Posts by ProjectB

@Stan

WTF waar slaat dit nou weer op:S Dus als je op een nederlands forum zit, MOET je voor Nederland zijn?:S Serieus gast, wat jij nu zegt slaat echt totaal nergens op.

PS er zitten hier niet alleen Nederlanders op dit forum, dus weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

Samenvatting:

Momenteel ben ik bezig met een aantal budget layouts, die ik hier wil gaan aanbieden op CriminalsPoint. Deze layouts zijn dus vooral bedoelt voor de beginners die nog niet veel hebben uit te geven.

Momenteel heb ik de eerste layout al af. Dit is uiteindelijk een Maffia Outgame geworden. Graag wil ik een beoordeling van jullie en wat jullie er ongeveer aan uit willen geven. Houd hierbij rekening dat je alleen gebruiksrechten krijgt, en dat de layout meerdere keren wordt verkocht;)

Layout:

v1; Klik!
    v2; Klik!

Rateformulier:

Graag dit formulier invullen;

PHP
    Pluspunten;
    Minputen;
    Wat kan er beter;
    Wat kan er toegevoegd worden(optioneel);
    Waarde: +/-

Alvast bedankt en gelieve ontopic te blijven!:)

Ja man, je bent zeker weer opgelicht:S Serieus gast, gebruik de vakantie om te leren designen of scripten en verkoop dan legaal, want dit slaat echt helemaal nergens op!

EDIT: ik zie dat je hem snel verwijderd hebt uit je topic, maar screen is aanwezig hier. Eventueel voor bewijs later;)

En ik gok dat cwcw, Dpm_x en sander geband worden:P En inderdaad cwcw je bent best zielig bezig. Je was eerst "zogenaamd" opgelicht met Crimeway, en nu zeker weer ofniet?:S

Dat begin ik nou inderdaad ook al te denken.

1. crimeway linkt door naar mafiabase
    2. mafiabase schept hele tijd op over de layouts:S
    3. als mafiabase online is, is cwcw offline en omgekeerd. Wat een toeval zeg

Wat:

xboxcentraal.nl

Waar geregistreerd:

Transip

Veiling:

Ja;

Beginbod: €5,-
    Opbieden met: €2,-
    Buynow: €15,-

Overige:

Het gaat hier puur om het domeinnaam, en niet wat er op staat. Momenteel staat er een affiliate van 12game.com op waar ik nog niet aan gewerkt heb.

Gratis push binnen Transip mogelijk, eventuele kosten elders zijn voor de koper.

Vragen en/of opmerkingen via PM!

Nee, hij bedoelt toch echt Uruguay:P Uruguay is niet van een lager niveau dan Nederland hoor, hun hebben ook gewoon een goed team en goede spelers. Ook spelen ze perfect op elkaar in;)

Duitsland heeft inderdaad een erg grote kans op het halen van de finale, maar Spanje is ook zeker geen slecht land.

Ik weet dat ze tegen Paraguay über slecht speelden, maar dat zit zo. Sommige sterke landen denken te makkelijk over de wat mindere landen. Hierdoor gaan ze op hetzelfde niveau spelen als die van de zwakkere landen, maar als ze tegen een land moeten waarvan ze weten dat die erg goed zijn gaan ze opeens volop in de strijd.

Althans zo denk ik er over. Dit is ook zo in mijn voetbalteam:P Als we tegen de slechtere clubs moeten spelen, spelen we zelf opeens ook erg slecht, maar als we tegen iemand van hetzelfde niveau moeten spelen we opeens erg goed:P

Ik heb mijn topic op SiteDeals gesloten. Vaste prijs is nu ?15,-

PS de actie geld nog steeds; de eerstvolgende vrager krijgt een layout voor ?10,-