Posts by W0utR
-
-
Bij ons ook, maar een maximum aantal dagen, beetje rare regeling hier. (zoals bij alles :p)
-
Zou wel willen, maar dan word het seizoensarbeid, in België mag je als jobstudent maar maximum 21 dagen (of net iets meer) werken.
-
Normaal wel, een paar uur na de developer release was er al een tool beschikbaar.
Moet je maar ff zoeken op google.
-
Ik heb nog meer dan 2 maand vakantie
In augustus een hele maand werken, en september zien we nog wel -
Aha, mijn excuses dan
-
Niks van aantrekken, mensen zoals Tartarus gewoon negeren, ze brengen totaal geen bijdrage aan de hele internet wereld. (zie je ook duidelijk aan zijn website)
1. Als eerste layout
Punten: 6 /10
Comentaar: Je kleurengebruik zit zeker niet slecht, maar ook niet helemaal goed, gebruik tools zoals Adobe Küler om goede combinaties te vinden.
De icoontjes in het menu boven zijn me net iets te groot, zet ook de menu items wat verder uit elkaar en denk aan het uitlijnen van de items.Zelfde geld voor het menu links, het staat er wel, maar je ziet dat er iets fout aan is, probeer het wat meer te integreren in de layout.
2. Als proffesionele layout
Punten: 0 /10
Comentaar: Je maakt je eerste layout, er is dan ook geen rede om het al als professioneel te gaan raten / beschouwen. -
mrbean, ik werk trouwens niet op een windows pc, en ik heb gewoon de zip file van op mollie gedownload en terug geupload, omdat dat mijn voorbeeld was.
-
$this moet ook nooit gedefinieerd worden ...
Een beetje Nederlands leren zou voor jou inderdaad geen kwaad kunnen.
Citaataangezien je voorbeeld ziet het ernaar uit dat je pc een soort van back-up wil maken maar dat fout uitkomt
maakt je pc wat trager zoek maar op google hoe je dat kan fixen ( dit is alleen een tip )
Kan je dit nogmaals typen in normaal Nederlands zodat ik het versta? -
Voor niks?
Als je gewoon had gezegd wat er niet werkte, dan konden wij jou heel makkelijk helpen.
Trouwens, je zegt dat server side scripting je ding is?
Maar blijkbaar weet je niet waar $this voor staat, misschien toch maar is opnieuw php beginnen leren dan? -
Dit is het voorbeeld dat ik gebruikt heb: http://rapidshare.com/files/408045568/zip.zip
Aangezien je zoveel skills hebt moet je de mysql wel kunnen inzetten
-
Hier heb je een voorbeeld: http://www.mollie.nl/files/exa…llie/wallie-php5-v1.1.zip
Nu, wat werkt er niet aan?
Want dat is het voorbeeld dat letterlijk op hun site staat -
Citaat
en ja ik heb verstand van php en mysql (serverside scripting is mijn ding )
En je vraagt je af waarom $this niet gedefineerd is?Misschien is het makkelijk om te tonen wat je hebt, dan kunnen wij jou helpen waardoor jij ook iets bijleert.
-
-
Bwa, via de radio is de kwaliteit al heel wat minder, het kan goed zijn dat je ze soms slecht tot gewoon niet hoort.
Hangt er ook van af hoe goed je oren zijn.
-
Tuurlijk, als iedereen van je vrienden in de sloot springt om te gaan zwemmen, spring je er toch gewoon achter, anders sta je daar alleen aan de kant
En ach, zelf de grootste artiesten maken bijna in elke optreden fouten, de meeste bands die ik luister zijn zelf gewoon slecht in live optredens.
-
Ten eerste is het javascript, java is iets totaal anders.
En wat als iemand zijn javascript uitschakelt?
Dan gaat jouw stukje niet werken. -
Nog even voor Cas, een aanduiding van alle GMT zones
-
Lol, waar heb je dat nu weer gehoord?
-
Nu nog even jailbraeken en je iPod is compleet.