Hier op Safari werkt de quick reply gewoon.
Posts by J.Rijdes
-
-
Hallo allemaal,
Op school kreeg ik de vraag of er mensen interesse hadden om naar droidcon te gaan. Ik wist echter niet wat dit was en er is ook heel weinig op hun site over te vinden..
Wel heb ik me aangemeld via school, kon er namelijk gratis heen terwijl het normaal gesproken €195,00 is. Dus alleen daarom zal ik al gaan.Kan iemand mij hier iets meer over vertellen, ben je er wel is geweest, wat is er te beleven etc.?
Alvast bedankt!
-
Zelf ben ik er eigenlijk verliefd op.
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld waardoor elke betaling die ik met PayPal doe (hoef ik geen saldo op PayPal voor te hebben) automatisch van mijn bank wordt afgeschreven.
Daarom gebruik ik het best vaak als de mogelijkheid er is, geen edoe met Random Reader et cetera.
Daarnaast zijn er bepaalde diensten die geen iDeal ondersteunen.
-
Beste,
Ik bedank je hartelijk met het meedenken aan ICTScripters.
Met vriendelijke groet,
J.Rijdes -
Hoe erg het ook klinkt.. Maar voor m'n kleine projecten gebruik ik nog steeds Versio. Lekker goedkoop en hoef geen service omdat ik er verder weinig mee doe.
Als ik echt iets serieus moet hebben gebruik ik LeaseWeb of net als Tim ook TransIP.
-
Kan ik niet aan de deur kopen?
Indien je hier interesse in hebt moet je even contact opnemen met '@K.Rens'.
-
Een projectgenoot heeft ooit zoiets gemaakt, even kijken waarmee. Hier kom je denk ik wel een eind mee. Succes!
In HTML5 / Javascript kan je gebruik maken van:
Zie meer: AudioContext JavaScript API
-
Leuk! (Bijna) het hele team is ook aanwezig.
-
Heb er zelf geen één nodig, maar iemand die mijn code wilt gebruiken stuur me maar een PM.
-
Tot wanneer worden er tickets verkocht? Een klasgenoot van mijn opleiding is ook erg geïntresseerd presentatie's over 3D printen en NFC. Of kan er ook aan de deur betaald worden?
Uiteraard kan je klasgenoot ook komen! Helaas is het niet mogelijk om aan de deur tickets te kopen.
Het is mogelijk dat jij een ticket voor hem koopt of dat hij zichzelf aanmeld op het forum en vervolgens een ticket koopt. -
-
Ook mijn OnePlus One is onderweg. Ben erg benieuwd, zal binnenkort een review plaatsen.
Als ik mijn invites krijg, iemand interesse ?
-
Alle informatie komt bij Worlometers vandaan: Worldometers - real time world statistics
Zou misschien, als ik de Resources zie, nog best wel aardig kunnen kloppen.
-
-
Als student zijnde kun je het complete pakket al voor 20 euro per maand krijgen. Bij surfspot zelfs voor 12 euro dacht ik.
Dit was inderdaad eerst zo, maar nu niet meer door de Adobe Creative Cloud.. Correct me if I'm wrong
-
Hoi,
Vorig jaar heb ik een jaar licentie gekocht (met cd) voor Adobe Master Collection CS6 voor 20 euro geloof ik op SurfSpot.
Nu is die verlopen en wil ik hem verlengen, maar zie dus dat dat niet meer mogelijk is. En ik gelijk een jaar abonnement moet nemen van Adobe Creative Cloud voor 120 euro.
Is het ergens mogelijk om mijn licentie (serial key) gewoon te verlengen?
Groet,
Jeffrey -
Topic opgeschoond. Vanaf nu alleen nog maar over de ALS Ice Bucket Challenge.
Iemand nog genomineerd?
-
Ik heb hem niet, maar zou er graag 1 ontvangen van iemand.
-
Moeilijk te zeggen zo. Worden ze alle twee gewoon afgeschreven? En staat er misschien is opvallends bij details?
-
Ziet er goed uit! Alleen zal ik bij de download pagina wat mooier uitlijnen..