Topic mag dicht, ik zal me wel bewijzen met een nieuwe layout:slotje:
Posts by ProjectB
-
-
Ik weet dat veel layouts veel op elkaar lijken, maar deze heeft wel erg veel weg van die SkyNet gaf:O Zelfde achtergrond etc.
In ieder geval voor als je hem echt zelf hebt gemaakt; ziet er nice uit;)
-
Volgens mij heb je je layout op die SkyNet gaf gebaseerd, want het kan echt niet dat ze "toevallig" zoveel op elkaar lijken8-)
-
Ik heb ook nog invite's, maar ik maak geen gratis designs(xD)
-
Bedankt voor jullie reactie's, ik zal morgen eens aan de slag gaan met jullie tips! En waarom heb je de waarde in Dollars Reverb(xD)
In ieder geval; morgen of misschien zelfs straks al komt de tweede versie er aan;)
-
Topic mag dicht; ik zal me wel bewijzen met een nieuwe layout:slotje:
-
Dit is best wel klote
-
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Nou houd ik de site elke dag in de gaten, en is de redemption al geweest:'(
-
Is de redemption al geweest?:|
EDIT: De januari redemption is nog niet geweest, ik houd het al dagen in de gaten.... Je hebt het wss over de December redemption?
-
Ik denk dat je eerst Nederlands moet gaan leren, voordat je verder gaat aan PHP of HTML, want volgens mij kan je dat ook nog niet;)
-
Ik ben bezig met een Game Community en zodra die af is kan ik hem op Ugaming.nl plaatsen:)
-
Ik heb nog wel een layout, maar die heb ik pas af op Vrijdag/Zaterdag, dus als je wilt wachten tot dan; graag!
-
Ik denk dat je dit beter kunt gebruiken, gevonden op Google;
PHP
Toon Meer<?php session_start(); $_SESSION['session_time'] = time(); //got the login time for user in second $session_logout = 900; //it means 15 minutes. //and then cek the time session if($session_logout >= $_SESSION('session_time']){ //user session time is up //destroy the session session_destroy(); //redirect to login page header("Location:the-path-your-login-page.php"); } ?>
Natuurlijk wel eerst alles naar je eigen gegevens veranderen;)
-
Probeer het uit zou ik zeggen?
-
-
Is er misschien iemand die zijn fantasie wel op zijn beeldscherm krijgt?:P
-
Weet iemand misschien hoe oud deze kleuter is? Want hij stuurt PM's zo dom als ik weet niet wat:S
Citaat
Ik heb meer verstand van website dan jouEn ik heb vrienden die voor mij scripten
dus ben maar stilCitaat
Ja klopt meschien kan ik nog niet zo goed design
maar daar ben ik voor aan het oefenMijn vraag is wat kan jij
Scripte nee
Design: neewat kan je wel meschien een baby verschoone >>lol
Citaat
Als je het nog niet wist ik heb al genoeg Project af gemaakt maar je bent de dom om het te weetenGa je maar snel terug naar je kladblok op je computer
Wand je bent voor mij toch allen maar een nerd met een mega bril die 24 achter de pc zit
Citaat
Jong ik kan zo jou gevens krijgenIk hoef allen maar naar me bron toe de gaan en die kent jou meschien wel en zo niet dan vraagt die het wel rond
en als je het niet gelooft ga je maar naar ferhat
die kan je wel alles vertellen over mijEn dit zegt een kleuter(xD)
EDIT: 2 berichtjes erbij; nou vind ik deze laatste 2 wel het grappigste van hem(xD)
Citaat
Ga je nu ook bij de hand spelenJe Klinkt echt als een nerd
die zegen ook ook altijd Ten eerst1: Fout ik heb alle 3 Project af gemaakt en ik ben bezig met een 4 en die komt ook Klaar
2: Waarom wil ik scripten waarom zal ik scripten
Als ik een Scripter nodig heb laat ik het me vriend
wel doen ( als jij geen vrienden hebt dat lijgt aan jou3: ik denk dat je wel een Bril heb maar je durft het gewoon niet te zegen
4: Ik ben een Kampioen in het zwart maken van iemand
Vraag maar aan de crew van criminalspoint en je kan het ook nog is vragen aan Ferhat als je wilt5: Je druf gewoon niet te zegen dat je 24 achter je Nerd Computer zit
6: En weetje wat je voor mij bent allen maar een hoopje stront en niks meer en minder
Klaar over en uit
>>loser
Citaat
1: jij weet niet eens wat het verschil is dusen een aap en een vrouw dus ben stil -
Bij deze is het topic dus weer open. Mijn designer insaneflame is er mee gestopt, dus ik ben weer op zoek naar een designer!
-
-
En ontvangen;) Tot nu toe heb ik 1 scripter en één designer, dus topic mag voorlopig op slot.:slotje: