Ik denk dat het met mooie en duidelijke hovers wel goed te doen is, of niet?
Posts by ProjectB
-
-
2 cijfers?:P Verder bedankt voor de informatie, hier ga ik zeker wat mee doen, alleen zijn headers niet mijn sterkste punten:P In ieder geval ik zal de header wat proberen op te vrolijken;)
-
Klopt, maar volgens mij is de font gewoon zo. Daar wou ik zoiezo al naar kijken, en als het inderdaad aan de font ligt dan neem ik een andere. Zou je btw het hele rating formulier willen invullen? Daar heb ik wat meer aan.:)
-
Hoe bedoel je met "Dat is denk ik eerder bedoelt voor een informatieve website, over barafranca e.d"?
Ik zet hem alleen tijdelijk op dat domein, omdat ik geen andere domein heb om op te zetten. Het krijgt uiteraard wel een nieuwe naam!;)
-
Ik heb het domein barafranca.info van iemand gekregen, dus daarom dat ik hem (tijdelijk) zo noem:)
Bedankt voor je reactie, hier kan ik zeker wat mee. Nog anderen die willen raten?
EDIT: Oh ja vergeten, zou je ook een eindcijfer kunnen zetten bij je rating? Alvast bedankt:)
-
Aangezien ik veel negatieve reactie's kreeg op mijn eerste layout (een tijdje terug), heb ik nu een nieuwe layout proberen te maken. Het is een layout gemaakt voor een van mijn projecten; een Mafia game gebaseerd op de jaren '50-'60.
Ik wou alles donker laten overkomen, en ik vind dat dat ook wel een beetje gelukt is, maar ik vind de layout niet echt geslaagd. Daarom vraag ik hier om tips:
Voorbeeld:
Graag als volgt raten:
-
1,50
-
Vals alarm man. Er staat altijd fresh out t-m redemption. Waarom laat je iedereen schrikken man:S
WTF zie het nu ook staan. Hoe lang heeft het geduurd 5 minuutjes?:|
-
*Zucht* laat maar, wacht het gewoon af.
-
Zoek het op zou ik zeggen, op de FP:D
-
Omdat ik er misschien 4 andere redemptions bij ben geweest? En het zelfs wordt aangegeven op de site?
-
Daar houden ze hem wel, daar houden ze hem juist XD Die gaat als eerste open bij de redemption en je wordt naar die site gelinkt hoor via Lockerz:O
-
Auto Refreshers zijn te vinden op Google, die herkennen ze. Als je zelf refreshed mag dat als het goed is gewoon.
Kan niet lang meer duren, en denk aan de afspraak heh; waarschuw elkaar!
-
Hoezo?
-
De regels zijn gepost dus kan niet lang meer duren
-
Dat gebeurd vaak als het bijna tijd is;) Mijn voorspelling is dat we nog voor 12 uur kunnen redeemen.
-
Het staat er nu niet meer.
-
Al gedaan, maar nog niks ontvangen. Dit staat er nu op hun FP:
Happy Friday: The General Redemption is today! We'll have more news and the rules posted today.
While we're happy to hear that many members redeemed successfully in Wave 1 and 2 last night, we're not so happy to hear widespread reports that some members had trouble getting into Wave 3. This was due a serious amount of attempted cheating bots that we battled and terminated. These bots were enabled because the times of the waves were leaked. We're investigating this further, and we hear and understand the concerns of members who played fair. We'll keep you updated! -
Dan zal ik het ook melden als ik het zie. Ik vind het nog best k*t dat ik genaaid ben met die member appreciation. Zit ik hele dag achter mijn PC, 100 PTZ verspild voor die wave en dan staat er: Sorry, you're not in this wave of Sorry, session's expired:S
-
Laten we met z'n allen afspreken dat als iemand ziet dat redemption er is, het hier meld, oke?:D