Beste
Stel ik wil 1 van deze scripts kopen kunnen deze scripts ook in banditi source gebruikt worden
Mvg Terr0r
Beste
Stel ik wil 1 van deze scripts kopen kunnen deze scripts ook in banditi source gebruikt worden
Mvg Terr0r
Beste allemaal
Sinds een paar uur blokkeerd avast mijn internet verbinding op firefox en andere webbrowsers
Wat kan ik hier aan doen om dit tekunnen oplossen
Wat ik zelf heb gedaan om tekijken waar het aan ligt
Het probleem ligt bij de firewall als ik de firewall in avast uit zet kan ik op internet zet ik de avast firewall weer aan heb ik geen verbinding
Dit is zo sinds 27-11- 2013 tijd 21:00 daar voor nooit geen problemen gehad en werkte alles netjes na behoren
Ik gebruik de laatste versie van avast internet security 2014
Alvast bedankt voor de hulp
Mvg Terr0r
Beste
Als u dat allemaal wil hebben is het dan niet handiger of zelf een gehele unieke source tebouwen
Mvg Terr0r
Ik zou graag wat meer info willen
Waar is het domein gehost tot hoelang loopt het domein stats mischien
"als alles goed gaat", waarom wacht je niet gewoon even af tot je de code daadwerkelijk in je bezit hebt?
Daar ben ik het wel met Cas eens ja even wachten tot je echt daad werkelijk de code hebt en dan pas er iets mee doen nu is het dus 50 - 50 of je de code krijg ja of nee
Hoe kan of moet ik dat doen ?
[quote='Wmdiensten','index.php?page=Thread&postID=189376#post189376']
Wellicht is het handig als je correcte foutafhandelingen doet, op die manier vind je zeer snel je fout, zal waarschijnlijk iets kleins zijn.
Er is op ICTs een hele mooie blog over geschreven, namelijk MySQL query foutafhandeling
Hoe kan ik een correcte foutafhandelingen doen ? Zo dat ik dus de fout kan vinden
Dat zou heel mooi zijn als ik de fout zeer snel vind en het kan veranderen zo dat het wel werkt
Dankje wel voor de link ik zal eens kijken of ik er iets aan heb
EDIT
Ik weet niet of ik het goed gedaan heb ik heb even op google gezocht en dit gevonden http://www.youtube.com/watch?v=9gF4wqN5MIM en dat heb ik gedaan in me database en dit kwam er uit
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '`disabletut`SELECT * FROM `users` WHERE 1 LIMIT 0, 30' at line 1
Als ik me dus niet vergis zit er op lijn 1 een fout klopt dat ?
Mvg Terr0r
Zoals in de begin post staat, staat dit in de database
hij staat dus op 1 dat is dus dat de tutorial aan staat en als ik dus in edit.php de checkbox aan vink en dan op oplsaan klik staat de check box dus wel aangevinkt maar in de database veranderd niks daar moet ie dus op 0 komen testaan de tutorial uit dus
EDIT
Als ik de database disabletut op 0 zet blijft de tut in beeld
Wat hij hierboven bedoeld is dat je je probleem moet opsplitsen.
Probleem 1: Wanneer ik in edit aangeef dat ik geen tutorial wil zien update hij dit niet in database.
Probleem 2: Wanneer ik wil controleren of tutorial uitstaat blijft hij hem weergeven.
Dus welke van deze 2 problemen is er?
Het is niet welke van de 2 het is alle 2 de problemen
1 - Als ik in edit de checkbox aanvink en dan opslaan doe dan staat de checkbox aan gevinkt maar klik ik nogmaals op profiel beheren is de checkbox weer uit gevinkt
2 - Als ik inderdaad in edit de checkbox aanvink en de checkbox aangevinkt is zie ik nog steeds de tutorial op me hoofdscher,
Mvg Terr0r
Wat er niet lukt is dus dat de tutorial niet uitgeschakeld wil worden, Zo als in de eerste post staat zo heb ik nu de code er in staan
Ik heb al gezocht alleen tot op heden nog niet iets gevonden waar ik iets aan heb
We hebben al 7 sollicitaties binnen, maar we zien er natuurlijk graag meer!
Ik wil wel lars maar ik kan niet lars dat je wel ik heb ietsje heel veel teveel straf puntjes gehad denk of dat niet
Succes aan alle deel nemers
Wat je wilt berijken zou helemaal niet zo lastig moeten zijn ^^.
