Posts by W0utR

Jah, het probleem is dus dat wanneer je display: none gebruikt, het element ook geen ruimte opneemt in je pagina, en waarschijnlijk ook de rede waarom javascript ze niet herkent.

De oplossing is dus gewoon om in plaats van display: none, "visibility: hidden" te gebruiken.
    En om te tonen: "visibility: visible", het enige wat je dan moet doen is al die divs absoluut positioneren zodat ze boven elkaar staan.

Ik heb ook al wat gezocht, maar het rare is dat het soms wel werkt, soms niet.

Soms werkt het tot de 10de afbeelding, soms maar tot de 5de.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.09.10 20:32:40:
    Het heeft inderdaad iets te maken met die display: none

nog ff verder zoeken

Uhu, en waar word die functie gebruikt?

In register.php op lijn 66, maar ik zie nergens de code ... Misschien moet je die ook is posten. (post direct het hele script, anders moeten we nog is 2 reactie's wachten)

Alex, een designer moet helemaal niet aan de slicer denken, zeker niet in dit geval.
    Want zoiets maken is echt makkelijk. (als je een beetje verstand hebt van html / css)

Ik zou je naam nog wat lager zetten, op iets van een 10px van het "menu gedeelte".

Je menu buttons iets subtielere doen, maak de rand maar 1px breed, en doe de gradient ook wat zachter.

Die 2 social icons zou ik eerder in je footer zetten en nog kleiner maken.

De titels van je content gewoon even breed maken.
    De content vlakken nog dichter bij elkaar zetten en de randjes nog minder rond.

Bedenk ook iets nieuw voor je footer (of laat hem weg), want ik vind hem maar gewoontjes nu :)

Je naam en het menu zou ik al op dezelfde lijn zetten, het is vrij vervelend nu.

Op het eerste zicht zou ik ook je kleurengebruik aanpassen, je gebruikt daar blauw in je naam, maar dat zie ik nergens terug komen.

Het menu zou ik iets groter doen, en er nog wat verder mee gaan, nu staat het er gewoon.

De screenshot slider zou ik ten eerste al centreren, en misschien zelf gewoon even groot maken als je content, en als je erover gaat pas de pijltjes tonen.

Die 3 kaders met content dichter tegen elkaar zetten, en persoonlijk zou ik de hoekjes iets minder rond maken.

De social media, icoontjes iets kleiner maken. (Maak ze maar veel kleiner)

Ah, en nu ik je naam zie denk ik eraan dat ik nog altijd iets moet doen ...

Hopelijk herinner je ook nog hoe het is afgelopen? (Je beheerderschap bij webscripters dan)

Hopelijk word Cas onze volgende moderator / scripter, hij is een actief lid, vriendelijk en probeert altijd te helpen.

Toch wel raar dat bepaalde mensen het jammer vinden dat ze eruit liggen, terwijl ze zelf waarschijnlijk al weten wat de rede is.