Posts by ProjectB

Ik weet dat veel layouts veel op elkaar lijken, maar deze heeft wel erg veel weg van die SkyNet gaf:O Zelfde achtergrond etc.

In ieder geval voor als je hem echt zelf hebt gemaakt; ziet er nice uit;)

Bedankt voor jullie reactie's, ik zal morgen eens aan de slag gaan met jullie tips! En waarom heb je de waarde in Dollars Reverb(xD)

In ieder geval; morgen of misschien zelfs straks al komt de tweede versie er aan;)

Is de redemption al geweest?:|

EDIT: De januari redemption is nog niet geweest, ik houd het al dagen in de gaten.... Je hebt het wss over de December redemption?

Ik denk dat je dit beter kunt gebruiken, gevonden op Google;

Natuurlijk wel eerst alles naar je eigen gegevens veranderen;)

Weet iemand misschien hoe oud deze kleuter is? Want hij stuurt PM's zo dom als ik weet niet wat:S

Citaat

Ik heb meer verstand van website dan jou

En ik heb vrienden die voor mij scripten
    dus ben maar stil

Citaat

Als je het nog niet wist ik heb al genoeg Project af gemaakt maar je bent de dom om het te weeten

Ga je maar snel terug naar je kladblok op je computer

Wand je bent voor mij toch allen maar een nerd met een mega bril die 24 achter de pc zit

Citaat

Jong ik kan zo jou gevens krijgen

Ik hoef allen maar naar me bron toe de gaan en die kent jou meschien wel en zo niet dan vraagt die het wel rond

en als je het niet gelooft ga je maar naar ferhat
    die kan je wel alles vertellen over mij

En dit zegt een kleuter(xD)

EDIT: 2 berichtjes erbij; nou vind ik deze laatste 2 wel het grappigste van hem(xD)

Citaat

1: jij weet niet eens wat het verschil is dusen een aap en een vrouw dus ben stil