Morgenmiddag mijn eerste voorbeeld.
Posts by ProjectB
-
-
Zoek je een outgame of ingame?
-
That's very cool and all, maar daar is m'n vraag eigenlijk nog steeds niet mee beantwoord, namelijk wat precies het voordeel is van iemand die voor jou werkt ten opzichte van iemand die voor zichzelf werkt. Het lijkt me nu dat je eigenlijk gewoon geld moet afstaan aan een partner die niet heeft meegeholpen aan het design.
-
Wat is dan precies het voordeel van een designer die bij jou gaat werken in vergelijking met een designer die voor zichzelf werkt? Just asking.
-
Domeinnaam(en) te koop:
- grandtheftauto-v.nl
Veiling vanaf 10,-, opbieden met 4,- en buy now staat vastgesteld op 50,-. Reserve is aanwezig en veiling eindigt 72 uur na laatste bod. Wordt ook aangeboden op TBForum.
Huidige registrar:
Versio
Statistieken:
niet van toepassing
Betaling via:
Overschrijving
Bijkomende informatie:
Domeinnaam met potentie. De laatste tijd verschijnen er erg veel geruchten rondom deze game en is er dus veel mee te doen. Het lokale zoekvolume volgens de Google Keywords Tool is 4.400 maandelijks (stijgt elke maand met een behoorlijk aantal) en wereldwijd 301.000 per maand.
Bij de koop ontvang je ook een PSD layout die je kan gebruiken voor de website. De layout is exclusief slice! Voorbeeld
Alles wat niet met het bieden op het domeinnaam en layout te maken hebben, via PM aub.
-
-
Count me in
-
Nog steeds op zoek!
-
Beste CP'ers,
Ik ben op zoek naar budget Mafia layouts. Het mag een out- of/en ingame zijn als het maar voor een Mafia game is. Exclusief basing of inclusief basing maakt ook niet uit. Voorwaarde is wel dat de layout niet eerder is verkocht.
Heb je dus een layout liggen waar je niks mee doet? Het liefst zie ik een PM met voorbeeld en de prijs, maar in het topic mag ook.
Groetjes,
ProjectB
CitaatLet op, ik ben NIET op zoek naar een designer. Designen kan ik zelf, maar ik ben te druk bezig met andere opdrachten dat ik niet aan mijn eigen projecten toe kom.
-
Je moest is zien wat voor soort spellen er in de top 5 van Dutchleader staan... Echt dramatische spellen regelrecht van open sources, gecombineerd met alle kleurtjes van de regenboog in teksten en menu's. Voorbeeld: http://www.beagangster.nl/ demodemo en demodemo.
Kortom, als je je best doet op iets vernieuwends dan kan je hier zeker ver mee komen. Laat je fantasie gaan en begin bij een unieke en strakke design!
-
Dat is hem inderdaad, graag alleen on-topic reactie's in het vervolg. Zulke reactie's kunnen ook gewoon via PM ( Georgo).
-
Bod genoteerd. Indien er binnen 48 uur niet hoger wordt geboden is de website voor jou.
Edit: op SiteDeals is er inmiddels euro27,- geboden
-
Domeinnaam(en) te koop:
- how*to*jailbreak.nl (zonder de *)
- PR1 Google, website's in het Nederlands;
- Zeer hoog aantal zoekopdrachten (Google AdWords Keywords tool). 301.000 lokaal maandelijks en 16.600.000 wereldwijd maandelijks.Huidige registrar:
Versio, eventuele verhuiskosten en verplichte houderswijziging voor de koper.
Statistieken:
De website heeft zonder promotie en dergelijke de volgende statistieken behaald (gemeten over 2 april -11 april:
102 bezoeken
90 unieke bezoekers
261 paginaweergavesBetaling via:
Overschrijving
Bijkomende informatie:
Veiling vanaf €10,-, opbieden met €5,- en buy-now staat vastgesteld op €50,-. Veiling eindigt 48 uur na het laatste bod en staat ook op SiteDeals. Het hoogste bod daar tot nu toe is €10,-.
Bij de koop van het domeinnaam krijg je alles wat je momenteel op de website ziet. Dit houdt in:
- Wordpress systeem met het Mystique thema (is een gratis thema)
- Alle content die er op staat, dus ook de Jailbreak handleidingen/artikelen (zelf geschreven)
- De rest van de teksten zijn ook geheel zelf geschreven door mij
- Een banner en een 'logo' voor een Twitter account (http://www.howtojailbreak.nl/banner.jpg) (http://www.howtojailbreak.nl/logo.jpg)Kortom, what you see is what you get. Vragen en dergelijke kunnen in dit topic of per PM worden gesteld, wel on-topic graag.
Groetjes
-
Ik denk ook niet dat iemand interesse heeft in je layout, ik zou eerst maar wat gaan oefenen zoals ik het nu zie.
-
Wat is de deadline, zonder een deadline gaan weinig mensen hier, waaronder ik, beginnen aan een battle.
-
Lodewijk for (CP) President!
-
Beste,
Bedankt voor uw reactie, maar helaas heb ik geen interesse.
Groetjes
-
Het lijkt wel alsof de crew langzamerhand uit elkaar valt, of zie ik dit verkeerd?
-
Ik heb ook maar eens een poging gewaagd:
- http://247gamers.nl/community.jpg
Hij is nog lang niet af natuurlijk, maar het geeft wel een indicatie van waar het naartoe gaat. Menu's, achtergrond voor de websitenaam etc. moet ik nog allemaal doen in ieder geval.
Indien je dit begin leuk vindt ga ik er verder aan werken en heb ik hem tegen de deadline van morgenavond 20:00 uur af ;).
-
Beste CP'ers,
Onlangs heb ik nieuw leven ingeblazen in mijn Jailbreak website. Het is een website gericht op gebruikers van Apple, die op zoek zijn naar handleidingen voor het Jailbreaken van hun apparaat.
Om bezoekers te trekken ben ik op zoek naar advertentieruimte op andere website's. Het onderwerp van de website mag van alles zijn, als het maar geen erotische website's zijn of dergelijke.
PM je website, je prijs voor bijvoorbeeld een banner en voor hoe lang, en je bezoekers statistieken.
Jailbreaken is overigens gewoon legaal echter vervalt enkel de garantie op het toestel, dus gelieve geen offtopic reactie's.