Mijn mening over:
Pim: Ik vond hem op vorige versies een hele toffe gozer. Later werd hij een beetje kribbig, maar dat wordt nu ook al stukken beter de laatste tijd.
R-Mijnten: Geen mening.
Axl_H: Hij is nog niet zo lang moderator. Persoonlijk is het een goede kerel, maar over CP intern ga ik hem nog niet beoordelen.
Darsstar: Top. Heeft zelfbeheersing, is behulpzaam en kan een geintje maken. Niets op aan te merken.
K.Rens: Geen mening. Doet het steeds beter, meer moeite wil ik niet aan hem besteden.
Killingdevil: Thumbs up 
Lodewijk: Begon goed, doet het nog steeds goed. Geweldige aanwinst voor de crew.
Joshua: Ik vond hem toen hij nog niet in de crew zat een beetje ongepast reageren. Hij heeft zich volgens mij enorm verbeterd. Ik moet nog meer zien om dat met zekerheid te kunnen bevestigen.
Dein: Ondanks de 4 bails de laatste tijd en dat hij volgens mij niet bepaald actief meer is kan hij het wel. Het is een redelijk persoon.
Kabling: Geen mening.
-------------------------------------
Pharox: Aardig, behulpzaam, heeft een duidelijke mening en kan die onderbouwen. Super!
Niels: Ik begreep zijn manier van omgang eerst niet, maar als je die door hebt is het een aardige vent.
Mezelf: Soms een beetje roekeloos als ik baal of kwaad ben, maar ik probeer aan mijn zelfbeheersing te werken. Ik denk dat ik aardig op weg ben