Posts by tcbhome

    @Fils, Lesje heb ik idd al geleerd, maar vindt persoonlijk jammer dat de crew hier niks aan doen. Er gaan hier nog wel mensen zijn die denken dat elite lid's te vertrouwen zijn. Hij mag gewoon zijn rang blijven houden. Dit stoort mij enorm.


    En dan nog een beheerde die zegt dat dit 50 euro waard is. Eens zien hoelang dit topic online zal blijven. :)

    Awel ja FILS en heb hier melding van gemaakt! JE denkt ELITE LID vertrouwelijke persoon NEEN dus en ook wordt hier niks mee gedaan dus doe ik het zo ;)


    Edit: Volgens bepaalde lid is dit dus wel 50 Euro waard maarja ga geen namen noemen. Ondertussen zijn er hier veel oplichters! Zojuist weer PB gehad voor een script dat je gewoon van internet kan halen.


    Jammer dat de crew hier niks mee doet (niet allemaal).

    Beste,


    Bij deze zit ik met een vraag wat is eigelijk de prijs voor dit:


    <?php
    $winningNumber = $_POST['winner'];


    if (empty($_POST['winner'])) {
    $return['msg'] = 'er ging iets fout...';
    }
    else {
    $winningNumber = (int) $_POST['winner'];
    $return['msg'] = 'Het winnende getal is' . $winningNumber;
    }


    echo json_encode($return);
    ?>



    En voor:



    $.ajax({
    type : 'POST',
    url : 'post.php',
    dataType : 'json',
    data: {
    winner : $(text).val()
    },
    success : function(data){
    $(params.winnerDiv).html(text).show();
    }
    });


    Wat zou ik hier voor moeten betalen?
    Bij deze heb ik hiervoor 50 Euro betaald is dit het waard?


    Mvg

    Koen het is niet de XP die moet verhogen,


    Als de speler 2000 xp bereikt krijgt hij een credit of iets anders.


    2000 xp = 1 credit
    4000 xp = 1 credit
    6000 xp = 1 credit


    en zo gaat dit dus verder. Maar aan de xp mag dus niet gekomen worden.
    Ik kan idd eens proberen met die delen eens kijken of ik daar iets mee kan verzinnen.

    Tim bedankt voor het meedenken. Maar probleem is het level telt niet mee.


    Database ziet er ongeveer zo uit


    XP <- hier komt die 2000 dus.
    LEVEL <- Maar dit blijft nu op maximaal staan want die 2000 xp is alleen voor leden die max level hebben behaald.


    Zou het kunnen in een for loop?
    Ik kan e.v.t extra database rij maken dat iedere keer +1 doet als hij de 2000 haalt dan komt het er ongeveer zo uitzien:


    extra rij - XP
    1 - 2000.
    2 - 4000
    3 - 6000


    Mvg

    Beste,


    Ik ben opzoek naar een script dat elke 2000 een query uitvoerd maar die 2000 kan ook meer zijn dan 2000.


    Voorbeeld als een speler bepaald aantal xp heeft gehaald dan krijgt hij credits na elke 2000 xp.
    en dit kan onbeperkt voor gaan.


    Maar hoe kan ik dit nu best in php verwerken?


    Mvg

    Beste,


    ik zal geen bedrag melden aangezien ik daar slechte ervaring mee heb, ik vraag aan u uw prijs.
    Als ik bijvoorbeeld 100 euro zeg dat ik kan vrijmaken dan zijn er mensen die dit kunnen maken voor 100 euro. Daarmee vraag ik aan u uw prijs en dan spreken we verder.


    Mvg

    Beste,


    Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een geluksrad wilt bouwen. Het is niet een simpel geluksrad, maar ik wil een geluksrad dat via jQuery loopt.
    Ik heb een klein voorbeeld gemaakt hoe ik het zie. 'Zie bijlage'


    De pijl die op de afbeelding staat wilt zeggen als de gebruiker op draaien klik dan moeten al die cijfers naar rechts schuiven, tot het geluksrad stopt.


    Bent u die persoon die ik zoek stuur mij een Privebericht met jouw prijs en dan spreken we verder af.


    EDIT: TS is voorzien, topic gesloten op aanvraag.


    Mvg

    Probeer deze eens de fout zit op de eerste regel!


    Probeer zo eens



    En wat kilingdevil wilt zeggen is doe eens


    PHP
    <?php
    
    
    echo $_SESSION['id'];
    
    
    ?>


    En kijk wat het resultaat is.