Posts by ProjectB

Zou wel kunnen bestaan, maar volgens mij misschien 1 á 2 Nederlandse versie's en de rest allemaal Engels. Tevens ken ik niet echt zo'n soort spel dus het lijkt me dat de bestaande nog vrij onbekend zijn.

Starohosting

Hij is op zoek naar een project die hij op kan zetten, niet een scriptje.

r-mulder

Een game waarbij elke speler een standaard bedrijf krijgt toegewezen en hij deze zo goed mogelijk moet verbeteren om te kunnen concurreren met de rest en zoveel mogelijk winst te behalen. Ik zat te denken in een nachtclub trend.

Ik heb een probleempje met een script die ik heb gehaald van een website. Het gaat hier om een image uploader, waarbij het plaatje automatisch wordt geresized naar thumbnail-formaat (130x130). Echter krijg ik wat errors die ik niet weet op te lossen, dus ik hoopte dat jullie me konden helpen.

Het script:

Errors die ik krijg:

PHP
    Warning: copy(http://247gamers.nl/image_upload/killzone3.jpg) [function.copy]: failed to open stream: HTTP wrapper does not support writeable connections in /home/majidqw10/domains/247gamers.nl/public_html/image_upload/image_upload.php on line 73

Warning: getimagesize(http://247gamers.nl/image_upload/killzone3.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/majidqw10/domains/247gamers.nl/public_html/image_upload/image_upload.php on line 16

Warning: Division by zero in /home/majidqw10/domains/247gamers.nl/public_html/image_upload/image_upload.php on line 25

Rechten staan op 777

I'll keep that in mind ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.02.12 14:12:21:
    Opzet is er inmiddels, nog steeds op zoek naar hulp, nieuwsposters etc. om de site alvast op te vullen.

Beste CP'ers,

Al een lange tijd heb ik mijn eigen Game Community gewild. De concurrentie is echter moordend en het is moeilijk om hogerop de ladder te klimmen in deze genre. Echter wil ik toch een poging wagen, omdat ik toch altijd wel zo'n soort community wou onderhouden.

Met de komst van Sony's nieuwste handheld, de PS Vita, is het misschien ook mogelijk om deze doelgroep aan te trekken als je je sterk richt op deze gaming device. Echter is er een probleem en dat is dat ik momenteel alleen ben.

Daarom ben ik op zoek naar een enthousiaste partner die mij wil hebben met een Game Community op te bouwen. Het domein en host zijn er al en we zullen hoogstwaarschijnlijk te werk gaan met Joomla of Wordpress.

Alles hierboven is een beetje heel globaal allemaal, maar ik wil graag met iemand een uitgebreid plan uitschrijven en proberen het beste ervan te maken met zo'n community. Kom nou niet met reactie's van "het lukt je toch niet", of "waarom zouden de mensen jouw website bezoeken ipv bijvoorbeeld Gamer.nl", want dat weet ik allemaal wel. Ik geloof namelijk niet dat er helemaal geen kans bestaat om groots te worden, het vereist namelijk gewoon genoeg tijd, kennis, werk en inzicht.

Ben jij de persoon die ik zoek? Stuur me dan een PM. Jullie zijn vrij om te reageren in dit topic, maar hou het netjes en ontopic aub.

@ Starohosting en Dennii

Ik ga deze layout niet verkopen, gebruiken of wat dan ook, ik heb hem voor mezelf gemaakt om te oefenen. Wees maar niet bang ;).

Bedankt voor de suggesties, andere suggesties zijn altijd welkom!

Topic mag weg aangezien de koper van de vorige layout zich er niet helemaal goed over voelde, ik was ook niet van plan deze layout te gaan verkopen, gebruiken of iets dergelijks. Het was enkel ter oefening, maar als een klant dit niet fijn vindt ga ik er mee akkoord ;).

Beste CP'ers,

Aangezien deze week vol zit met vrije dagen in mijn agenda wil ik graag een aantal layouts maken om mijn Portfolio mee op te vullen. Ik zal deze week 5 layouts maken voor €30,- per stuk.

De layout wordt binnen ongeveer 48 uur geleverd. Als je niet tevreden bent met de layout en je wilt een aantal dingen aangepast hebben is dit ook geen probleem.

Er zijn op dit moment nog 5 plaatsen beschikbaar. Hou het aub ontopic en dwaal niet van het onderwerp af. PM'en kan ook!

Voorbeelden van mijn werk:

- http://www.howtojailbreak.nl/nieuw.jpg
    - http://postimage.org/image/4gq5l73ln/

Ik hoor graag van jullie!

Bevestigd

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.02.12 18:35:46:
    Gaming Community Layout is overigens verkocht aan Dennii, Mafia Ingame gaat naar de eerst volgende bieder van de buy-now.

Beste CP'ers,

Ik zit met een klein probleempje. Op http://www.mafia.howtojailbreak.nl is het probleem te zien. Ik wil graag het login formulier een stukje naar boven hebben, zodat hij goed past in het vakje die in de achtergrondimage is verwerkt. Eerst stond hij wel goed en was het login knopje voorheen een plaatje zeg maar. Hier heb ik een normale button van gemaakt, maar nu is alles opeens omlaag.

De code, om het even makkelijker te maken, het login formulier staan op regel 77-92:

@ Malik

Waar slaat dat op, het gaat toch om het uiteindelijke antwoord, zolang deze maar klopt toch? Beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad.

@ TS

Hebben er ooit website's gestaan op de hack domeinnamen, die je er eventueel bij kan leveren?