Zoek even op op google 'Vraag het niet aan mij vraag het aan Google Google.nl is je beste vriend'. hoe je een form verwerkt met html/php Vervolgends update je gewoon simpel de waarden in de database
Leuke link
Het zou inderdaad niet lastig moeten zijn maar ja het lukt mij niet dus dan vraag ik hulp
Zoek even op op google 'Vraag het niet aan mij vraag het aan Google Google.nl is je beste vriend'. uiteraad maar dat heb ik al gedaan voor ik het hier vroeg maar goed
Ik hoef niet meer tezoeken hoe ik het moet doen heb het nu zo gemaakt dat het is uitgeschakeld en uitgeschakeld blijft
Het wil niet dus ja dan maar niet he
klaar probleem opgelost ? of tocht niet ? dacht het NIET
Voor mij niet in iedergeval ik ga door tot wat ik wil en tot het werkt al moet ik er een jaar over doen ALLEEN
Maar ik wil er geen jaar over doen daarom vraag ik hulp
Het maken van het geheel kan ik wel geen probleem alleen het werkt niet helemaal goed daarom vraag ik hulp hoe het kan dat het niet werkt en/of iemand mij helpen of heeft iemand een oplossing zo dat het wel werkt
Maar goed ben er nu een week mee bezig maar het werkt nog niet helaas
Als iemand de oplossing heeft of mij verder kan helpen zo dat het wel werkt als vast heel erg bedankt
Mvg Terr0r
Al met al en alles bij elkaar kan het dus nog even gaan duren voor daadwerkelijk de lessen gaan beginnen klopt dat ?
Mvg Terr0g
Nee niet helemaal ik weet wel dat ik probeer iets temaken dat ik dus me tutorial aan/uit kan zetten voor de rest ??
Ik probeer ook maar iets om het werkend tekrijgen en tot nu to zonder resultaat
Ik heb ook al op http://www.w3schools.com/ gekeken alleen daar kna ik niet iets vinden dat het dus werkend word snap er even helemaal niks van
Maar goed ik laat me niet kisten ik bedoel u zij in 1 van u eerste posten ik moest iets veranderen en dan zou het werken en het eerste gedeelte was al klaar dan zit ik er dicht bij lijkt mij dat het gaat werken
Ik denk dat wat ik moet doen om het werkend tekrijgen heel simpel is en ik veel temoeilijk denk om het werkend tekrijgen
Mvg Terr0r
Je controleert 3 keer of er iets is walt er altijd is ;), Kopiëren en plakken gaat altijd fout. Je kan beter even de tijd er in steken en uitzoeken wat het nou precies doet.
Lees even mijn vorige post die heb ik geedit als u wil . en ja daar heeft u gelijk in dat is meestal wel zo ja daarom heb ik het nu anders gedaan zo als je kan zien in me vorig post
Ik ga akkoord met newtimes, soms zijn mensen zo chaotisch bezig dat ze over het probleem kijken of niet snappen dat het 'n probleem is. je moet gewoon rustig, logisch nadenken wat je doet.
Daar geef ik u helemaal gelijk in daar heb ik wel last van ja dat ik heel chaotisch bezig ben dat is een hele slechte eigenschap van mij maar goed lees even mijn vorig post die ik geedit heb
Mvg Terr0r
Als dat het geval is dat ik het 3 keer controleer is dat wel heel erg veel dat is ook weer niet nodig 1 keer is wel voldoende
Maar zo als in de beginpost of 2de post van mij staat dat ik het eb over genomen van Stuur mij geen game mails.
Die staat er ook zo in dus ik dacht als ik dat zo kopier en de naam veranderen zou het dus moeten werken alleen dat werkt dus helaas niet
Wat kan ik dan nu het beste doen zo dat het wel werkt ?
EDIT
Ik heb het anders gedaan ik heb het nu zo gedaan alleen nu is de tut uit en staat de checkbox direct aangevinkt dat is ook weer niet helemaal goed
Dit heb ik nu edit.php staan
if($_POST['disabletut'] == Aanzetten){
header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=news");
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1'");
mysql_query("INSERT INTO `golog`(login,ip,date,wat,hoeveel) values('" . $data->login . "','" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "',NOW(),'disabletut','1')");
}
if($_POST['disabletut'] == Uitzetten){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='0'");
mysql_query("INSERT INTO `golog`(login,ip,date,wat,hoeveel) values('" . $data->login . "','" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "',NOW(),'disabletut','0')");
}
<?if($data->disabletut == 1){
?>
<input type="checkbox" name="disabletut" value="1" checked > Tutorial op hoofdpagina uitzetten
<?
