Posts by sander-301

Dit is de verkeerde css.

Je kleur van je menu is nu: #CAB793, wat ik dan meestal doe is de kleur opzoeken in de css.
    Hoe op te zoeken?
    Ik gebruik kladblok, dan ga je naar bestand - zoeken.
    En dan typ je dus in CAB793.
    Als het er niet is, zit je in de verkeerde css dan moet je dus een andere opzoeken.
    Heb je de kleurcode gevonden, dan ga je kijken waar die voor dient.
    Meestal staat het er wel bij bijvoorbeeld menu background ofzo, maar als je het niet weet verander je het gewoon sla je het op, upload je hem.
    Als het goed is weet je dus dat het daar voor is, als het niet goed is ga je terug druk je ctrl z (tenzij je backup hebt) en ga je verder zoeken..

Hoop dat ik het goed uitgelegd heb:P

*my english is not good, but i try it with google translator

Site sees there nicely from 8/10 Only have you still a money bugg in your game sit. If you sell busy and you sell do [space] 73827 [space] those still narcotics whereas you do not have it in have. look but how much money the demo has account

Citaat van bboy

Mijn ervaringen zijn slecht ja maar ik weet wel hoe ik een kleur moet veranderen ;)

[offtopic] bboy daarom hoef je tog niet zo`n reactie te plaatsen, iedereen moet het tog leren.... [/offtopic]

Wat ik altijd doe, is de kleurcode opzoeken via photoshop o.i.d en dan opzoeken in de css, dan weet ik gelijk waar wat voor dient.(Ik ben ook nog aan het leren, en persoonlijk vind ik dit een makkelijke, leerzame manier)

Citaat van Superior

Absoluut NIET, ben dan wel feyenoorder maar die man speelt geen voetbal met een team.
    Hij zit bij ajax voor slechts één doel, zoveel als mogelijk scoren.
    Dat kan je dus geen voetballer noemen, speelt teveel op zichzelf!

Je hebt inderdaad gelijk, wel een goeie voetballer maar kent teamwork nog niet helemaal.
    Wat wel een goeie voetballer is (1 van mij favoriete spelers) quincy owusu abeyie, jammer genoeg hoor je er niks meer van.
    Speelde altijd bij jong oranje, Arsenal.
    Denk niet dat veel mensen hem zullen kennen.

Messi vs Owusu Abeyie: http://www.youtube.com/watch?v=O-sEwk56M-w&feature=related

Sorry, had ik verkeerd begrepen:)

Heeft iemand nog een goeie tutorial voor slicen, want wil deze layout graag gebruiken als outgame

alstu:)