Posts by W0utR

Er zijn genoeg mensen die met iets uniek kunnen afkomen, je moet gewoon even verder denken dan al die standaard stuff op het internet.
    Ik zeg ook niet dat jij je design het beste vind, het ging erom dat ik je tips geeft, en je probeert ze van de tafel te vegen door je fouten te verdedigen.

Ok dat je pas begonnen bent, maar ik vind niet dat ik daarom minder hard voor jou moet zijn.

Het gaat me er niet om dat er witruimte tussen zit, het gaat me erom dat je boven 20px gebruikt, eronder dan 10px en er naast 5px, probeer alles gelijk te maken, zo gaat er meer eenheid in je design zitten.

En voila, blij dat je toch iets geleerd hebt, dan heb ik tenminste al mijn zinnen niet voor niks getypt.

@die 2 ander, serieus, ...
    Ik heb daar respect voor, hij heeft er zelf niks van gezegd, dus ik geef gewoon commentaar op de kleuren.
    Allemaal heel erg dat hij dat heeft, maar mag ik hem daarom niet helpen met te zeggen dat er genoeg tools zijn hiervoor.
    Kom is wat meer buiten, misschien dat jullie dan het echte leven zien, want ik heb echt niks respectloos gezegd.

Cijfer: 1/10
    Pluspunt: lees mijn vorige post
    Minpunten: lees mijn vorige post

Kijk, dat is nu net het probleem met mensen die om commentaar vragen bij een design, je probeert ze dan te helpen en dan willen ze nog doen alsof hun design het beste is.
    Luister nu eens naar commentaar en leer er iets van, maar ga niet alles proberen goed te praten, want zo kom je er echt niet.

Je maakt mij niet wijs dat je de indeling zelf bedacht hebt, ik kijk al naar cp en wat zie ik?
    Een header met daaronder een menu, wat heb jij? Een header met daaronder hetzelfde menu. (sorry, jij hebt de knopjes omgedraait).

Ik kijk even in de vorige check topics, en wat zie ik, links een menu met afgeronde hoekjes, en rechts een content vlak, eigenlijk een uitgetrokken menu.

Ik kan zo 20 websites opnoemen die deze structuur gebruiken.

Over het uitlijnen, kijk eens naar de witruimte tussen je menu en de content, kijk dan eens naar de witruimte tussen je linkermenu en de content en kijk dan nog eens naar de witruimte tussen de 2 linkermenu's. Get my point?

En de kleuren ja, kleurenblindheid is geen excuus, er zijn genoeg tools die je kleuren geven die bij elkaar passen.

En nee, ik ben een rebel, ik hou mij niet aan het beoordelings forumlier.

Voila, als je nu nog elk van mijn punten gaat proberen te verdedigen geef ik deze hopeloze strijd op.

Bedankt voor je tijd als je dit allemaal gelezen hebt, je verdient nu een :cheer:

Hoe moet ik het zeggen, de volgende keer dat je jou verveeld kan je misschien beter wat tutorials volgen over hoe je een orginele website maakt.

Los ervan dat de kleuren en typografie echt op niks trekt heb ik deze layout al 1000 keer gezien.
    Is het dan zo moeilijk om even na te denken en zelf een structuur te verzinnen?

Verder zou ik eens proberen een ander lettertype te gebruiken, je layout wat meer uit te lijnen, meer padding te gebruiken, minder standaard ps effecten in de header, en verwijder die icoontjes, ze trekken alle aandacht.

En upload volgende keer gewoon een screenshot van je design, niet van heel je photoshop scherm.

We hebben nu toch ook geen conflict, ik zeg gewoon is mijn mening en daar is echt niks triest aan.

Je reactie komt gewoon over dat je hier wat komt opscheppen met wat je hebt, en daar kan ik niet goed tegen.

Dus in the end was het niks persoonlijk :)

MR.APPLE omdat je een iMac en een oude macbook hebt liggen?
    Ik denk niet dat dit topic bedoeld is om op te scheppen over wat je allemaal hebt, tevens hoef je echt niet op te scheppen over je bureau, want er is echt niks speciaals aan.

En apple computers? really?
    Moest je echt MR.APPLE zijn, dan zou je gewoon mac zeggen ...

- Dit omdat ik nog nooit blueray DVD heb gehad...
    Alle games voor de ps3 zijn blue ray, waardoor er dus veel meer informatie op past.
    Tevens heeft blu ray het gevecht gewonnen, en in de toekomst zullen we dus vooral blu ray gebruiken

- En ik Halo leuk vindt.
    Er zijn ook enkel ps3 games, hopelijk vind je die dan niet leuk

- Xbox net iets goedkoper is.
    Juist, maar je wilt online spelen, dus binnen 2 jaar was een ps3 toch goedkoper uitgekomen.

- En de controller beter is.
    Dat is eigen smaak

- Ook is de xbox360 'Slim' mooi kwa design.
    De ps3 is ook mooi qua design

- En kinect is veel beter dan Move. YOUR THE CONTROLLER!.
    Hoe kan je dat nu weten, de kinect is nog niet eens te koop

- Slim heeft nu tenminste ook WIFI.
    Is dit een argument, de ps3 heeft al sinds het begin WIFI

- De Slim is zuiniger + stiller.
    De ps3 maakt amper geluid, en verbruikt even veel als de xbox slim

Tjah, zoals cas zegt, vrij nutteloos topic

Ah juist, je hebt wel dit:

Het lijkt mij nog altijd onhandig, maar toch al iets makkelijker dan met je pijltjes te navigeren :)

- Online gamen.
    De games zijn al duur genoeg, bij de xBox moet je nog is bij betalen om online te gamen, dat was voor mij een groot minpunt

Als je hem wilt gebruiken voor op internet, twitter en msn kijk je naar de verkeerde dingen, ok, ze kunnen het wel, maar ze zijn er niet echt voor gemaakt.

Tenzij je van plan bent een extern keyboard te kopen, want lange berichten typen met het on screen keyboard is echt een hel.

Persoonlijk zou ik gaan voor de ps3, ik heb er zelf ook een, en ben er echt zeer tevreden over.
    xBox kan ik niks over zeggen, heb het nooit gehad.

Het mag dus inderdaad ook in Nederland en Belgie, maar je verliest wel nog altijd je garantie.

Guitar, sorry dat ik niet zo nolife blijf wachten tot ze reageren.
    Ik durf tenminste mijn fout toegeven ...