Posts by J.Rijdes

Wat Lars zegt is voor elk project nuttig. Dit is het perfecte voorbeeld dat je altijd met een contract moet werken, zeker bij dit soort grote projecten. Anders heb je geen poot om op te staan. Wilt je programmeur geen contract? Ga er niet verder op in en zoek een andere.

De enige optie die ik verder kan verzinnen is een (goed) lopen website overkopen.

Goedenavond,

Ik ben opzoek naar iemand die het liefst vanavond en anders morgen een redelijk simpele .PSD kan omzetten naar HTML/CSS voor mij.
    PM mij voor een voorbeeld, enkel als je het vanavond of morgen af kan hebben.

Stuur gelijk een prijs mee, betalen via Bank Overschrijvingen of Paypal.

Alvast bedankt!

Beste leden,

Zojuist heeft onze Facebook-pagina een mijlpaal bereikt van 100 vind-ik-leuks. De belangrijkste topics, handigste blogs en beste reacties plaatsen wij op Facebook zodat je overal op de hoogte blijft over ICTscripters en de nieuwste technieken omtrent ICT.

Vind jij de Facebook-pagina nog niet leuk? Like ons dan snel!

Facebook | ICTscripters

Beste leden,

Na het vertrek van een aantal teamleden zijn we op zoek naar nieuwe enthousiaste collega’s. Denk jij dat jij ons team kan versterken?

Wat wordt er van je verwacht?

• Elke maand aanwezig bij de teamvergadering op Skype;
    • Actief op het forum en Skype;
    • Ambities hebben om ICTscripters te verbeteren.

Stuur een sollicitatiebrief naar @Victor of @J.Rijdes met minimaal:

• Iets over jezelf en noem hierbij ook je naam op ICTscripters en Skype.
    • Je ervaringen
    • Je sterke punten
    • Je motivatie.
    • Je doel, visie en wat is jouw meerwaarde in het team?

Je hebt t/m dinsdag 27 januari de tijd om je sollicitatiebrief in te sturen. Vanaf dan zullen wij de brieven beoordelen en je persoonlijk contacteren.

Met vriendelijke groet,

Het ICTscripters team

De try moet inderdaad in de construct staan. Want nu zeg je nergens waar die uitgevoerd moet worden, staat namelijk niet in een function.

Of maak er een aparte functie van of je moet hem in de construct zetten.

Daarnaast moet de catch als volgt zijn:

PHP
    <?php
    catch (PDOException $e) {
    return $e->getMessage();
    		die();
    	}
    ?>

Hoop dat je er wat mee kan.

Denk ook niet dat die broers willen dat ze levend opgepakt gaan worden. Dit soort mensen zijn liever dood dan dat ze jarenlang de cel in gaan.

De politie doet het of hun plegen zelfmoord nadat ze nog een paar agenten afschieten..

Hallo,

Op dit moment ben ik bezig met een website, hierop heb ik verschillende buttons.

De bedoeling is dat je eerste 5 buttons ziet, druk je daarop zie je andere buttons, druk je daarop zie je informatie.

Tot de 2e stap gaat goed, alleen de laatste stap lukt niet..

Code
    $(document).ready(function() {
        $('.button').click(function() {
            $( "#richtlijnen" ).load(this.value+".html");
        });

$('.kies_lijn').click(function() {
            $( "#richtlijnen" ).load("richtlijn.html");
        });
    });

Dat is mijn stukje code. .button zijn de eerste buttons. .kies_lijn zijn de tweede buttons.

Alleen lijkt het erop of hij de .kies_lijn niet kent, terwijl de naam etc goed is.

Iemand die mij kan helpen?