Posts by ProjectB

Jij begrijpt het niet goed. De Moslims hier vragen naar een Moskee, niet de Nederlanders. In een ander land vraagt er niemand naar een Moskee, dus wordt die ook niet gebouwd:S

Een pet en een hoofddoek moet je niet met elkaar vergelijken. Een pet draag je omdat je het mooi vind staan of om andere reden, hoofddoeken dragen ze om het geloof. Ik vind die vergelijking (die ik wel vaker hoor) dus ook nergens op slaan.

Verder hebben mijn vader en mijn opa hun hele leven gewerkt, zodat hun kinderen, bijvoorbeeld ik dus, het makkelijker konden hebben dan hun in die zware tijden waar je bijna niks hebt. Ik vind dus dat hun wel het recht hebben om nu van een uitkering te leven. Hij werkte namelijk harder dan de gemiddelde Nederlander, die overigens een makkelijker leven hadden dan hem.

Verder is het ook best logisch dat er geen kerken in bijvoorbeeld Marokko staan. Er wonen toch geen Christelijke mensen ofzo? Er is daar toch ook geen vraag naar? Ik weet zeker dat als daar Christelijke mensen woonden, het zo zou worden toegestaan!

Even voor de duidelijkheid; niet alle marokkanen veroorzaken crimineel gedrag. Er zitten inderdaad een paar tussen die dat wel doen, maar dan moeten ze maar hogere straffen geven enzo zodat ze er wat van leren. Het land uitzetten is een beetje te ver gezocht;)

Deadline aangepast, zo beter:( Wat kunnen sommige leden hier zeiken zeg!

En als ik een layout niet mooi vind, mag de klant die toch afwijzen of verder laten uitbreiden ofzo?:S Het is toch niet zo dat als iemand een layout zien ik die ook gelijk verplicht moet kopen:S

Sorry hoor, maar met mijn budget kan ik zeker wel een betere layout krijgen! En zoals er al staat; budget kan oplopen, maar dat is echt als er een perfecte layout is, waar jij dus niet onder valt;)

Het is al gefixt, ik moest een validatie formulier invullen en zoveel mogelijk informatie geven, daarna stuurden ze een link naar een andere email waarmee ik wachtwoord opnieuw kan stellen.

lhmedia

Jammer genoeg ben ik niet zo dom als jou XD

De achtergrond bijvoorbeeld, en dat soort content die je er nu hebt staan zoek ik niet echt.

Georgo

Dat spreek voor zich, enkel ik koop de layout pas als ik hem echt goed genoeg vind. Je moet dus de layout ook kunnen aanpassen dmv de punten die ik ga opnoemen bij de gemaakte layout.

Enkele dingen zien er wel goed uit, maar ik vind hem erg leeg. Als je een nieuwe versie zou kunnen maken, zou ik er wellicht over kunnen nadenken;)

Wat:

Een layout designen voor een Game Community, die gamenieuws bezorgt voor de PS3, PSP en PC.

Deadline:

Deadline is er niet echt, maximaal een halve maand!

Budget:

Laten we beginnen met €25,- (inclusief slice). Bedrag kan uiteraard hoger oplopen!