Posts by W0utR

Je bouwt een API voor een API?

Ik vind dit een beetje overkill aangezien het amper werk is om het ff zelf te maken.

Verder zou ik er een singleton classe van maken, het is toch helemaal niet nodig om hiervoor een nieuwe instantie aan temaken, en je kan het van overal oproepen.

Natuurlijk, je selecteert daarmee alle h2's die in een div zitten met het id "content"

Hetzelfde geld voor menu's, ik zie veel mensen die elke li een apart id geven, dat hoeft helemaal niet.

Waarom zou je headings eigenlijk een class meegeven?

Normaal zou het niks uitmaken hoor, ikzelf doe het nooit, gewoon omdat ik het niet netjes vind.

En meestal spreek ik mijn headings gewoon aan als volgt: h1 of #menu h2 ...

Als je jouw headings een naam moet geven zit er volgens mij iets niet goed in de structuur van je html

Hoe komt het dat je een jetlag hebt door het terugdraaien van het uur?

Een jetlag heb je meestal enkel wanneer je op korte tijd vliegt naar een deel van de wereld waar het vroeger / later is.

Citaat van Yoichi

Cola light zitten kankerverwekkende stoffen in, wil je dat ook afschaffen ?

Serieus, is iedereen letterlijk te lui en te beroerd de klok even een tikkie terug te zetten ?
    Ik niet, want zie ik tenminste nog een horizon als ik naar huis fiets 's avonds inplaats van pikkedonker een uur later.
    Daarnaast is het juist gezonder met zomertijd, aangezien je lichaam toch wat meer invloed krijgt van het ritme van het zonlicht dan dat uurtje jetlag als excuus.

Dat zeg ik niet, want het drinken van Cola Light is je eige keuze, dus als het ongezond is, stop je gewoon met drinken.

Mij maakt het echt niks uit hoor, maar als je kan kiezen om iets gezonder te leven door het niet te doen, waarom niet?

Omdat iedereen weet dat het maandag is?

Maar blijkbaar snapt niemand het punt, blijkbaar is het gewoon gezonder voor ons.
    Van zodra het bewezen is dat het wel degelijk gezonder is mag dat gewoon afgeschaft worden van mij.

Citaat van bboy

Slaat dat nergens op? Dan weet je waarschijnlijk ook niet wat1+1 is ?
    Denk toch even na,
    Maarja niet iedereen hier is even slim he ;)

Sorry hoor, maar de zomer- en wintertijd is ingevoerd door de mens ...

Please explain yourself ...

Hij vraagt welke programmeer taal er gebruikt is, wat maakt het in godsnaam van verschil dat er een engine gebruikt is?
    Of denk je dat een engine opeens een heel spel uit zijn mouw tovert?

Anyway, waarschijnlijk is er inderdaad C++ gebruikt, zowat de meeste populaire taal voor games te schrijven.

Sorry dat ik het zeg, maar ik denk niet dat je klaar bent om een deftig spel te maken.

Heb je verstand van XML / NetConnections?
    Eventuele design patterns? externe libraries (welke je wss wel gaat nodig hebben)

Je krijgt van mij een dikke 0 / 10.

Hoe ben je van plan om een flash game te maken als je nog niet eens een deftige foto gallerij kan maken?

Waarschijnlijk heb je de transitie ook gemaakt via standaard tweens in flash?

Ah, daar zit je probleem wss, want in je code zag ik nergens iets staan om de tekst in je popup te veranderen.

Je moet gewoon 1 popup hebben, en daarvan verander je de tekst wanneer je op een link gedrukt hebt.

Het is toch duidelijk?

Alles wat al in de click functie staat moet je er gewoon inzetten (regel 7 tot en met 33).