Posts by W0utR

Citaat van Luc

Ach, de server is nu alweer beter beveiligt dan de vorige keer (het wachtwoord is nu moeilijker en alleen ik weet hem(a), maar de sites zelf zijn html dusja, veel aan de site's zelf beveiligen heeft geen nut

Geen wonder dat je site's gehackt worden, als dat volgens jou het beter beveiligen is van een server ...

Het bod van RDMNL2010 word voorlopig genoteerd.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.10.10 22:11:27:
    Op woensdag 13 oktober gaat dit topic dicht en zal ik de hoogste bieder contacteren.

Bij deze verkoop ik mijn website sitewaarde.net

Er zijn geen statistieken, omdat ik het domein nooit online gezet heb.
    Voor een werkende versie van de website kan je hier kijken: http://bit.ly/dpiVhA.

Het design is volledig door mijzelf gemaakt, alsook alle javascript bestanden (buiten 1 functie).
    Ook is de source erachter voor het grootste deel herschreven en verbeterd.

De berekeningen kloppen inderdaad niet helemaal, de grootste oorzaak hiervan is omdat er (nog) geen rekening word gehouden met het aantal bezoekers naar je website.

Je krijgt ook de oude versie er gratis bij.

Er is geen minimum bod, ik vertrouw erop dat mensen wel kunnen inschatten hoeveel een website zoals deze waard is.

Er is ook geen einddatum, ik verkoop alles wanneer ik tevreden ben met het bod.

Er kan betaald worden via PayPal of overschrijving.

Wie zegt trouwens dat dit echt gebeurd is?
    Hij heeft het zogezegd opgenomen, maar dit kan voor hetzelfde geld gespeeld zijn.

Zeker als het een rapper is die gewoon wat aandacht wilt om meer fans te krijgen.

Verder heb ik zelf geen problemen met de politie, en de mensen die er problemen mee hebben vragen er gewoon om.

1D heeft enkel een lengte, breedte of diepte
    2D heeft een lengte en breedte
    3D heeft een lengte, breedte en diepte

Je wilt dus een goed gratis 3D programma?
    Het probleem is dat alle goede 3D programma's redelijk wat geld kosten.
    Een gratis programma is bijvoorbeeld Blender, het is niet het beste, maar als je pas begint is dit zeker iets voor jou.

Je maakt 4 divs aan:
    - container
    --- left -> float: left;
    --- content -> float: left;
    --- right -> float:right;

Geef alle 3 divs een vaste breedte, alsook je container.
    Als alles klopt, heb je nu 3 kolommen

Citaat van vandijk

Oke, wat is dit nou weer voor een onzinreactie.
    De basis ken ik al.
    Ik zoek een script, en ik ben bereid er geld voor uit te geven, ik vraag geen hulp.

[offtopic]Hoezo onzin reactie?[/offtopic]

Citaat

Het script zorgt ervoor dat de speler geld kan overschrijven naar een andere speler, voor bijvoorbeeld huurmoorden.

Wat jij wilt is dus 2 input veldjes, 1 voor de andere speler, en 1 voor het aantal, wanneer je op een button drukt word een query uitgevoerd die het geld update.

[offtopic]Als je de basis kan moet je dit op zen minst kunnen maken, of toch een beetje moeite doen.

Maarja ...[/offtopic]

Pff, weet wat je wilt he ...

Je twijfelt tussen een iPhone of een HTC (heel breed), dan ga je opeens voor een Nokia, en nu wil je een Samsung ...

Ik zou zeggen, zoek eens wat modellen op, vergelijk alles en kijk dan wat jou het beste past.