beter!
-
Eindelijk. Dankje
-
[offtopic]Dacht dat de crew daar niet eens toe in staat was...[/offtopic]
Exploit de huidige Banditi maar even voor me dan. Dan heb je respect.
-
Daar mag ik vast wel eentje van, of niet?
-