Posts by Spinazie

Je gaat personen toch ook niet beoordelen op namen? Omdat jij jezelf website2010 noemt, ga ik toch ook geen oordelen trekken? Het gaat om je innerlijk, en niet je naam waar je je mening op kunt baseren. Zo gaat het ook met een website. De domeinnaam is handig omdat het ervoor zorgt dat je geen ip-adres in hoeft te typen, maar gewoon criminalspoint.com in kunt voeren, wat veel makkelijker te onthouden is.

Ook al hield het totaal geen verband met elkaar, als de inhoud van de website voldoet aan mijn behoeften, hoor je mij niet klagen. Jullie wel, dat begrijp ik niet.

Nee.
    CriminalsPoint staat bekend onder CriminalsPoint en niet onder komhieralsjewiltlerenprogrammerenenjewiltprofiterenvangekkendienogsteedsallesvoorjevoorkauwen.nl.
    Bovendien is criminals iets wat de eigenaar (K.Rens) boeit, en ik neem aan dat hij dat niet gaat aanpassen voor iemand die vind dat er te weinig criminals gerelateerde vragen zijn.
    Ik vind dat er juist te weinig 'onzin' topics zijn hier! Iedereen is gewoon veel te serieus!
    Niet leuk!
    Nee echt!
    Ik meen het!
    Geloof me dan!

Citaat van Maaark

Darsstar jou typo had ik allang geleden vergeven..
    Lees ff de reply van Spinazie (bah), het leek er verdacht veel op dat Spinazie een CI fan was.

Bah? CI? CI = bah? True...

Transip rekent geen tarieven van 100 euro per jaar, of je moet al een of ander super pakket besteld hebben.
    Ten tweede is het gewoon zo dat als jij je domein correct opzegt, ze gewoon doen wat van hun gevraagd wordt. Ik meende in hun voorwaarden gelezen te hebben dat de betaling op je eigen risico is, en die heb jij ondertekend, wat betekent dat je jezelf nu tegenspreekt.

Alleen topics sluiten die uit de hand lopen? Neem een voorbeeld aan PHPFZ. (Buiten het feit dat daar idioten zitten die denken dat elk niet-verenigingslid een regelrechte imbiciel is)
    Afijn, ongesloten topics werkt wel volgens mij...

Omdat Koen het een klote onderneming vindt, gaat iedereen hem meteen volgen?
    Transip is een professioneel bedrijf met een behulpzame helpdesk. Ik had ooit een ticket gestart die binnen 5 minuten behandeld was.
    Ook de registratie van mijn domeinnaam was binnen 2 uur geregeld.

Mijn excuses. Deze reactie en geen andere reactie (bijvoorbeeld die van Ferhatje) mag verwijderd worden!

Is iedereen hier zo achterlijk of moet ik me nog steeds aanpassen aan het niveau van de gemiddelde imbiciel hier? (ik noem héus geen namen :hmm:)

Citaat van Joshua

Kijk een geintje mag, maar dan moeten er geen 10 mensen op gaan reageren het topic zelf moet er natuurlijk niet onder leiden. Mensen zeggen wel dat ik een enorme zeikerd ben maar als ik dit werkelijk zou zijn had ik toch al heel wat meer mensen verbannen.

Waaronder ik...

*Vraagt zich af wanneer dit topic gesloten gaat worden*

Je kon best eens gelijk hebben. DOSBox heeft allemaal van dat soort rare combinaties.
    Weet je ook, mocht je gelijk hebben, hoe het bestand heropend moet worden wanneer iets opgeslagen is?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.10 16:27:29:
    Nee, dat is hem niet. Dat zorgt ervoor dat er een groene kleur over het schermpje heen komt te staan.

Citaat

Omdat diegene alleen het bedrag kan doen wat hij wel in de plus heeft staan. Hij kan niet willekeurig een bedrag pakken. Bij de + - en spatie bug kan dat wel. Hij voert een commando twee keer uit waarbij hij niet controleert bij de 2e dat je het niet meer kan. Maar ja jij hebt commentaar dat ik het beter weer? Maar volgens mij ben jij juist diegene.

Dus zal nog 1x herhalen, hij voert de commando 2x uit elke x (dus geld ophalen enz) terwijl hij dus niet controleert voor 2e keer omdat de eerste commando dus wel klopt.

Pekel, ik heb idd ook nog maar is die bijgezet. Altijd beter om meer beveiliging erin te zetten dan te weinig

Dan zit het in een ander script. Er zijn veel meer scripts met die bug. Neem bijvoorbeeld drugs upgrades, familie bank, etcetera, etcetera...

Banditi Clone source sucks!

Citaat van diestro

Ik denk ook niet, dat wij tegen jullie in gaan ofzo. En Joshua elke keer dat je mij bant, klopt dat ook met de regels en snap dat je de reactie verwijderd, maar je hoeft toch niet elke keer als ik een offtopic reactie geef mij meteen te bannen? Je kan toch ook gewoon de reactie verwijderen en zeggen let de volgende keer op. Ik vindt namelijk dat een offtopic reactie (die meestal niet heel erg offtopic is) dat je daar niet meteen voor geband hoeft te worden. Een waarschuwing vindt ik daarvoor genoeg ;)

Zoals ik Koen nu hoor, lijkt het erop dat mensen als Snoopdogje het verpesten voor de normale leden. Offtopic moet kunnen, ik zeg niet dat je geen grenzen moet leggen, maar een plagerijtje moet af en toe mogelijk zijn.

Het komt er waarschijnlijk op neer dat mensen die alleen maar kunnen zeuren er uiteindelijk voor zorgen dat de rest afgestraft wordt op dingen die men eigenlijk door de vingers zou moeten kunnen zien, omdat zij degene zijn die ervoor zorgen dat de crew strenger moet optreden.
    Het lijkt erop dat zij in élk geval winnen, aangezien zij de website alleen maar willen terroriseren.

Gelukkig heb ík op dit account nog geen verbanning gehad die onterecht was.

Mijn mening over:

Pim: Ik vond hem op vorige versies een hele toffe gozer. Later werd hij een beetje kribbig, maar dat wordt nu ook al stukken beter de laatste tijd.

R-Mijnten: Geen mening.

Axl_H: Hij is nog niet zo lang moderator. Persoonlijk is het een goede kerel, maar over CP intern ga ik hem nog niet beoordelen.

Darsstar: Top. Heeft zelfbeheersing, is behulpzaam en kan een geintje maken. Niets op aan te merken.

K.Rens: Geen mening. Doet het steeds beter, meer moeite wil ik niet aan hem besteden.

Killingdevil: Thumbs up :)

Lodewijk: Begon goed, doet het nog steeds goed. Geweldige aanwinst voor de crew.

Joshua: Ik vond hem toen hij nog niet in de crew zat een beetje ongepast reageren. Hij heeft zich volgens mij enorm verbeterd. Ik moet nog meer zien om dat met zekerheid te kunnen bevestigen.

Dein: Ondanks de 4 bails de laatste tijd en dat hij volgens mij niet bepaald actief meer is kan hij het wel. Het is een redelijk persoon.

Kabling: Geen mening.

-------------------------------------

Pharox: Aardig, behulpzaam, heeft een duidelijke mening en kan die onderbouwen. Super!

Niels: Ik begreep zijn manier van omgang eerst niet, maar als je die door hebt is het een aardige vent.

Mezelf: Soms een beetje roekeloos als ik baal of kwaad ben, maar ik probeer aan mijn zelfbeheersing te werken. Ik denk dat ik aardig op weg ben ^^