Posts by Spinazie

Citaat van gamecontrol

Kan beter met divs werken en deze automatisch afstemmen op de meest gehanteerde resoluties.

Ik wil je niet de les lezen, gamecontrol, maar je kunt buiten tabellen beter met pixels werken dan met percentages die onder de honderd reiken. Het is namelijk mogelijk dat gebruikers zullen moeten werken in belachelijk kleine elementen of gebroken layouts!

Ik begrijp het.
    Het verschijnsel dat jij omschrijft komt overal voor. Zet je resolutie bijvoorbeeld maar eens op zijn laagst en bezoek nadien deze website. Je zult zien dat alles veel groter en breder lijkt, waardoor je meer zal moeten scrollen.
    Wat kun je eraan doen?
    Ikzelf houd mijn layouts vaak niet breder dan 900 px over x. Ik denk dat het best gebruiksvriendelijk kan zijn op die manier. Ik bied dan ook geen support voor mensen die het vertikken onder een fatsoenlijke resolutie te werken!

Kun je specifiekere informatie geven over je probleem? Wij weten nu bijvoorbeeld niet wát jij precies ziet als jij jouw resolutie verstelt op de resolutie die jij prefereert.

Eisen dat de dader de geleden schade vergoedt of zelf herstelt. Als je hackers op een website hebt waar jij je geld mee verdient, kun je het beste heel simpel en serieus zijn wat betreft de schade die zij teweegbrengen. Denk erom dat je niet gaat dreigen alvorens je hier melding van gaat maken. Dat stimuleert hen/hem onder extra anonimiteit te werken.

Rate [0/10]: 7.5
    Pluspunten: Strak ontwerp, leuke kleuren, creatief gebruik van schaduwen.
    Minpunten: Probeer de tekst 'Fusion designs' dichter bij de afkorting de brengen. Er staat trouwens een spel- of typfout in: fussion = fusion!
    Eventuele tips: Keep it up!

Uitleggen doen we hier niet. Dan moet je even bij artikelen kijken. Daar staan de CriminalsPoint tutorials. Als je echt relevante informatie wilt vinden, kun je het beste op Google zoeken!

Je kunt vaak wel merken of iemand geen of weinig tijd besteed aan zijn/haar crimegame. (zeg ik hier voor het gemak, kan natuurlijk variëren)
    Als ik gezeur krijg van mensen die mij gebruiken als persoonlijke scripting manual, dan heb ik het gauw gezien: Blokkeren!
    Echter als ik weer dat de persoon die mij een vraag stelt over een probleem waar hij/zij niet uit komt en het later wil weten, dan help ik diegene gewoon, als ik tijd heb.

Hoi!

Ik heb een aantal mensen ooit horen klagen over het gebrek aan gezelligheid hier op CriminalsPoint, maar het grappige is dat niemand initiatief neemt dat te veranderen!

Ziehier: Het welbekende 3-woorden verhaal met als thema 'criminaliteit'!
    Probeer een zo leuk en passend mogelijk verhaal over een crimineel in elkaar te zetten door per reacties slechts 3 woorden te mogen gebruiken.

Ik neem de eer op me te beginnen:
    De Maffia: Een...

Succes!