Posts by J.Rijdes

Victor,

Voor ICTs een chat kan gaan maken moet je groter zijn dan 20 actieve leden. Kijk naar Stackoverflow, een groot netwerken met duizenden actieve leden. Dan is het nuttig omdat het forum dan niet meer overzichtelijk is.

Nu staan er al een week lang dezelfde topics in het linkermenu. Dus dan is een chat vrij onnodig in mijn ogen, en zal met ons ledenaantal dan alleen maar minder actief worden.

Als ICTs groter is ben ik zeker een voorstander van een chat.

Victor,

Waarom zal je het dan niet gewoon gelijk op het forum vragen??

Daarnaast hebben wij als ICTs niet genoeg leden om gelijk een antwoord te kunnen krijgen op je vraag in de chat. En heel vaak kijk ik even snel op me telefoon of er nog een topic is waar ik nuttig op kan reageren. Wat ik bij de chat niet zal doen.

Ook voor de zoekresultaten is een chat niet echt goed.

Slecht voorbeeld, verder zijn we wat afgedwaald excuses.

Controleer je instellingen je hebt waarschijnlijk iets fout gedaan.

Misschien een idee om nog een keer mijn zin te lezen? Aangezien dit WEL de oplossing tot zijn probleem kan zijn.
    Speciaal voor jou zal ik het nog is uitleggen.

Bij bijvoorbeeld KPN (als webhoster) staat er standaard dat het eerste bestand die die leest een .html bestand moet zijn. Indien er geen .html bestand aanwezig is zie je niets. Daarom moet je dan de extensie .php toevoegen aan die lijst en vervolgens op nummer 1 zetten.

Bij KPN is dit een keer een probleem geweest die ik tegen kwam, misschien is dit bij meerdere webhosters zo. En misschien is dat ook wel het probleem hier.

Ik vind het totaal geen goed idee. Het forum is al, om het zo even te zeggen, dood. Er worden amper topics aangemaakt. En de topics die wel worden aangemaakt zijn meestal kleine problemen.
    Als je dan een chat hebt, is er helemaal niets meer op het forum.

Verder heb ik, en vele andere, de actievee leden van ICTs wel op Skype. Via die manier wordt er snel gecommuniceerd bij kleine problemen.

Is het index.php of .html?
    Wellicht is dan ook reden dat bij je Hoster (bij kpn is dit een probleem bijvoorbeeld) dat je in de lijst met extensies .php moet toevoegen en als eerst gelezen pagina moet zetten.

Kan dan inderdaad een groot probleem zijn, aangezien dit blijkbaar voor 1 augustus dan aangepast moet zijn ivm met de nieuwe regels.

Vanaf 1 februari 2014 verplichten alle betaalmethodes en banken aan de Europese standaarden te voldoen, ook iDeal dus. In iDeal versie 3.3 zullen er twee belangrijke update's doorgevoerd worden:

• In de nieuwe iDEal worden transacties gedaan doormiddel van SEPA Credit Transfer (SCT). Dit is overboeken doormiddel van je IBAN als rekening nummer.
    • Er komt een betere beveiliging die voldoet aan de toekomstige beveiliging verplichtingen.

Wij als Developers en websitehouders hebben hier zeker mee te maken, ik citeer het volgende stuk wat op iDeal.nl staat:

Citaat

Voor u als acceptant of (Collecterende) Payment Service Provider is 1 augustus 2013 een belangrijke deadline. Uw eigen betaalsystemen moeten namelijk voor
    1 augustus 2013 zijn omgezet naar de nieuwe iDEAL versie. Zodat u vanaf
    deze datum iDEAL betalingen kan blijven ontvangen volgens de nieuwe
    regels.

Targetpay zorgt ervoor dat alle klanten zorgeloos toch transacties kunnen ontvangen. De volgende mail ontving ik een paar uur geleden.

Citaat

TargetPay zal op 25 juli / 10 uur de iDEAL interface
    overzetten op de nieuwe SEPA aansluiting. U hoeft verder niets te doen
    TargetPay zorgt voor een probleemloze overgang.

Hallo allemaal,

Na vele jaren organiseren van hockey toernooien voor de plaatselijke hockeyclub zijn wij aan het nadenken om extern te gaan. Hiermee bedoelen wij dat wij alles buiten de hockeyclub om organiseren en dan het terrein huren. Zodat alle omzet aan voor ons is.

Hiervoor moeten wij natuurlijk ingeschreven zijn bij de KvK. Maar hier had ik heel wat vragen over.
    Moeten wij hiervoor ingeschreven worden als bedrijf, organisatie of stichting?
    Krijgen wij te maken het de 21% BTW?
    Moeten wij dan voor elke inschrijving een factuur maken?

Waar moeten wij nog meer rekening mee houden?

Met vriendelijke groeten,
    Jeffrey Rijdes

Met weg bedoel ik dat alles het wel doet enkel de het gene wat ik echo van de api doet het niet.

PHP
    <?php echo $entry->user->id; ?>

Dat bv.

Maar zal kunnen dat dat het probleem is.

Hallo,

Op dit moment ben ik bezig met het maken van een instagram overzicht doormiddel van hun API. Dit werkt normaal, enkel de hele tijd is het 'weg'.
    Met weg bedoel ik dat ik niets meer zie. Na een paar uur doet die het dan weer.

Weet iemand hoe dit komt?

Met vriendelijke groet,
    Jeffrey