Posts by animalking

@ dikkeklaasie

oke bedankt ja dat was het. Je mag geen ip invullen. Nu werkt hij weer, heb een subdomein gekoppeld aan het ip :D

@ willem

Ik stal mijn database op m'n eigen pc :)

ja alleen de connection.php 's zijn gewijzigd verder is het hetzelfde.

De connection.php is:

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag thuis een eigen webserver opgezet met mijn osbanditi game erop. Hij werkt wel gewoon op een normale host, maar bij mij niet. Als ik inlog gaat hij wel naar loggedin maar zie je wel gewoon de hoofdpagina. Waar ligt dit aan. Heb je nog speciale software nodig op je server als je os banditi wilt draaien?

mvg,
    Pieter

ja, ik heb verder gekeken en gezien dat het betekent wanneer de volgende keer is dat hij moet draaien. Dat staat dus in de database en niet wat de laatste keer was :p , maar hij doet het nu weer dus er kan een slotje op :slotje:

wat moet ik dan doen? er staat echt bij cron_week 1273299876 dat betekent Sat May 8 8:24:36 CEST 2010 maar dat is het nog niet wat moet ik dan doen?

oke bedankt. ik ga het bekijken :D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.10 21:03:00:
    :) hij draaide het laatst dus op Sat May 8 8:24:36 CEST 2010 :)
    die dag is het nog niet eens

een private server is toch niet illegaal of wel? Als je hem online zet is het wel illegaal ja maar anders toch niet. Waar ga je hem voor gebruiken voor gewoon een heleboel mensen of alleen voor vrienden?

ja de beveiliging werkt dat tegen ja. en in de database staan gewoon een stel getallen waar ik niet een datum uit kan halen eigenlijk

in je config.php staat:

PHP
    if($data->rankvord >= 100 && $data->rank <10) {
    $rank	                  	= array("","Groentje","Loopjongen","Zakkenroller","Winkeldief","Dief","Mobster","Moordenaar","Lokale leider","Leider","Godfather");
    $rank = $rank[$data->rank];

mysql_query("UPDATE `users` SET `rank`=`rank`+'1',`rankvord`=`rankvord`-'100' WHERE `login`='$data->login'");
    }

dat moet worden:

PHP
    if($data->rankvord >= 100 && $data->rank <10) {
    $rank	                  	= array("","Groentje","Loopjongen","Zakkenroller","Winkeldief","Dief","Mobster","Moordenaar","Lokale leider","Leider","Godfather");
    $rank = $rank[$data->rank];
    $recruiter			= $rec;

mysql_query("UPDATE `users` SET `rank`=`rank`+'1',`rankvord`=`rankvord`-'100' WHERE `login`='$data->login'");
    mysql_query("UPDATE `users` SET `rangvord`=`rangvord`+'10' WHERE `login`='{$recruiter}'");
    }

nu moet je alleen nog maar een variabele $rec maken.

Hallo,

Ik moet voor controle van het script cron_week hem even draaien. Is dit mogelijk of moet ik gewoon wachten tot hij zelf weer gaat draaien?

mvg,
    Pieter