Posts by ProjectB
-
-
Ik heb ook interesse, maar wtf. Het is toch heel normaal dat ik iets wil zien voordst ik het koop? Ik neem aan dat je op Marktplaats ook geen Auto gaat kopen zonder foto's bij de advertentie, even een beetje logisch nadenken aub.
-
Ik heb dus nog geen naam, de naam van het domeinnaam wordt ook de naam van de website.
-
Beste CP'ers,
Binnenkort wil ik mijn eerste serieuze website lanceren waar ik een groot deel van mijn tijd in ga stoppen, maar ik zit een beetje met een brandende vraag.
Deze vraag luidt: waar moet je rekening mee houden bij het bedenken van een domeinnaam? De website die ik wil lanceren is een website met reviews over Apps & Games uit de App Store. Het zijn lange artikelen, waar ik verschillende factoren in behandel.
Wat trekt, op het zelf promoten van je website etc., de meeste bezoekers aan? Moet je juist een hoog scorend woord op Google verwerken in je domeinnaam, of juist een unieke naam voor je website bedenken waar nog nooit iemand van heeft gehoord.
Graag hoor ik antwoorden van de ervaren personen op CP, alvast bedankt!
PS
- topic is niet bedoelt voor tips, kritiek of reactie's als "je zal hier nooit bekend mee gaan worden" of iets dergelijks;
- aanbevelingen van domeinnamen (wel vrij en .nl) zijn wel toegestaan. -
Zijn hier ooit bezoekers en vaste spelers gekomen?
-
Bump, prijs verlaagd naar 20 euro.
-
Dat kan ik wel doen, maar dan moet je hem wel eerst laten slicen bij iemand of zelf slicen.
-
Hierbij verkoop ik een Mafia Layout, die te gebruiken is als in- en outgame. Voorbeeld hieronder:
- http://www.howtojailbreak.nl/Mafia.jpg
Vaste prijs: €25,-
- Vragen, opmerkingen etc. via PM. Ik zal deze zo snel mogelijk proberen te beantwoorden;
- graag geen off-topic reactie's, waartoe veel leden de neiging hebben;
- Kleine aanpassingen zijn mogelijk.Groetjes
EDIT: prijs verlaagd naar 20 euro
-
Staat inderdaad onder m'n gebruikersnaam, niet in het topic geplaatst aangezien ik dan meestal de "reclame" smoes krijg van sommige mods.
-
Heb je al voorbeelden van eerdere slices? Ik heb een mooie layout die ik wil laten slicen, maar deze PSD vertrouw ik niet zomaar iemand toe.
-
Weer beschikbaar voor opdrachten, PM = sneller!
-
PM's verstuurd
-
Beste CP'ers,
Onlangs konden jullie nog lezen dat ik een partner zocht voor een Game Community. Deze heb ik inmiddels gevonden en deze persoon (niet van CP) heeft bij een aantal uitgevers de nodige contacten en wij kunnen in de toekomst gratis games etc. vóór de officiële release krijgen om te reviewen, previewen en dat soort zaken.
Dit is natuurlijk al een hele grote stap en ik ben blij dat ik die persoon heb gevonden. Nu zit ik echter met een ander probleem, namelijk een crew. Daarom dit topic.
Ik ben voornamelijk op zoek naar nieuwsposters, vrijwillig uiteraard. Je doet dit geheel voor jezelf en de game community. Verder beloof ik niks, maar naarmate de site meer bekendheid en activiteit krijgt zullen extra's (zie eerste alinea in deze post) worden verdeeld onder de crew. Kaarten voor game events en dergelijke zal ik regelen en op mijn kosten nemen, mits er genoeg activiteit op de site is.
Ervaring is niet vereist, wel handig. Ik leg desnoods de techniek om een artikel te posten uit. Dit houdt in waar je nieuws vandaan kunt halen, hoe je dit in een verhaal moet verwerken etc.
Ten slotte, de website staat al online en is voor 90% af. Er resteert enkel nog het werken aan kleine details die ik deze week zal afkrijgen, maar de website is in principe officieel gelanceerd.
Vereisten:
- de nodige uren vrije tijd om nieuws te posten;
- ongeveer 1-3 artikelen per dag;
- zoals eerder vermeld is ervaring geen must, wel een pluspunt;
- je moet in het bezit van tenminste een van de volgende consoles/handhelds: PS Vita, PS3 of Xbox 360;
- uiteraard, interesse in gamen;Interesse? Link en meer informatie via PM!
-
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil me gaan richten op de next-gen consoles en handhelds, waaronder de PS3, Xbox 360 en de PS Vita vallen. Wil je hieraan meewerken kan je me altijd PM'en ;).
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.12 12:15:17:
Bump, site is grotendeels af nog een aantal kleine dingen en ik kan officieel van start. Nog steeds op zoek naar hulp, zoals nieuwsposters, promoters etc. -
Ik zeg niet dat iemand moet, maar ik vraag of iemand wil samenwerken met mij ;). Vervolgens sta je veel sterker met meerdere personen dan dat je zelf iets op zet. Hier hoeven ook geen nadelen aan te zitten, sterker nog, dit kan heel veel voordelen hebben.
Overigens is het topic niet bedoelt voor dat soort reactie's, graag wil ik ontopic reactie's van geïnteresseerden, de rest kan per PM.
-
PM verstuurd
-
-
Waarom worden de regels wel elke keer aangepast, maar de site zelf niet? Ik bedoel, ik merk dat er steeds minder leden actief zijn op CP en de layout oogt ook erg oud.
Het is maar een idee, ik vind de huidige CP uitstraling namelijk erg saai en standaard.
-
Citaat
Welke leeftijd heeft u, en zou u een sportgame spelen?Jij bedoelt waarschijnlijk een Textbased Sportgame, echter de vraag is een beetje misleidend. Ik denk dat mensen bij deze vraag eerder denken aan sportgames, zoals FIFA en NBA etc. op game consoles.
-
Ik stel mijn vragen hier pas nadat ik op Google ben geweest, dus je antwoord draagt niet bij aan het oplossen van dit probleem. Als je de wijsneus uit wilt hangen doe je dat maar ergens anders, ik ben hier op zoek naar hulp, niet naar onnozele reactie's als deze.