}
else{
echo ' <input type="checkbox" name="disabletut" value="0" > Tutorial op hoofdpagina uitzetten.';
}
?>
En dit heb ik nu in tutorial.php staan
<?
if(isset($data->login) || isset($_SESSION['login'])){
if($_POST['disabletut'] == Aanzetten){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1'");
mysql_query("INSERT INTO `golog`(login,ip,date,wat,hoeveel) values('" . $data->login . "','" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "',NOW(),'disabletut','1')");
}
if($_POST['disabletut'] == Uitzetten){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='0'");
mysql_query("INSERT INTO `golog`(login,ip,date,wat,hoeveel) values('" . $data->login . "','" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "',NOW(),'disabletut','0')");
}
?>
<?if($disabletut->disabletut == 1){?>
Toon Meer
En aan het einde van de html code dit
Hij is nu uit de tutorial maar het is de bedoeling dat je het dus aan en uit kan zetten
Er staat iets in van golog volgens mij is dat stukje niet nodig of wel ?
Mvg Terr0r
Beste
Hmm er is zeker wel een optie want ik heb het ook eens gedaan hoe weet ik niet meer ik zal eens voor je kijken hoe ik dat heb gedaan
EDIT
Ik heb iets gevonden mischine dat je daar iets aan hebt
http://www.pepermunt.net/chatt…tgeschiedenis-wissen.html
Staan die van facebook whatsapp en gmail ook bij
Of deze
http://www.skypebuzz.nl/2009/0…skype-chat-berichten.html
Mvg Terr0r
Beste
Als het goed is kan je dit doen door op de gebruikersnaam / naam van die persoon teklikken met rechtermuisknop en dan gesprekken verwijderen
Mischien heb je wellicht hier iets aan http://answers.microsoft.com/n…2b-467b-b9d4-dca3e84fe807
Even gezocht op google naar gesprekken van skype verwijderen van een persoon
Mvg Terr0r
1 - wordpress-css-drop-down-menu-editing
2 - wordpress-menu-structure-change-in-css-file
Mischien heb je daar iets aan
Heb op google gezocht naar wordpress drop down menu transparent background css
Mvg Terr0r
Beste niels B
Bedankt voor u reactie
Ik heb dat van u geprobeerd maar tot heden zonder succes
Ik denk dat ik even helemaal over nieuw ga beginnen met het maken van de optie om de tutorial tekunnen uitschakelen ja of nee
Momenteel heb ik dit in de de database staan
Dit in edit.php
if(!isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
}
if(isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='0' WHERE `login`='$data->login'");
}
if(!isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
}
<?if($data->disabletut == 0){
?>
<input type="checkbox" name="disabletut" value="1" checked > Tutorial op hoofdpagina uitzetten
<?
}
else{
echo ' <input type="checkbox" name="disabletut" value="0" > Tutorial op hoofdpagina uitzetten.';
}
?>
En dit in tutorial.php staan
<?php
$disabletut = ( isset($_POST['disabletut']) && $_POST['disabletut'] == 1 ) ? true : false;
if( !mysql_query( "UPDATE user SET disabletut = '". (int) $disabletut ."' WHERE username = '".mysql_real_escape_string($data->login)."'") ) {
echo 'mislukt';
}
else{
echo 'Je hebt de status van disabletut aangepast naar: '. $disabletut;
}
?>
Ik begrijp er nu niks meer van dit is zo simpel om tedoen altans het lijkt simpel om tedoen maar het lukt me niet en word ook makkelijk uitgelegd hoe ik het moet doen maar het lukt me niet terwijl andere dingen veel moeilijker zijn en ingewikkelder die ik wel voor elkaar krijg
Ik hoop dat ik het ooit voor elkaar krijg anders maar de zooi er uit slopen
Oja als ik op profiel beheren klik en het vakje tutorial uitzetten aanvink en dan opslaan doe is het vakje wel aangevinkt klik ik nog een keer op profiel beheren is het vakje weer uit gevinkt
Mvg Terr0r