Posts by Spinazie

Citaat van vergeten

Aaah vertel dan als je daarin denkt beter te weten

Ik ben toch duidelijk genoeg? Jij voert geen controle uit of de ingevoerde data alleen bestaat uit cijfers. Dit zijn namelijk precies de symptonen die het geeft en kan voor zover ik weet niet veroorzaakt worden door andere problemen.
    Maar als jij het bij voorbaat beter weet, moet je geen topics openen.

Jammer, aangezien ik de laatste versie al heb, vrees ik dat ik nog even verder moet zoeken dan.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.10 16:17:37:
    Trolls zou zichzelf automatisch moeten opslaan als ik hem afsluit en DOS open. Dat gebeurt niet! :(

Citaat van Abaddon

Je hebt 1 dag geen bans uitgedeeld en dat maakt dus goed wat jij en de rest al de hele tijd fout doen ?
    Dit bewijst weer eens dat ik gewoon gelijk heb met mijn bericht, jullie kunnen dat niet hebben en daarom krijg ik dus een ban.
    Ik mag niet aanzetten tot haatzaaien en ik mag geen negativiteit richting de crew uiten mits ik het onderbouw, wat ik gedaan heb.
    Weer kunnen jullie je niet aan je eigen regels houden, nemen het persoonlijk op en handelen in naam van eigen initiatief.

Nadat je je traantjes hebt afgedroogd mag je mij eens vertellen waar ik dan fout zou zitten.

Regels » 10. Intern crew regelement
    Alle klachten/opmerkingen over CriminalsPoint dienen via de interne kanalen te worden gecommuniceerd en niet publiekelijk.

Jij wilde toch weten wat je fout deed?

Ook al 'onderbouw' jij jouw mening toch zo goed, 'haatzaaien' is dan alsnog niet toegestaan. In elk geval niet publiekelijk. Als je klachten hebt, stuur je netjes een privébericht naar een beheerder of moderator en ga je hier niet negativiteit zelve lopen spelen. Als je hier iets te melden hebt, kun je dat op een zo objectief mogelijke manier doen, en er geen interne zaken bijhalen, zoals zogenaamde onterechte verbanningen.

Hallo allemaal!

Ik zit al een aantal dagen te prutsen met het opslaan van DOS games, maar het lukt me niet, waardoor ik de eerste level van Trolls, Super Mario, etcetera telkens opnieuw moet doen!
    Ik weet niet of er een andere emulator is voor het spelen van DOS games, maar ik doe het via DOSbox 0.73.

Is hier iemand die hetzelfde probleem heeft/had en me kan helpen?

Ik heb Google geprobeerd. Op de websites die ik bezocht stond dat het ingame gebeurt, maar daar komt niets van terecht. In elk geval niet bij de leuke games!
    Waarom ik nog DOS games speel?
    Mijn grafische kaart zuigt, en de goede oude tijd herbeleven kan best leuk zijn ^^

Ook is het toegestaan hier discussies te voeren over wat jij de beste DOS / retro games vindt of vond.

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Your green gem, Spinazie.

Ik denk dat je beter iets specifieker kunt zijn als je vraagt om een strengere aanpak.
    Strengere aanpak op offtopic? Nee!
    Strengere aanpak op lui, asociaal, onrespectvol en/of uitlokkend gedrag? Ja!

De regels zijn oké, maar het enige waar je op afgestraft wordt is offtopic (ik spreek (momenteel) niet uit ervaring) en gedrag wat absoluut niet door de beugel kan. Misschien is dat wel een goede aanpak, maar we zouden er beide aan moeten werken! Momenteel is het alleen de crew die initiatief neemt (en dat is waar, stelletje zeikerds)
    Als je wilt dat er iets verandert, begin dan bij jezelf.

Dan nog vind ik dit topic nergens op slaan. Ben wel achter een paar dingen gekomen, namelijk dat Joshua best mee te praten valt en Kabling er met de pet naar gooit, maar voor de rest heeft dit onderwerp geen zin.

Yep, that's it! :)

Ben een puntje hogerop gekrabbeld. Joshua krijgt een 6 van me. Als je dit doorzet, verdien je nog een hoger cijfer. Ik weet niet hóe streng jij bent, aangezien ik nog niet de eer gehad heb mijn 10 welverdiende banpuntjes van jou te mogen ontvangen, maar zomaar iemand verbannen is natuurlijk nooit goed. Probeer daarop te letten.

Joshua, begin nu toch echt te geloven dat je jezelf verbeterd hebt de laatste tijd. Complimenten!

Voel je trouwens niet te snel op je tenen getrapt. Het ging er niet over hoe fout jij wel niet bezig bent (een beetje streng moet kunnen, overdrijven is ook een vak), maar er werd gevraagd naar meningen over de crew in het algemeen.

Puntkomma vergeten. Mijn fout, maar als je dat al niet kunt zien begrijp ik niet meer wat je hier doet.

Citaat van CrimeXL

Als jullie je allemaal gedragen stelletje kleuters is het probleem opgelost. Geen ervaring, vragen mag maar ga eerst denken voordat je post.

Het niveau hier is zo laag daarom was ik ook weggegaan. In het begin viel het nog allemaal wel mee maar nu is er nooit meer een normaal topic als eerst. Vroeger (ja goeie oude tijden) hadden mensen hulp nodig met php nu is het alleen maar huilen en niks zelf doen. Grow up or gtfo :)