Posts by Spinazie

Citaat van Darsstar

Aangezien ik een Kohana fanboy ban, JA!

Verder denk ik dat de meeste mensen die een framework gebruiken hier op CP Kohana gebruiken...
    Mogelijk door mijn doen...

You evil kid!

Mja, ik ken de rest niet echt, maar zoals ik bepaalde mensen hoor lijkt het inderdaad het winnende framework te zijn. En zelf vind ik Kohana ook super handig.
    Zal misschien ook een kwestie van smaak zijn...

Citaat van Pim

We willen hiermee net een last-minute aanneming voorkomen! Als nu enkele crewleden wegvallen door omstandigheden hebben we voldoende ervaren crewleden over om de boel hier te organiseren. Dat is dan ook de reden waarom we Axl erbij hebben genomen.

Misschien heb je een beetje gelijk, aangezien ik van een aantal mensen meningen ken heb die jouw standpunt ondersteunen. Niettemin blijf ik lekker bij mijn huidige mening wat leuk zorgt voor een verhit meningsverschil! :)

Citaat
    PHP
    //Wil je individuele elementen weergeven? Dat doe je als volgt:
    print $weapons[1] //Baseball club

Jouw manier van problemen oplossen staat me niet echt aan eerlijk gezegd.

Citaat van Pim

Spinazie wij doen onze uiterste best aan jullie wensen te voldoen. Echter zijn tijd en geld 2 factoren die CP niet zijn meegegeven.

Wat crewversterkingen betreft maken wij de juiste beslissingen. De versterkingen waren nodig opdat sommige crewleden met momenten afwezig zijn aangezien wij ook ouder worden. We voorzien nu crewleden om eventuele afwezigheden op te vangen. Als wij vlak voor een afwezigheid een vervanger zouden moeten kiezen zou dit CP niet ten goede komen. Dit is een soort van opleiding al.

Misschien begrijp je me beter als je weet dat ik Richard Snijders ben, en jullie niet zo'n prettige beurt bij me gehad hebben. Ik ook niet voor jullie, moet ik toegeven, maar dat was meer als reactie op het gedrag van Koen, maar daar wil ik het niet meer over hebben. Gebeurd is gebeurd, iedereen maakt fouten.

Wat betreft die last-minute aanneming van versterking, het is dan zoals ik al aangegeven heb best wanhopig als dat zo opgelost wordt.
    Ik hoop dat je me begrijpt, maar dat neem ik wel aan.

Voordat iemand zich nu aangevallen voelt, dat is niet nodig. Ik ben niet uit op een ruzie. Gewoon wat commentaar waar je 't mee kunt doen :)

Een ontwerp maak je gewoonlijk met Adobe PhotoShop. Als je Linux gebruikt, heb je Gimp, maar dat is qua workspace niet echt te vergelijken met PhotoShop en vind ikzelf moeilijker werken, aangezien je er ook geen blending modes voor hebt.

Ook kun je op Linux PhotoShop op Wine draaien, maar hoger dan CS2 heb ik hem niet gekregen ^^

Arrays, arrays, arrays...
    Wat is er mis met arrays?

PHP
    $weapons = array('Gun', 'Baseball club', 'Rocket launcher');
    foreach($weapons as $wep)
    {
        print $wep;
    }
    //Wil je individuele elementen weergeven? Dat doe je als volgt:
    print $weapons[1] //Baseball club

//Array keys beginnen gewoonlijk met de waarde 0!
    Citaat van Robin

Heb je al eens gekeken :(( Volgensmij niet he.
    Als ik jouw was zou ik gewoon bij basing.nl je layout laten slicen

Als ik jou was zou ik niet zo eigenwijs zijn en deze persoon helpen in plaats van deze waardeloze reacties te geven.

Het is niet moeilijk, maar je moet er wel iets voor doen. Je moet er HTML en CSS voor kunnen. Op de website van W3Schools staan hele handige docs/tutorials. Zeker even het proberen waard.
    Als je HTML en CSS volledig beheerst zul je merken dat het stukken makkelijker gaat. Probeer en pruts eerst eens wat. Je merkt vanzelf dat je niet zo slecht bent als je denkt ;)

Ik vind dat het hier aardig verbeterd is de laatste tijd. Alleen die laatste willekeurige keuzes van crewleden (diegene wie ik ermee bedoel zullen mij wel begrijpen) vind ik een beetje roekeloos en misschien wel wanhopig.
    Er is heus geen versterking nodig met een enorm team als deze. De beheerders en supermoderatoren alleen zouden het volgens mij zelfs al prima aankunnen.

Voor de rest gewoon mijn complimenten aan Pim en Koen, al moeten ze nog veel doen willen ze mijn volledige respect terug winnen.

Citaat van Darsstar

Maar CI kan geen gebruik maken dan de autoloader omdat CI dan niet met PHP 4 zou werken...
    En het zal waarschijnlijk nog wel 4 jaar duren voor een groot deel van de hosts PHP 6 draait...

Niemand zegt ook dat je CI moet gebruiken ;) En thuis hosten of zelf een servertje fixen is ook veel beter dan je te ergeren aan hosting providers. Tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe.
    Denk dat ik als ik een hosting bedrijf zou beheren ik ervoor zorgde dat de nieuwste updates er zo snel mogelijk op kwamen...
    Darsstar edit: hosters moeten aan klanten denken die zo stom kunnen zijn nog een PHP 4 app te draaien die dan kapot zou gaan

Citaat van tree

Eerst moet je je layout in Photoshop slicen (je layout in stukjes kappen zeg maar, dit kan je Googlen) en daarna moet je die stukjes die je gesliced hebt gebruiken om het om te bouwen tot een website, dus naar css en html ;)

Niet iedereen weet meteen hoe dat moet hé

Citaat

photoshop pen tool

Fail!

Slicen doe je door bepaalde elementen (zoals een header, kopje van een sidemenu, etcetera) apart op te slaan en vanuit je basis een HTML code te schrijven. Niet moeilijk, maar het vereist wel een klein beetje inspanning.

Robin, dit is helemaal geen vraag die je makkelijk kunt Googelen

Citaat

Tada! Zo zie je maar dat PHP 5 fijner werkt dan PHP 4...

We leven ook niet meer in de prehistorie hé... Bijna PHP6 :D

Ik ken alleen CodeIgniter, Kohana en CakePHP. Heb alleen nog maar in Kohana gewerkt, dus dat is de framework die ik gebruik :)

Citaat

@Koen
    Lees je onderstaande regel even, jij vind het ook niet prettig als iemand over jou diensten begint.
    ------------------------------------------------------------------
    Het "zwart maken" van mensen (laster en eerroof) wordt niet toegestaan op dit gehele forum zonder duidelijke motivatie.

Citaat

Dat is waar, maar iedereen weet het onderhand wel hoeven dit niet elke keer aan te horen.
    Ik zit al heel lang bij transip en heb er nog nooit problemen gehad, dus een fout kan je ze niet de rest van je leven aanduiden.

Citaat

Transip zuigt niet, ze zijn razend snel in het registreren van een domein naam.
    Binnen 10 minuten is het domein actief en ingesteld dus is stuk sneller dan ik gewent ben van andere hosting bedrijven.

Verder hebben ze één fout gemaakt, hier blijft koen op wijzen wat ik niet nodig vind.
    Iedereen maakt een fout, dit hoef je niet weken lang op een forum te vermelden.

Citaat

1) Nice!
    2) De lounch lijkt me een betere plaats.